AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg så nylig denne reklamen, som viser Jean-Claude Van Damme, i en alder av 53 år, gjøre en full split (spagat). (Det er selvsagt skjulte safety harness osv, men selve stuntet er legit). Nå har van Damme vært kjent for å kunne gå i flat spagat siden han var ung, så dette er for ham bare å opprettholde noe han har kunnet hele sitt voksne liv. Jeg ser selv 45+ og utrent, men har begynt å trene det siste året, blant annet tøying. Det hadde vært morsomt om jeg kunne klart å gjøre en slik flat spagat som dette. Er det mulig for en utrent dame på 45 år å trene seg opp til dette? Her er jo han 53 år og eldre enn meg, men dette er jo noe han allerede kan. Er dette noe man kan lære seg i godt voksen alder? Anonymkode: 1c29b...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Del Skrevet 18. november 2023 Det vil jeg tro, men jeg har per nå ingen håndfaste bevis. Jeg vet bare at jeg har blitt mye mykere nå i 30-årene enn det jeg noen gang har vært i mitt liv, selv som barn. Bare vær tålmodig, så kanskje det går. Du burde nesten filme fremgangen så kan du inspirere andre hvis du får det til 🙂 Anonymkode: 7ccd6...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Del Skrevet 18. november 2023 Bare å trene seg opp til det! Har troa 😁 Anonymkode: a200d...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Del Skrevet 18. november 2023 Jeg kunne jentespagaten som ung, men var aldri i nærheten av guttespagaten selv om jeg var veldig myk. Tror det kan ha litt med hoftene å gjøre. Men jeg ville uansett prøvd, det er fint å bli mykere og gøy å sette seg et mål. Anonymkode: 53867...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Del Skrevet 18. november 2023 Min venninne som er 58 er lett nede i spagaten. Anonymkode: 8c6e1...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Del Skrevet 18. november 2023 Ja, fullt mulig! Tar litt lenger tid bare, men absolutt mulig! Anonymkode: 65da5...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå