Gå til innhold

Spagat - mulig i godt voksen alder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så nylig denne reklamen, som viser Jean-Claude Van Damme, i en alder av 53 år, gjøre en full split (spagat). (Det er selvsagt skjulte safety harness osv, men selve stuntet er legit).

Nå har van Damme vært kjent for å kunne gå i flat spagat siden han var ung, så dette er for ham bare å opprettholde noe han har kunnet hele sitt voksne liv.

Jeg ser selv 45+ og utrent, men har begynt å trene det siste året, blant annet tøying. Det hadde vært morsomt om jeg kunne klart å gjøre en slik flat spagat som dette.

Er det mulig for en utrent dame på 45 år å trene seg opp til dette? Her er jo han 53 år og eldre enn meg, men dette er jo noe han allerede kan. Er dette noe man kan lære seg i godt voksen alder?

Anonymkode: 1c29b...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg tro, men jeg har per nå ingen håndfaste bevis. Jeg vet bare at jeg har blitt mye mykere nå i 30-årene enn det jeg noen gang har vært i mitt liv, selv som barn. Bare vær tålmodig, så kanskje det går.

Du burde nesten filme fremgangen så kan du inspirere andre hvis du får det til 🙂

Anonymkode: 7ccd6...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jentespagaten som ung, men var aldri i nærheten av guttespagaten selv om jeg var veldig myk. Tror det kan ha litt med hoftene å gjøre.

Men jeg ville uansett prøvd, det er fint å bli mykere og gøy å sette seg et mål.

Anonymkode: 53867...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...