Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milie_*
Skrevet

Hei..! Lurte på om noen her vet om noen salonger i Oslo som napper øyenbryn?

Lurer også på om noen har et god øyenbrynsgelé å anbefale. Mine blir alltid så bustete... :sur:

Og et spm til :sjenert: Får man kjøpt MD formulations på apoteket, eller bare i hudpleiesalonger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD Formulations får du bare hos hudpleiere, ja.

Faktisk har H&M en utmerket øyenbrynsgele i sin egen sminkeserie. Tipper den koster rundt 40 kroner.

Skrevet

Tror bestevenninnen min går til en fyr som driver med sånne tråder? Hun har ihvertfall perfekte bryn, tror det ligger i nærheten av Youngstorget. Kan høre med henne senere i dag.

Mener å huske at det ikke koster all verden heller, men der kan det hende jeg bommer. Min venninne er ikke norsk, og hun sier at nordmenn gjerne må betale mye mer enn hva de må når de går til salonger der f.eks. mest afrikanere går. Jeg f.eks. må ha med hun eller en annen afrikaner hvis jeg skal dit så jeg ikke blir "lurt" :ler:

Skrevet

Jaa, man bør være forsiktig der..en venninne av meg anbefalte meg å dra til en salong nær gunerius hvis jeg ville ha sånne corn rows (rastafletter). Sa det var skikkelig billig der (iallfall for henne). Prisen jeg fikk servert var 2500 kr..!

Men takk for svar..kjempefint om du kunne finne ut hva salongen het? Hvis ikke, de gjør det altså hos de fleste friøsrer og sånn..? ;)

Gjest Very Victoria
Skrevet

En hudpleier napper brynene dine, hun kan også anbefale en god pinsett så det er enkelt å følge det opp hjemme, bare å nappe ut hårstubbene etterhvert som de kommer.

Dior har en god øyenbrynsgele som koster ca. 175 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...