AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Flere som blir ekstremt kåte rundt eggløsning? Føler det nesten dirrer der nede for er så kåt. Føler meg ikke mett på sex, og kan tenke på det hele dagen og drømme om at jeg har sex 😂 dette varer i kanskje en god uke. Utenom eggløsning føles sexlysten bedre, og føler meg ikke «frustrert». Er litt morsomt å høre om flere merker _ekstremt_ forskjell når dere har eggløsning 🤪 har normalt høy sexlyst. Heldigvis har jeg en mann som elsker å ha sex, hverdag🤪 Er det slik dere mannfolk har det året rundt? 😂 føler det er så frustrerende at jeg vurderer å starte på prevensjon for å dempe dette 😅 Anonymkode: d8104...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Er også sånn. Eggløsning = * blir betatt av random dudes i ulike situasjoner.. * føler meg leeekkkerr * fantaserer og dagdrømmer * Pulserer nedentil av sexy tanker Det er kun 4-5 dager i mnd. Resten av tiden er jeg meh😐 Anonymkode: f5ef6...9e0 1 3
Even Tuell Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: Flere som blir ekstremt kåte rundt eggløsning? Føler det nesten dirrer der nede for er så kåt. Føler meg ikke mett på sex, og kan tenke på det hele dagen og drømme om at jeg har sex 😂 dette varer i kanskje en god uke. Utenom eggløsning føles sexlysten bedre, og føler meg ikke «frustrert». Er litt morsomt å høre om flere merker _ekstremt_ forskjell når dere har eggløsning 🤪 har normalt høy sexlyst. Heldigvis har jeg en mann som elsker å ha sex, hverdag🤪 Er det slik dere mannfolk har det året rundt? 😂 føler det er så frustrerende at jeg vurderer å starte på prevensjon for å dempe dette 😅 Anonymkode: d8104...2eb Hva er galt med å ha masse sexlyst? Bare knull og kos dere den tiden dere er kåte. Har hørt om verre ting enn å knulle som kaniner et par dager i måneden. Hadde ikke vært meg i mot å ha den avtalen på kalenderen for å si det sånn. Ikke avtal noe de dagene, hold dere hjemme og nyt hverandre. Ser bare positive sider.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er også sånn. Eggløsning = * blir betatt av random dudes i ulike situasjoner.. * føler meg leeekkkerr * fantaserer og dagdrømmer * Pulserer nedentil av sexy tanker Det er kun 4-5 dager i mnd. Resten av tiden er jeg meh😐 Anonymkode: f5ef6...9e0 Samme her! Føler nesten jeg kan ligge med hvem som helst når jeg har eggløsning. Og føler meg penere, føler at jeg tiltrekker meg menn i enda større grad. Det er jo biologi da, kroppen vil bli gravid Anonymkode: a6398...699
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Alfahanner kan lukte det på lang avstand. En ser det lett på det nonverbale nivå om en er mann med antenner. Herlig tid i syklusen. Blikket hennes faller og kallenavnet, hesten, tar hun i sin munn. Brystene popper opp, og hun gløder. Det er løpetid i heimen, her we go👍 Anonymkode: 9407a...e29
robert_44 Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Samme her! Føler nesten jeg kan ligge med hvem som helst når jeg har eggløsning. Og føler meg penere, føler at jeg tiltrekker meg menn i enda større grad. Det er jo biologi da, kroppen vil bli gravid Anonymkode: a6398...699 Hva liker du best, Always eller Libresse ?
Bamseklemmer Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her! Føler nesten jeg kan ligge med hvem som helst når jeg har eggløsning. Og føler meg penere, føler at jeg tiltrekker meg menn i enda større grad. Det er jo biologi da, kroppen vil bli gravid Anonymkode: a6398...699 Sånn har jeg også det🤭 Men jo.. du ser penere ut.. og du er lettere å prate med.. og du dufter bedre.. og musa smaker litt bedre.. og selfølgelig kåtere enn normalt.. Jeg har sett kvinner jokke å løse luften av kåthet.. jeg har hørt kvinner be til gud for å bli pult.. jeg har sett kvinner besvime i aftershock orgasmer.. jeg har sett så mange lykkelige kvinner, alt takket være den hærlige eggløsningstiden.. Jeg elsker kvinner, men jeg elsker også eggløsningen 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #8 Skrevet 17. november 2023 1: du har aldri sett en dame jokke i løfte lufta etter pulings 2: ei heller hørt en dame be til gud om å bli pult 3: ei heller sett en dame «besvime» etter en av dine angivelige pulings. Eller er det hun på 69 år du slikket i nærmere 3 timer😂😂 Anonymkode: b567c...89f 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Skrevet 17. november 2023 Tro kan flytte fjell, men kvinner er ikke så enkel hormonelt at vår seksualitet er knyttet mot forplantning. Dersom akkurat du fungerer sånn, så er bare ikke det noe kvinner flest kjenner seg igjen i. Anonymkode: 026c1...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå