AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Mannen er bonde, og sykelig opptatt av hest (blant alle andre dyr). Han har drevet med trav, og har avlet og kjørt noe selv. Finnes det en gave jeg gi til han som har med hest å gjøre? Jeg kan ikke fiske om dette uten at han lukter lunta. Finnes det billetter til noe NM, EM osv som jeg kan gi han i gave f.eks? Han har 8 hester selv, av ymse slag... Anonymkode: a2f57...3e6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Norwegian Horse Festival er vel den største som de fleste har lyst til og dra og se en gang i livet. Desverre avlyst i 2023, så ikke noe billett og kjøpe i år. De skal ikke oppdrett i Norge i år men Den Spanske Rideskolen fra Wien de showene har jeg hørt mye bra om skal opptre i Danmark da. Men ut fra det så kan jo være en pen konkurranse drakt være en ting. Men vansklig og si ofte er det jo alltid noen en har lystpå av utstyr til hest kan også være noe helt nytt som han ikke har prøvd før men ja da må du nesten kjenne til hva han vil ha. Anonymkode: 2f940...2fd
Magika_fra_Fyll Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Kanskje billett til Elitloppet i Stockholm i mai? Det er en av de største sportslige arrangementene i travverden men det koster jo litt med hotell etc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå