Gå til innhold

Hvilke apotek har aduvanz eller elvanse nå? Tom for medisin:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; hvilke apotek har aduvanz eller elvanse nå, noen som har handlet idag f.eks.?

Anonymkode: e69f8...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Det er tomt

Anonymkode: 0dfbf...fc1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ingen. Det er tomt

Anonymkode: 0dfbf...fc1

Har du hørt noe om når det er leveranse igjen?

Skrevet

https://www.legemiddelverket.no/legemiddelmangel/nyheter-om-legemiddelmangel-og-avregistreringer/mangel-pa-lisdeksamfetamin-kapsler

og fremst skyldes økt etterspørsel og salg. Ofte løses mangelsituasjoner med at apotek utleverer utenlandske pakninger. I dette tilfellet er disse vanskelig å få tak i fordi mangelen også gjelder andre europeiske land, men vi jobber med å få tak i utenlandske pakninger med lisdeksamfetamin. 

Hvis du søker opp lisdeksamfetamin på ulike apoteker sin side kan du se på styrken du bruker og se hvilke apotek som har de. For eksempel har apotek1 Bodø og Laksevåg 40 mg aduvanz inne. 

Anonymkode: d2647...db9

Skrevet

Ser at vitusapotek har 20 og 40 mg aduvanz på nettlager forresten. 30 mg ser ikke ut til å finnes noen steder.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at vitusapotek har 20 og 40 mg aduvanz på nettlager forresten. 30 mg ser ikke ut til å finnes noen steder.

Jeg får ikke opp noe? Ser de skal være på apotek, men ser ikke hvilket apotek. Trenger 20mg eller 30mg. Har resept på både aduvanz og elvanse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får ikke opp noe? Ser de skal være på apotek, men ser ikke hvilket apotek. Trenger 20mg eller 30mg. Har resept på både aduvanz og elvanse.

Aduvanze finnes ikke i 30 tror jeg. Men elevanse  har. 

Skrevet
5 minutter siden, ARima said:

5 minutter siden, ARima said:

Har prøvd ut alle alternativer. Det står at de har på apotek men ikke nettapotek. AAAARRRRRRGGGG!!! Drittlei av dette ventegreiene, ass.

Skrevet

Jeg ba apoteket mitt bestille inn til meg sånn at jeg skulle få når de fikk på lager. Gjorde det på tirsdag, fikk forventet levering uke 48.

Fikk telefon i går om at de hadde fått inn noen forpakninger, så jeg hentet ut i dag.

Siden de kan ta inn utenlandske forpakninger, så kan de få inn tidligere enn hva som forventes, men det forsvinner raskt igjen da. Siden "alle" apotek har bestilt og satt seg på venteliste, så blir det prioritert å sende ut til apotekene, fremfor å legges ut for salg på nettapotek.

Anonymkode: 87de5...77a

Skrevet

Jeg skal hente på apotek i morgen. Anbefaler deg å ta kontakt med apoteket

Anonymkode: 5484a...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...