Gå til innhold

Ullsokker for større ankler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Oslo kan de ullsokker for damer med litt hovne ankler? Marinka virker som at selger sokker til alt for unge damer. Selv om jeg liker produktene.

Jeg er helt ukjent med butikkene som kan være aktuelle. Takk for hjelpen folkens 🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar på det du spør om, men er anklene hovne sånn ødem-aktig? Jeg har hatt hell med Solvenix (reseptfritt) for anklene. Etter ti dager hadde jeg «normale» ankler.

Anonymkode: 654b6...e04

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke svar på det du spør om, men er anklene hovne sånn ødem-aktig? Jeg har hatt hell med Solvenix (reseptfritt) for anklene. Etter ti dager hadde jeg «normale» ankler.

Anonymkode: 654b6...e04

Nei, det er snakk om at "beina" på anklene stikker veldig ut (og alltid gjort) Samt høysensitiv pga. blodsirkulasjon

• Liker 1
Skrevet

Safa har sokker til hovne ben. Og så kan du evt kjøpe middel til å dryppe under i en strikke-/sybutikk hvis du vil ha de sklisikker. Evt så har apotekene sklisikre ullsokker

Anonymkode: 45f57...552

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Safa har sokker til hovne ben. Og så kan du evt kjøpe middel til å dryppe under i en strikke-/sybutikk hvis du vil ha de sklisikker. Evt så har apotekene sklisikre ullsokker

Anonymkode: 45f57...552

Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...