totti_1 Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Hvor i Oslo kan de ullsokker for damer med litt hovne ankler? Marinka virker som at selger sokker til alt for unge damer. Selv om jeg liker produktene. Jeg er helt ukjent med butikkene som kan være aktuelle. Takk for hjelpen folkens 🙂
totti_1 Skrevet 15. november 2023 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2023 (endret) Ideelt skulle jeg hatt noe som dette: https://marinka.no/produkt/falke-cosy-houndstooth-antisklisokker-almond-blossom/ Disse var dessverre for smale. Endret 15. november 2023 av totti_1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Ikke svar på det du spør om, men er anklene hovne sånn ødem-aktig? Jeg har hatt hell med Solvenix (reseptfritt) for anklene. Etter ti dager hadde jeg «normale» ankler. Anonymkode: 654b6...e04 1 1
totti_1 Skrevet 15. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke svar på det du spør om, men er anklene hovne sånn ødem-aktig? Jeg har hatt hell med Solvenix (reseptfritt) for anklene. Etter ti dager hadde jeg «normale» ankler. Anonymkode: 654b6...e04 Nei, det er snakk om at "beina" på anklene stikker veldig ut (og alltid gjort) Samt høysensitiv pga. blodsirkulasjon 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Safa har sokker til hovne ben. Og så kan du evt kjøpe middel til å dryppe under i en strikke-/sybutikk hvis du vil ha de sklisikker. Evt så har apotekene sklisikre ullsokker Anonymkode: 45f57...552
totti_1 Skrevet 16. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Safa har sokker til hovne ben. Og så kan du evt kjøpe middel til å dryppe under i en strikke-/sybutikk hvis du vil ha de sklisikker. Evt så har apotekene sklisikre ullsokker Anonymkode: 45f57...552 Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå