Rødstrupa Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Her i skapet har jeg: Miracle/Lancome Mademosell/Chanel Allure/Chanel Black Opium/YSL Prada Her choise/La Rive Si/Giorgio Armani Liker best duften av: Miracle, Mademosell og Allure… Hva med deg? Hvilken liker du best av de du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Tom Ford-Lost cherry (favoritt) Juicy Couture - Viva la juicy Sucre(nettopp kjøpt, men so far so good) D&G- L’imperatrice(gammel favoritt, men er drittlei den nå, har hatt den i årevis) Prada Candy Kayali - yum pistachio gelato(denne falt ikke i smak) Har ikke så mange akkurat nå for det siste året har jeg gjort så mange bomkjøp så har fått solgt unna disse. Også har jeg parfymene mine så lenge siden jeg ikke kan bruke de på jobb, da blir det ofte bare brukt i helger/ferier. Anonymkode: 8a20d...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Ormonde jayne- frangipani. Anonymkode: 13d54...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Del Skrevet 15. november 2023 Juicy couture - bubbly (favoritt) Juicy couture - noir Juicy couture - sucre Ariana grande - ari Ariana grande - sweet as candy Paris Hilton - can can (favoritt) Britney spears - midnight fantasy Escada - miami blossom (favoritt) Escada - cherry in Japan (falt ikke i smak) Escada - summer festival (falt ikke i smak) Anonymkode: e5824...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #5 Del Skrevet 6. desember 2023 - Aqoulina Pink Sugar - Pink Sugar Berry Blast (en av favorittene) - Ariana Grande Ari (en av favorittene) - Ariana Grande Cloud (en av favorittene) - Ariana Grande Mod Vanilla - Ariana Grande Thank U, Next 2.0 (en av favorittene) - Billie Eilish Eilish - Britney Spears Fantasy (en av favorittene) - Britney Spears Naked Fantasy (en av favorittene) - Britney Spears Midnight Fantasy (en av favorittene) - Chabaud Lait de Vanille - Clean Pure Soap (en av favorittene) - Clean Warm Cotton - DKNY Be Delicious - DKNY Be Extra Delicious - Elie Saab Girl of Now Shine (en av favorittene) - Escada Sorbetto Rosso - Jennifer Lopez Glow (en av favorittene) - Jessica Simpson Fancy - Juicy Couture Viva La Juicy Gold Couture (en av favorittene) - Justin Bieber Girlfriend - Katy Perry Meow (en av favorittene) - Lolita Lempicka Lolitaland - Miss Kay Cutie Pie (en av favorittene) - Sol de Janeiro Cheirosa 68 (en av favorittene) - Sol de Janeiro Cheirosa 71 (en av favorittene) - Victoria's Secret Almond Blossom & Oat Milk - Victoria's Secret Velvet Petals (en av favorittene) Anonymkode: 505f7...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. desember 2023 #6 Del Skrevet 7. desember 2023 Guerlain EdP Insolence Patio de los Perfumes Genius Carthusia Gelsomini di Capri Régime des Fleurs Himitsu Tom Ford Rose D’Amalfi Dior Fève Délicieuse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Del Skrevet 7. desember 2023 Ralph lauren cool Anonymkode: a8d3a...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 8. desember 2023 #8 Del Skrevet 8. desember 2023 Har mange men de som blir brukt er nuxe sine, både den klassiske og floral, den rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #9 Del Skrevet 8. desember 2023 Dette er kleint men min favoritt er en Justin Bieber parfyme jeg fikk tester av for mange år siden. Fant parfymen i full size på ebay Anonymkode: 20869...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #10 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg liker ikke klassiske parfymer, det lukter bare altfor mye for meg, men etter å ha gått parfymefri et par år har jeg nå etter hvert skaffet meg en liten samling av forskjellige molekylparfymer. Noen kaller det en gimmick, men jeg er helt frelst. Anonymkode: 29da8...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 12. desember 2023 #11 Del Skrevet 12. desember 2023 Britney Spears: curious. Chanel: chance Hilary duff: wrapped with love Naomi campbell: cat deluxe Givenchy: irresistible Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Del Skrevet 12. desember 2023 Har én parfyme og har brukt samme type i over 10 år. Viva la juicy - juicy couture. Why change a winning game🙊 Anonymkode: c84a7...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå