AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Er det noen som har erfaring med å delta på kurs i fanahallen i Bergen? Er det gode instruktører? Vurderer å reise dit på kurs😄 Anonymkode: c2837...4d9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Hva slags kurs? Noen av instruktørene der er veldig flinke, har gått for de andre steder. Aldri vært i Fanahallen Anonymkode: 934ad...413
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags kurs? Noen av instruktørene der er veldig flinke, har gått for de andre steder. Aldri vært i Fanahallen Anonymkode: 934ad...413 Det er flere kurs som jeg vurderer å melde oss på. Ser på sidene deres at det er 2 instruktører som er oppgitt - pleier det å være flere innleide? Anonymkode: c2837...4d9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Både Elisabeth og Raymond er flinke, Line er også mye brukt rundt forbi. Siste jeg ser på hjemmesiden deres tror jeg ikke at jeg har møtt, men det er noen år siden jeg trente aktivt hund, så det betyr ikke så mye Anonymkode: 934ad...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå