AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Jeg bor i leilighet alene, utenom når jeg har barnet mitt her 50&%. Ser litt på instagram og snap av de med fine hus interiør, hage osv. Men de har alle store hus og store familier. Skulle likt å se hvordan de som bor alene mesteparten av tiden har det. Er du opptatt av interiør, hage, pynte til jul osv? Anonymkode: c723c...512
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Er ufør på minstesats og veldig opptatt av interiør. Bruker finn.no veldig ofte. Kjøper ikke ting som er "in" men tenker helhet og en rød tråd. Er opptatt av å ha få ting og liker å ha det veldig rent og ryddig. På veggene har jeg en greige farge som er ganske tidløs, ikke for grå eller gul, men bare en farge som er der uten t du legger merke til den. Alle som er her sier at jeg har det veldig fint og koselig og at det faktisk ser moderne ut. Anonymkode: a2259...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Da jeg bodde alene på 40 kvadrat brydde jeg meg like mye som nå Anonymkode: 57468...5d9
Gjest Hoia Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Jeg leier kortvarig bolig nå, et sted jeg ikke skal bli værende lenge, så akkurat her er jeg ikke opptatt av interiør. Men jeg leser interiørbilder når jeg kommer over det, setter sammen forskjellige steder, med tanke på ev. bolig senere i livet.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Merker hver dag jeg sikkert burde brydd meg mer men nææææh.... Anonymkode: 22677...9f7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 Lite. Aldri brydd meg særlig om det. Holder det enkelt og greit. Har det jeg trenger, bord, sofa, hyller osv. Har også et barn, og bor i en relativt stor enebolig. For meg kommer det praktiske over det estetiske. Pynter til jul og slikt, men noe spesiell tanke bak det har jeg ikke. Det er ikke akkurat planlagt, ting er handla inn litt her og der og nå og da. Anonymkode: 651a4...54d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 Har alltid vært opptatt av interiør, og «gjort det beste utav det» for å få det til å føles som mitt på studenthybler osv. Ryddet meg inn hos ny samboer og lagde nye løsninger der for å føle meg hjemme. Og nå som vi eier sammen koser jeg meg mye med interiør. Hadde gjort det om jeg bodde alene også, det skal føles som hjemme der jeg bor, og være innbydende og trivelig. Anonymkode: 7b75e...dae
Gjest Hoia Skrevet 15. november 2023 #8 Skrevet 15. november 2023 Hvordan en har det hjemme, påvirker jo sinnet. Barn ommøblerer, og det gjør voksne også. Jeg kunne aldri bodd i en veldig mørk leilighet, med tunge farger etc. Noen har det sikkert motsatt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #9 Skrevet 15. november 2023 Heldigvis ikke. Må være noe av det mest meningsløse å bruke masse tid og penger på. Anonymkode: 912d2...423 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #10 Skrevet 15. november 2023 Ja, det har jeg alltid gjort. Hadde det veldig fint i leiligheten jeg hadde da jeg var singel, enklere var det også siden jeg kunne bestemme alt selv. Anonymkode: 20044...278 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #11 Skrevet 15. november 2023 Når jeg bodde alene i rekkehus brydde jeg meg ikke om interiør nei. Å ha det ryddig og rent, absolutt. Er minimalist, så jeg har kun ting jeg virkelig liker, og jeg trenger å ha det ryddig for å ha det bra og slappe av. Men jeg hadde mye arvede møbler som jeg ikke så noe poeng i å bytte, og malte f.eks ikke selv om jeg ble litt lei et par vegger. Har aldri fylt alle rom med dill og dall, og tenkt at alle vegger må ha noe eller ha masse ekstra møbler. Anonymkode: cbd12...61c
skreppamedleppa Skrevet 15. november 2023 #12 Skrevet 15. november 2023 Ja det er jeg. Jeg er særboer, hans hus er litt større enn mitt så er for det meste hos han når vi er sammen ergo har jeg mitt rede aleine og er opptatt av hvordan jeg bor og interiør. Jeg er maksimalistisk, liker farger og at hjemmet mitt ikke er "fullt i tomt". Jeg får helt spasmer av den minimalistiske stilen, trives ikke med det. Jeg liker at det er ryddig. Jeg er ikke så opptatt av hvordan "nordmann dunk" har det hjemme for jeg synes ofte mange har det litt kjedelig så ting trenger ikke være populært hos massen for at jeg skal like ting, og ting trenger overhodet ikke være dyrt for at jeg skal like stiler men jeg ser på hjemmet mitt som min oase. Det skal være godt å komme hjem, det skal være lave skuldre og hvilepuls og trivsel. Det bør være hjemmekoselig slik min definisjon av hjemmekoselig er, viss ikke trives jeg ikke og det er kjipt. Men som med klær som med hjem: Jeg er lite opptatt av mote men kjøper dill og dall som jeg liker og maler møbler i de fargene jeg liker og elsker hjemmet mitt. 4 2
Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #13 Skrevet 15. november 2023 Bor alene interiør har aldri interresert meg 😀
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #14 Skrevet 15. november 2023 Verdens kjedeligste ting. Anonymkode: 3ac62...9b7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Skrevet 15. november 2023 Jeg er veldig opptatt av interiør egentlig, og vil helst bare ha designmøbler. Det har jeg ikke råd til så det meste er fra IKEA. Det er kanskje som en rar krysning mellom minimalisme og boho. Anonymkode: 4eb76...913
Gjest Hoia Skrevet 15. november 2023 #16 Skrevet 15. november 2023 Jeg liker at det er lyst, ikke for mange ting, jeg kan ikke fordra massive pyntegjenstander. Behagelige møbler som er lette å rengjøre, typisk stoler en kan vaske lett over, skinnsofa i lyst brunt, som en kan vaske lett over med en klut. Jeg liker ikke å bruke mye penger på interiør, fordi det er så mange billige butikker, med supre ting, som Nille (koselige kopper etc), Ellos (en super sovesofa-stol, som jeg angrer på at jeg ga bort), rimelige nettbutikker.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #17 Skrevet 15. november 2023 Jeg bor alene i en leilighet og er litt opptatt av interiør. Jeg bruker ikke mye penger eller tid på slikt, men trenger at hjemmet mitt føles lunt, organisk og trygt. Er glad i lyse farger, naturlige materialer og har mange planter og bøker. Vedovn og levende lys er "must" i den mørke årstiden. Med andre ord så er ikke interiøret mitt særlig originalt eller kostbart, men personlig og trygt. Er veldig glad i "hula" mi og trives veldig godt hjemme 🙂 Anonymkode: 04a7f...486
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #18 Skrevet 16. november 2023 Har dere noe besøk? Jeg har stortsett ingen på besøk. Kun jeg som er der, og barnet når h*n er der. Blir ikke helt det samme å pynte og styee da føler jeg. 😕 Anonymkode: c723c...512
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #19 Skrevet 17. november 2023 Er absolutt opptatt av det, men jeg følger min egen stil, ikke trender. For meg er det viktig ta jeg selv synes det er koselig i mitt hjem. Jeg pynter og styler 110% for den som er her mest: meg selv... Anonymkode: e032f...5b2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #20 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 17.54): Å ha det ryddig og rent, absolutt. Er minimalist, så jeg har kun ting jeg virkelig liker, og jeg trenger å ha det ryddig for å ha det bra og slappe av. Anonymkode: cbd12...61c Kjenner meg igjen i dette. Jeg trenger å ha det ryddig å rent for å slappe av, og er vel også minimalist på en måte. En eks var motsatt. Han hadde masse ting rundt seg hjemme, og jeg fikk beskjed om at jeg hadde det ukoselig hjemme hos meg. Han ville fikse dette, og kom med all slags løsninger som jeg ikke var interessert i. 😜 Middels interessert i interiør. Det viktigste for meg er å ha praktiske løsninger. Anonymkode: a884b...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå