Gå til innhold

Tinder: din markedsverdi vs. hva du får presentert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere si er deres markedsverdi fra 0 til 10, og hva slags mennesker får dere vist av Tinder?

Prøver å sjekke om min hypotese kan stemme, at tinder unngår å vise oss andre med lignende markedsverdi for å beholde oss som betalende bruker.

Skriv gjerne kjønn også.

Selv tenker jeg jeg er en 7er og får sett mest 0-5 og noen ganger 9-10, men jeg ønsker jo at verdi samsvarer.

Vet selvfølgelig at det er en stor forenkling, og at tall er subjektive, men prøver 🙂

Anonymkode: 29a8c...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 på en dårlig dag og 7 på en god. Fikk alt fra 1-10 så alle kommer opp, avstanden avgjør. Nærmeste kommer opp først 

Anonymkode: c8272...4be

Skrevet

Er en 7er selv, får 1-3 presentert. 

Anonymkode: 55c64...4ca

Skrevet

Er 8 selv, får opp 0-5. 

Anonymkode: 43785...c6e

Skrevet

Jeg har valgt å forsøke så godt jeg kan å slutte å uroe meg over slik

Skrevet

11 her

Anonymkode: 1c0e5...551

• Liker 6
Skrevet

Leste et sted, husker ikke hvor, at gjennomsnittspersonen er minst to hakk lavere på markedsverdi enn hen tror selv.

Anonymkode: 19a7e...aac

• Liker 10
Skrevet

Hva er markedsverdien basert på? Utseende, inntekt, fravær av sykdommer, verdier, utdanning?

Uansett vil verdien variere basert på den andre. Feks har jeg ok+ økonomi og har et godt på vei nedbetalt hus og vil nok basert på det være attraktiv for enkelte personer. Samtidig har jeg barn og skal ikke ha flere, regner med det setter verdien min ned for andre. 

Samtidig vil markedsverdien til en annen variere basert på hva jeg vil ha der og da. 

Anonymkode: 31a5a...5df

• Liker 3
Skrevet

Mennesker er bare mennesker. Hvem du ser har aldri med hvem som er rundt deg også, ingen garanti at det finnes en perfekt match for deg i nærheten. Å alle er ikke på tinder, tror appen tiltrekker seg noen og ikke andre.

Anonymkode: 268a9...cfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mennesker er bare mennesker. Hvem du ser har aldri med hvem som er rundt deg også, ingen garanti at det finnes en perfekt match for deg i nærheten. Å alle er ikke på tinder, tror appen tiltrekker seg noen og ikke andre.

Har med hvem som er* 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er en 7er selv, får 1-3 presentert. 

Anonymkode: 55c64...4ca

Samme. Er kanskje 6, får opp mest av ustelte og overvektige menn. Innimellom får jeg opp normalvektige og velstelte, men det er få av de og sjeldnere.

Anonymkode: 3f489...e7b

Skrevet

Hvordan får man taksert markedsverdien sin?

Anonymkode: 04e51...8bf

• Liker 7
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har man høy markedsverdi om man får match på samtlige man sveiper på? Hvordan måler man egentlig markedsverdi?

Gjest AnonymVestlending
Skrevet
1 hour ago, Mysticgirl said:

Har man høy markedsverdi om man får match på samtlige man sveiper på? Hvordan måler man egentlig markedsverdi?

For damer, høy markedsverdi om du kan havne i forhold med hvem du vil.

For menn, høy markedsverdi om du kan ligge med hvem du vil.

Skrevet

Mann 50

Tror jeg er en 7'er. Noen vil mene litt mer, andre mindre. 

Får opp damer fra 0 til 10. Var på dates med en klar 9'er en stund. Skulle på en date med en 8-9'er som var en del yngre men droppet det. Ha matchet med flere på mitt nivå eller bedre men uten at det har blitt til noe. Noen ganger trekker jeg meg, andre ganger trekker hun seg. 

Anonymkode: a2f09...76c

Skrevet

Mann 37 år. Tror jeg ligger på rundt 6-7. Men har vært sammen med to superlekre kvinner oppigjennom årene. Vi snakker om 8-9'ere. Superpopulære, naturlige kvinner. 

På Tinder får jeg likes fra kvinner som ligger rundt 3-5, og gjerne flest av de på 3. 

Anonymkode: 0da5d...27d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 37 år. Tror jeg ligger på rundt 6-7. Men har vært sammen med to superlekre kvinner oppigjennom årene. Vi snakker om 8-9'ere. Superpopulære, naturlige kvinner. 

På Tinder får jeg likes fra kvinner som ligger rundt 3-5, og gjerne flest av de på 3. 

Anonymkode: 0da5d...27d

Bare nysgjerrig. Hva legger du i en 3-er dame? Er det kun utseendet eller også andre faktorer?

Anonymkode: 89130...6c2

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (3 timer siden):

Litt snikskryt 

Anonymkode: 7390a...449

• Liker 3
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Leste et sted, husker ikke hvor, at gjennomsnittspersonen er minst to hakk lavere på markedsverdi enn hen tror selv.

Anonymkode: 19a7e...aac

Høres ikke feil ut. Spesielt med tanke på at de fleste i denne tråden ser ut til å ligge på rundt 7. 

Burde jo vært mange 5ere og lavere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...