Gå til innhold

Ugh... hva i all verden skal jeg spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 uker på vei og har aversjoner som kommer og går. Akkurat nå er det brød, pasta, kylling og knekkebrød som står øverst på lista over ting som fremkaller brekninger bare jeg tenker på det. De siste dagene har jeg kun orket kjøpepizza (som jeg egentlig ikke liker til vanlig), så nå trenger jeg tips til noe som er sunt, mettende og helst ikke ultraprosessert siden det har blitt mye av det siste dagene. Ingenting frister, men jeg MÅ spise noe, hvis ikke blir jeg sinnssykt kvalm og fungerer ikke til noen ting 😩

Anonymkode: ab506...257

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva...om du ikke er helt på alt som skal være sundt...spis det du vil....jeg levde på cola , goderi og skinke ost på brødskiva i 7 mnd he he...det var jeg fikk i meg:)

• Liker 1
Skrevet

Grøt, suppe, salat, kornblanding og melk, grønnsaker, biff, fisk, osv

Anonymkode: 01044...211

Skrevet
Sofakona skrev (21 minutter siden):

Vet du hva...om du ikke er helt på alt som skal være sundt...spis det du vil....jeg levde på cola , goderi og skinke ost på brødskiva i 7 mnd he he...det var jeg fikk i meg:)

Dette er virkelig ikke bra, man lager et menneske.

Flott at TS ønsker å ta sunne valg selv om det bare er det usunne som frister. Husk at man i gamle dager ikke hadde luksusen til å velge, men det var likevel ikke vanlig å sulte ihjel pga mataversjoner i graviditeten. 

Anonymkode: 5997c...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er virkelig ikke bra, man lager et menneske.

Flott at TS ønsker å ta sunne valg selv om det bare er det usunne som frister. Husk at man i gamle dager ikke hadde luksusen til å velge, men det var likevel ikke vanlig å sulte ihjel pga mataversjoner i graviditeten. 

Anonymkode: 5997c...779

Tror du ikke jeg viste eller vet det...men har kronisk sykdom som gjør at jeg ik får i meg så mye..jeg gikk ned 20 kg i svangerskapet...og noe måtte jeg få i meg..og dette fikk jeg beholde. Jeg ble lagt inn 2 dager før fødselen pga jeg ikke fikk i meg noe. Og måtte koble til intravenøs 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om det er tomt for brød så er det jo alltids kake.

Anonymkode: 8cf05...860

• Liker 1
Skrevet

Liker du egg og diverse utgaver av omelett? 

Anonymkode: e5fe0...120

Skrevet

Salater syns jeg er godt når man er kvalm og dårlig form :)  Eller smoothie. 

Anonymkode: f3297...5be

Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Men det er sunn mat jeg har lyst på nå, aner bare ikke hva 😅

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Liker du egg og diverse utgaver av omelett? 

Anonymkode: e5fe0...120

Av og til, men ikke nå for tiden, haha.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Alt som frister er grandiosa, frossen fiskegrateng og spaghetti ala capri. Ganske kjedelig mat jeg ikke spiser så mye av til vanlig😅 ellers syntes jeg salat og frukt er ok å spise, så går mye av det. Havregrøt går også greit, og er ikke sååå ille å kaste opp som mye annet. Går brød greit hvis du f.eks lager ostesmørbrød av det? Det funker ihvetfall for meg. 

Anonymkode: f0942...fdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Salater syns jeg er godt når man er kvalm og dårlig form :)  Eller smoothie. 

Anonymkode: f3297...5be

Salat og smoothie er godt ja 😍 Tror jeg skal handle inn litt til det altså.

Skrevet

Glemte fiskekaker! Med ketchup og amerikansk blanding til😂 Herregud så kjipt, men det funker. Ikke så ille hvis man kjøper de med 80% fisk. 

Anonymkode: f0942...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...