AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Er 15 uker på vei og har aversjoner som kommer og går. Akkurat nå er det brød, pasta, kylling og knekkebrød som står øverst på lista over ting som fremkaller brekninger bare jeg tenker på det. De siste dagene har jeg kun orket kjøpepizza (som jeg egentlig ikke liker til vanlig), så nå trenger jeg tips til noe som er sunt, mettende og helst ikke ultraprosessert siden det har blitt mye av det siste dagene. Ingenting frister, men jeg MÅ spise noe, hvis ikke blir jeg sinnssykt kvalm og fungerer ikke til noen ting 😩 Anonymkode: ab506...257
Sofakona Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Vet du hva...om du ikke er helt på alt som skal være sundt...spis det du vil....jeg levde på cola , goderi og skinke ost på brødskiva i 7 mnd he he...det var jeg fikk i meg:) 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Grøt, suppe, salat, kornblanding og melk, grønnsaker, biff, fisk, osv Anonymkode: 01044...211
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Sofakona skrev (21 minutter siden): Vet du hva...om du ikke er helt på alt som skal være sundt...spis det du vil....jeg levde på cola , goderi og skinke ost på brødskiva i 7 mnd he he...det var jeg fikk i meg:) Dette er virkelig ikke bra, man lager et menneske. Flott at TS ønsker å ta sunne valg selv om det bare er det usunne som frister. Husk at man i gamle dager ikke hadde luksusen til å velge, men det var likevel ikke vanlig å sulte ihjel pga mataversjoner i graviditeten. Anonymkode: 5997c...779
Sofakona Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette er virkelig ikke bra, man lager et menneske. Flott at TS ønsker å ta sunne valg selv om det bare er det usunne som frister. Husk at man i gamle dager ikke hadde luksusen til å velge, men det var likevel ikke vanlig å sulte ihjel pga mataversjoner i graviditeten. Anonymkode: 5997c...779 Tror du ikke jeg viste eller vet det...men har kronisk sykdom som gjør at jeg ik får i meg så mye..jeg gikk ned 20 kg i svangerskapet...og noe måtte jeg få i meg..og dette fikk jeg beholde. Jeg ble lagt inn 2 dager før fødselen pga jeg ikke fikk i meg noe. Og måtte koble til intravenøs 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 Om det er tomt for brød så er det jo alltids kake. Anonymkode: 8cf05...860 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 Liker du egg og diverse utgaver av omelett? Anonymkode: e5fe0...120
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #8 Skrevet 15. november 2023 Salater syns jeg er godt når man er kvalm og dårlig form Eller smoothie. Anonymkode: f3297...5be
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #9 Skrevet 15. november 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Vet du hva...om du ikke er helt på alt som skal være sundt...spis det du vil....jeg levde på cola , goderi og skinke ost på brødskiva i 7 mnd he he...det var jeg fikk i meg:) Men det er sunn mat jeg har lyst på nå, aner bare ikke hva 😅 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Liker du egg og diverse utgaver av omelett? Anonymkode: e5fe0...120 Av og til, men ikke nå for tiden, haha. Anonymkode: ab506...257 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #10 Skrevet 15. november 2023 Jeg sliter med det samme. Alt som frister er grandiosa, frossen fiskegrateng og spaghetti ala capri. Ganske kjedelig mat jeg ikke spiser så mye av til vanlig😅 ellers syntes jeg salat og frukt er ok å spise, så går mye av det. Havregrøt går også greit, og er ikke sååå ille å kaste opp som mye annet. Går brød greit hvis du f.eks lager ostesmørbrød av det? Det funker ihvetfall for meg. Anonymkode: f0942...fdc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #11 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Salater syns jeg er godt når man er kvalm og dårlig form Eller smoothie. Anonymkode: f3297...5be Salat og smoothie er godt ja 😍 Tror jeg skal handle inn litt til det altså. Anonymkode: ab506...257
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #12 Skrevet 15. november 2023 Glemte fiskekaker! Med ketchup og amerikansk blanding til😂 Herregud så kjipt, men det funker. Ikke så ille hvis man kjøper de med 80% fisk. Anonymkode: f0942...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå