Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror så mange kvinner at høyttalere er ei hylle de kan sette pyntegjenstander på?

Anonymkode: 42a19...559

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er åpne flater, og alle åpne flater tiltrekker seg ting. Jeg har potteplanter på mine... :fnise: 

• Nyttig 3
Skrevet

Må jo gjøre spetakkelet litt finere å se på, det er instinkt 😇

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror så mange mannfolk at det er ok med høyttalere i stuen?

Anonymkode: 0d0cd...87c

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man bruker over 200K på 2 høyttalere så er det ikke UK at blomsterpotter eller pyntegjenstander hopper og danser  rundt på høyttalerene, det ødelegger lyden.

• Liker 2
Skrevet

Når man bruker over 200K på 2 høyttalere så er det ikke OK at blomsterpotter eller pyntegjenstander hopper og danser  rundt på høyttalerene, det ødelegger lyden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når man bruker over 200K på 2 høyttalere så er det ikke OK at blomsterpotter eller pyntegjenstander hopper og danser  rundt på høyttalerene, det ødelegger lyden.

Hvis du har et par høyttalere til 200k så hopper og danser ikke potteplantene. Såpass dyre høyttalere har sjukt god avstiving (og veldig liten kabinettresonans). 

Men det visste du vel. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
dritten skrev (4 minutter siden):

Hvis du har et par høyttalere til 200k så hopper og danser ikke potteplantene. Såpass dyre høyttalere har sjukt god avstiving (og veldig liten kabinettresonans). 

Men det visste du vel. 

Om menn bruker 4 ganger så mye på høyttalere som jeg bruker på bilen min, så kan de bo med høyttalerne i stedet 🤣 

heldigvis er ikke mannen min idiot eller døv 

Anonymkode: e864e...7fc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
dritten skrev (7 minutter siden):

Men det visste du vel. 

Hopper og danser var selvfølgelig litt tatt i men de står ikke helt i ro, før eller siden er det en mulighet for at de ramler ned.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om menn bruker 4 ganger så mye på høyttalere som jeg bruker på bilen min, så kan de bo med høyttalerne i stedet 🤣 

Vel, 200K på noe som varer i flere år er ikke så ille, delt på antall år blir det mindre enn hun bruker på vesker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, 200K på noe som varer i flere år er ikke så ille, delt på antall år blir det mindre enn hun bruker på vesker.

Mine kostet 2000 for begge for snart 20 år siden, virker fortsatt.

Anonymkode: 469ff...4ff

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har du kjerring så vil hu sikkert at du legger ut høyttalerne på finn.no og brenner 200K på potteplanter istedenfor..🤣

Skrevet

Jeg forstår ikke at menn kan synes at det er fint med synlige høyttalere i stua. Her er de skjult selvfølgelig. Da setter jeg heller ikke noe pynt på dem 😉

Anonymkode: 86404...dbe

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvorfor tror så mange mannfolk at det er ok med høyttalere i stuen?

Anonymkode: 0d0cd...87c

Ja, for det er jo skikkelig uvanlig å ha høytalere til TV 😅 kvinnfolk ass 

Anonymkode: 12fc5...010

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo det er faktisk veldig ille å bruke 200K på høyttalere. Det er ganske sinnsykt. Hvis dama di bruker 200K på vesker er det også ganske ille. Ekstrem pengesløsing. 

Anonymkode: 86404...dbe

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje det er litt som med gamle dager med TV at man satt ting på for å binde det inn med interiøret.

De er jo også ofte en fin pidestall 😅

Men som en dame som er litt opptatt av lyd så gjør jeg det selvsagt ikke selv. Mannen min hadde tullehøyttalere før, jeg har lært han opp i forskjellen på lyd. Ikke helt nazi på at de står midt i stua på persisike tepper og har kabler til ørten tusen meteren, men de kan være litt store og de skal ha luft. Og selv synes jeg det er fint, jeg liker musikk så det passer min stil at stua er litt orientert rundt anlegget.

Anonymkode: d2119...b80

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er litt som med gamle dager med TV at man satt ting på for å binde det inn med interiøret.

Men som en dame som er litt opptatt av lyd så gjør jeg det selvsagt ikke selv. Mannen min hadde tullehøyttalere før, jeg har lært han opp i forskjellen på lyd. Ikke helt nazi på at de står midt i stua på persisike tepper og har kabler til ørten tusen meteren, men de kan være litt store og de skal ha luft. Og selv synes jeg det er fint, jeg liker musikk så det passer min stil at stua er litt orientert rundt anlegget.

Godt jeg ikke er den eneste her som reagerer på at andre kvinner setter potteplanter på høyttalere😁

God lyd er viktig. Ellers kan jeg faktisk la vær å høre musikk eller se tv😣

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva har døv med dette å gjøre?

Anonymkode: cdbc9...c87

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nice story.

Anonymkode: cdbc9...c87

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Når man bruker over 200K på 2 høyttalere så er det ikke UK at blomsterpotter eller pyntegjenstander hopper og danser  rundt på høyttalerene, det ødelegger lyden.

Bruker man 200k på høyttalere er man ikke riktig frisk. 

Har et par til rundt 15k på tilbud og en sub til rundt 4k. Det er langt mer en det gjennomsnittet har. 

200k. Er helt hinsides. Du har ikke så gode ører. Å før du sier noe annet. Nei du har bare ikke det!

Vært innom en sån audiofil fyr med kabler til 10000kr meteren etc. Hørte ikke en dritt forskjell fra kabler fra hvilken som helst elkjede.

Endret av Fant80
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...