Gå til innhold

Kjæreste som holder oversikt over alle du følger på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Synes det er slitsomt å hele tida måtte forklare meg

Anonymkode: 6b04c...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke normalt nei.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Spørr om han stoler på deg. Viss ja så ber du han slutte😅

Anonymkode: c2fb5...1d3

• Liker 2
Skrevet

Man kan jo lett se vennelisten, men driver han faktisk og ber om forklaring på hver enkelt? Da er det over og ut.

Anonymkode: fc399...4dd

• Liker 2
Skrevet

Har vært i ett sånt forhold, aldri igjen. Det eskalerer fort. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan jo lett se vennelisten, men driver han faktisk og ber om forklaring på hver enkelt? Da er det over og ut.

Ja, og opprettet bruker på sosiale medier h*n ikke bruker for å holde oversikt over hvem som føler meg der

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er dette normalt? Synes det er slitsomt å hele tida måtte forklare meg

Nei. Dette er alt annet en normalt.

Aldri i verden om jeg hadde vært i et forhold med en som har et så kontrollerende lynne.

Anonymkode: e3203...d67

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min reagerer på likes menn gir meg, å graver og spør om de han føler seg «truet» over, å spør om hvem de er ol. Han reagerer på at jeg gir likes til menn, som er barndomsvenner, mange av dem er i forhold/gift i tillegg, men han blir allikevel mistenksom, å påstår at jeg er ute etter disse mennene, eller driver på med dem.Han likte ikke heller at jeg hadde følgere på Instagram, så det måtte jeg slette, fordi han mente jeg var intim med flere av følgerene mine..

Anonymkode: 1bdb5...bc7

Skrevet

Hvorfor beholder dere sånne kjærester? Det er jo ikke liv laga.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Melus skrev (13 minutter siden):

Har vært i ett sånt forhold, aldri igjen. Det eskalerer fort. 

Hva skjedde?

Skrevet

Alle? Åssen hR vedkommende tid/ork til det? Vet nesten ikke selv hvem jeg følger

Anonymkode: 6bc64...e64

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten min reagerer på likes menn gir meg, å graver og spør om de han føler seg «truet» over, å spør om hvem de er ol. Han reagerer på at jeg gir likes til menn, som er barndomsvenner, mange av dem er i forhold/gift i tillegg, men han blir allikevel mistenksom, å påstår at jeg er ute etter disse mennene, eller driver på med dem.Han likte ikke heller at jeg hadde følgere på Instagram, så det måtte jeg slette, fordi han mente jeg var intim med flere av følgerene mine..

Men du skjønner jo selv at dette ikke er normalt? Dette er kontrollerende oppførsel og langt fra normalt. Hvorfor er du sammen med han? Må være ufattelig slitsomt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva skjedde?

Det begynte med at han spurte hvem alle de mannlige vennene mine på Facebook var, og endte med at jeg ikke engang kunne snakke med min egen søster. Og mye imellom. 

• Hjerte 1
Skrevet
Melus skrev (Akkurat nå):

Det begynte med at han spurte hvem alle de mannlige vennene mine på Facebook var, og endte med at jeg ikke engang kunne snakke med min egen søster. Og mye imellom. 

Hadde en sånn jeg også, det ironiske var at han selv flørtet så mye på nettet at det er rart tastaturet ikke smeltet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde en sånn jeg også, det ironiske var at han selv flørtet så mye på nettet at det er rart tastaturet ikke smeltet. 

Det er veldig typisk. «På seg selv kjenner man andre» passer ypperlig på slike mennesker. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er overhodet ikke normalt, og vitner om et enormt kontrollbehov.

Anonymkode: 9a5f9...cb4

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke på at dere snakker sant, men jeg bare prøver å høre disse forespørslene i hodet mitt: 

"Ok, jeg teller 374 kvinner og 312 menn på din venneliste. Den ene er broren din og to stk vet jeg er homo så de passerer. Til gjengjeld er minst en av kvinnene lesbiske. Skal vi gå gjennom disse alfabetisk, så melder jeg tilbake hvem du eventuelt får beholde?"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...