AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Jeg har de siste årene vært utrolig dårlig på å gjøre ting rundt julen og slitt mye med depresjoner på høst og vintertid. Det har gjort at jeg har vært ekstra deprimert når julen melder sin ankomst. Spesielt fordi det er en høytid hvor det er forventninger om at alt skal være så bra og ekstra kos. I år derimot ønsker jeg å gjøre en endring og ha en meningsfull adventstid og jul. Men jeg trenger litt inspirasjon fra dere. Hvilke ting kan jeg finne på for meg selv, med familien og venner? Må ikke bare være typiske juleting, men vil jo helst det. Tenker da å skrive ned en ting jeg skal gjøre hverdag i adventstiden (1-24 desember). Så håper jeg at jeg klarer å fullføre det 🥰🥰 Er til info kvinne bare så dere vet hvilke tips dere kan komme med. Anonymkode: cc650...d74
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 bake pepperkake eller annen julebakst (alene eller med famile/venner) lag og pynt pepperkakehus Filmkveld med julefilm og julesnack invitere til førjulsbrunch inviter til å lage julemiddag sammen med noen lage en julepose med noe julete (det du har bakt f.eks) og gi det til en nabo/venn/familie lage snølykt om dere har snø dra ut å ake lage/kjøpe inn en gave og gi til veldig formål tenne sterainlys/røkelse og les en bok lån/kjøp julekalenderbok (snøsøsteren eller julemysteriet og les et kapittel hver kveld) pynt til jul dra kino dra på kafe og drikk kakao gå på skøyter gå på ski finn et mørkt sted og se på stjernene skriv julekort og gi/send til til venner/famlile dra ut i skogen og tenn et bål og grill pølser juleverksted lage julepynt se julekalender på TV strikke julekuler gå på julemarked kjøp og pynt et juletre henge opp adventsstjerne lage hjemmelaget julegløgg inviter på spillkveld inviter på julegenser-dag og server gløggen og pepperkakene du har laget lage juletrepynt, skåler eller annet av selvherdende leire ha en spakveld med ansisktmaske, fotbad osv dra i svømmehallen dra på bowling i julegenser Anonymkode: eb17a...c62 3
Makeupgeek Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Bake julekaker (f.eks gule bomber, kolakaker, risboller eller krydderkake), lage julegrøt, dra på julemarked, se på julefilm, dra på kino, gå på skøyter, dra på teater, være med på julegrantenning der dere bor, ha pepperkakeverksted eller ta en tur gjennom handlegatene og se på juledekoren utendørs.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Advent starter 5. desember hos oss i år, da vi reiser bort den første helga. Men det jeg skal i advent er: Se Skomakergata på kino, gå i byen og se på julegatene, julemarked og pariserhjul, ha en bakedag for julekaker, høre Julestemning (pod), se Snøfall 2 og The Julekalender, se 8-10 av julefilmene på lista mi, middag og vin på restaurant med venner, pakke inn julegaver... Det ble ikke 24 ting, men det høres veldig anstrengende ut å gjøre noe hver eneste dag. Adventskalender og julepodcast er nok på daglig basis for meg, også tar jeg resten når det passer og jeg trenger litt julete påfyll. Anonymkode: e8b68...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå