søndagsengel? Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Nei til muslimer på vidda Blir naturopplevelsen dårligere av å møte innvandrere på fjellet eller i skiløypa? Dette er i hvertfall rasisme etter mitt syn!
Ann Mari Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Nei til muslimer på vidda Blir naturopplevelsen dårligere av å møte innvandrere på fjellet eller i skiløypa? Dette er i hvertfall rasisme etter mitt syn! ← Det er jeg helt enig med deg i
aline Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 uten tvil, og den som seriøst mener at de ikke ønsker fargede mennesker i skog og mark og fjell, og ikke ser at det er en rasistisk mening, bør kanskje undersøke litt mer hva det er de sier og hva ordet rasisme betyr. og at de ikke ønsker muslimer der er bull, de ønsker ikke fargede i norsk natur, for om den fargede er muslim eller ikke har de fa*n meg liten mulighet til å se på vedkommende. og det er under slike debatter jeg skammer meg over å være hvit og norsk, jeg vil ikke engang risikere å bli tatt som en person som mener slikt.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Nei til muslimer på vidda Blir naturopplevelsen dårligere av å møte innvandrere på fjellet eller i skiløypa? Dette er i hvertfall rasisme etter mitt syn! ← Ehm. Det var på et debattforum. Det finnes tullinger i ethvert debattforum. Litt "rasistisk" å framstille dette som at dette er en utbredt holdning blant fjellvandrere?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Redigert. Remyline Moderator Endret 28. januar 2006 av Remyline
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Dette er vel ikke noe å diskutere en gang. Det er jo en diskusjon på et annet forum som ligger til grunn - at (domme)Dagbladet har så lite å skrive om at de må slå opp noe så meningsløst, det synes jeg bør forbigås i stillhet. Ikke mat trollet!
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/28/456107.html Seriøst??? Hvor syk kan man bli? "Jeg personlig har et behov for å komme tilbake til røttene, tradisjonene, det norske folks historie ..."
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 Gidd og les litt nedover sida før du poster da. ← Jeg GJORDE det. Og selv om mange, deriblant DNT synes det er flott at de går på ski er det skremmende at det i det hele tatt er noen som mener fjellturen ødelegges fordi det er folk med en annen hudfarge i sporet
Mette Skrevet 28. januar 2006 #9 Skrevet 28. januar 2006 (endret) To like tråder er blitt flettet sammen,jeg har også ryddet litt i de. Remyline Moderator Ryddet igjen, la oss holde oss til saken. Remyline Moderator Endret 28. januar 2006 av Remyline
Gjest Minne Skrevet 28. januar 2006 #10 Skrevet 28. januar 2006 Dette er vel ikke noe å diskutere en gang. Det er jo en diskusjon på et annet forum som ligger til grunn - at (domme)Dagbladet har så lite å skrive om at de må slå opp noe så meningsløst, det synes jeg bør forbigås i stillhet. Ikke mat trollet! ← Jeg er helt enig. Det har vært mange saker i det siste der det aller beste er å tie vedkommede ihjel. Folk er ute etter publisitet. Drep dem med stillhet, rungende stillhet! De fortjener verken spalteplass eller vår oppmerksomhet!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #11 Skrevet 28. januar 2006 Jeg GJORDE det. Og selv om mange, deriblant DNT synes det er flott at de går på ski er det skremmende at det i det hele tatt er noen som mener fjellturen ødelegges fordi det er folk med en annen hudfarge i sporet ← Ja, akkurat som det er sjokkerende at noen vil ha et politisk system hvor survival of the fittest gjelder og andre bare kan dø.
Gjest motor Skrevet 28. januar 2006 #12 Skrevet 28. januar 2006 Dette er vel ikke noe å diskutere en gang. Det er jo en diskusjon på et annet forum som ligger til grunn - at (domme)Dagbladet har så lite å skrive om at de må slå opp noe så meningsløst, det synes jeg bør forbigås i stillhet. Ikke mat trollet! ← Snart kommer Dagbladet trekkende med noe de leste om muslimer på en dovegg
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #14 Skrevet 28. januar 2006 Snart kommer Dagbladet trekkende med noe de leste om muslimer på en dovegg ← Jeg leste: Ali løper over enga og ler Ali ler ikke mer Tøm våpen, kontroller. Dagbladet, hvor er dere?!? Det har stått på dassen i militærleiren på Skjold leeeeenge!
Gjest Roy Valentine Skrevet 28. januar 2006 #15 Skrevet 28. januar 2006 Første tanken som slo meg var, "Faen, det var trollposten jeg skulle ha laget, hadde vært sinnsykt stolt om den kom i Dagbladet" Når jeg leste tråden på fjellforum, så er det ganske sannsynlig at dette er mer enn en trollposter, ja. Mange registrerte folk der med høy grad av skepsis til innvandrere. Jeg antar at det ikke er noen muligheter til å forandre følelsene til folk sånn uten videre. Hvis jeg giftet meg med Naomi Campbell, Tyra Banks eller en annen farget lekker liten sak, og ga henne en bunad, så ville sikkert halve oslo stirre øyeeplene sine ut av hodet. For de fleste mangler litt glimt i øyet når det er snakk om nasjonalromantiske klisjeer. Det er jo litt som å ha biler med i en god gammeldags vikingfilm, ikke sant? Hva kan en si til sånt? Det en føler, det føler en. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor en må utbasunere dette til alt og alle? Er det så viktig å lufte disse gammeldagse holdningene på nettet for å finne meningsfeller? Er det ingen som tenker på at dette er veldig sårende for både innvandrere og nordmenn med annen fenotyp enn lys og blond?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #16 Skrevet 28. januar 2006 Dette er vel ikke noe å diskutere en gang. Det er jo en diskusjon på et annet forum som ligger til grunn - at (domme)Dagbladet har så lite å skrive om at de må slå opp noe så meningsløst, det synes jeg bør forbigås i stillhet. Ikke mat trollet! ← Helt enig. Å fremstille dette (at noen duster mener noe på et forum) er jo helt meningsløst.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2006 #17 Skrevet 28. januar 2006 Sånn for ordens skyld: Det er Dagbladet jeg mener er trollet i denne saken... blåse opp noe sånt
Gjest Minne Skrevet 28. januar 2006 #18 Skrevet 28. januar 2006 Det litt ironiske er jo... At det er vi som holder liv i debatten...
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #19 Skrevet 28. januar 2006 Det litt ironiske er jo... At det er vi som holder liv i debatten... ← Kommer veldig an på om noen i Dagbladet leser denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #20 Skrevet 28. januar 2006 Det litt ironiske er jo... At det er vi som holder liv i debatten... ← Det gjør vi vel ei (med mindre noen er inne på det aktuelle forumet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå