Million Skrevet 21. november 2023 #61 Skrevet 21. november 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Jeg registrerte at jeg ville ha varsler om mottatt lønn ja,og tror det koster like mye som ellers når jeg sender sms til banken for å sjekke saldo. Det koster å sende og motta meldinger fra 4og 5-siffrede nr. Jeg husker ikke hva det koster, et par kr? orker ikke å logge inn og sjekke akkurat nå. Dnb er nok en dyr bank i forhold til andre,men... I steden for å sende sms for å sjekke saldo, last ned Dnb's lille saldo-widget. Den viser konstant nåværende saldo. Lite ikon som legger seg på forsiden. Du slipper gebyr for å sjekke saldo pr sms, og du ser det hele tiden uten å aktivt be om infoen først, bare du har telefonen i hånda. Installerte den på min tlf for en god stund siden. Tror jeg ordnet det via mobilen, ikke pc-nettbank.
Gjest Adobyen Skrevet 21. november 2023 #62 Skrevet 21. november 2023 Million skrev (Akkurat nå): I steden for å sende sms for å sjekke saldo, last ned Dnb's lille saldo-widget. Den viser konstant nåværende saldo. Lite ikon som legger seg på forsiden. Du slipper gebyr for å sjekke saldo pr sms, og du ser det hele tiden uten å aktivt be om infoen først, bare du har telefonen i hånda. Installerte den på min tlf for en god stund siden. Tror jeg ordnet det via mobilen, ikke pc-nettbank. Takk for tips
Million Skrevet 21. november 2023 #63 Skrevet 21. november 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Takk for tips De kaller det visst både widget og "saldoglimt". Gå inn i nettbanken på mobilen, gå til "hjem", scroll ned til "lenker" og klikke på "tips og info"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå