Gå til innhold

Tror dere uføretrygden er på konto i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Adobyen skrev (Akkurat nå):

Jeg registrerte at jeg ville ha varsler om mottatt lønn ja,og tror det koster like mye som ellers når jeg sender sms til banken for å sjekke saldo.  Det koster å sende og motta meldinger fra 4og 5-siffrede nr.  Jeg husker ikke hva det koster, et par kr?  orker ikke å logge inn og sjekke akkurat nå.   Dnb er nok en dyr bank i forhold til andre,men...

I steden for å sende sms for å sjekke saldo, last ned Dnb's lille saldo-widget. Den viser konstant nåværende saldo. Lite ikon som legger seg på forsiden. Du slipper gebyr for å sjekke saldo pr sms, og du ser det hele tiden uten å aktivt be om infoen først, bare du har telefonen i hånda.

Installerte den på min tlf for en god stund siden. Tror jeg ordnet det via mobilen, ikke pc-nettbank.

Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

I steden for å sende sms for å sjekke saldo, last ned Dnb's lille saldo-widget. Den viser konstant nåværende saldo. Lite ikon som legger seg på forsiden. Du slipper gebyr for å sjekke saldo pr sms, og du ser det hele tiden uten å aktivt be om infoen først, bare du har telefonen i hånda.

Installerte den på min tlf for en god stund siden. Tror jeg ordnet det via mobilen, ikke pc-nettbank.

Takk for tips :)

Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Takk for tips :)

De kaller det visst både widget og "saldoglimt". Gå inn i nettbanken på mobilen, gå til "hjem", scroll ned til "lenker" og klikke på "tips og info"

image.thumb.png.abff3ba8e795af2b9a6a24a9cce560c1.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...