kitekatt Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Har kjøpt disse lysestakene på ikea. Skal pynte de med perler på ståltråd som tvinnes rundt. Prøvde igår, men klarte ikke feste tråden eller få den stram nok. Kjøpte kobbertråd 0,3 mm men den var nok ikke stiv nok.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 verre... men hva med å bruke lim fra limpistol helt øverst? også ta d stramt nedover, rundt og rundt. lykke til
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 verre... men hva med å bruke lim fra limpistol helt øverst? også ta d stramt nedover, rundt og rundt. lykke til ← Tror jeg løste det. Tvinnet rråden dobbelt og har en løkke øverst som jeg strammer rundt lyset også knyter jeg de to endene stramt nederst. Faren er jo at tråden kan ryke når jeg gjør dette, for jeg kan ikke feste tråden på staken uten lyset, så må gjøre det på restauranten kvelden før. Er fortsatt åpen for forslag.
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Kan du ikke kjøpe en stivere tråd da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå