EvigSingel Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Jeg har en veninne som dater og er å superdesperat. Jeg spurte om det kanskje var noe jeg kunne bidra med for å hjelpe henne lykkes bedre og da så hun dumt på meg og sa at det dummeste man kan gjøre når man vil lykkes er jo å spørre noen som ikke har lykkes selv. Altså jeg skjønner at det kan virke sånn, men selv om jeg ikke har funnet min match så har jeg masse erfaring på nettdating og apper og tror jeg har noe bra å bidra med. Jeg føler selv jeg er god på dating, har en profil som er attraktiv og det er bare et par ganger jeg har ville møte noen som ikke ville møte meg. De fleste ønsker å treffe meg igjen. Hun har spurt råd fra den eneste venninnen vår som er gift og de giftet seg når vi var typ 14 og har aldri vært borti nettdating eller apper. Hun aner jo ikke hvordan single tenker i dag og hva som må til for å skille seg ut på datingappene. For meg handler det om at jeg ikke finner han som jeg har lyst til å satse på, ikke at jeg ikke lykkes på dating føler jeg. Hvem tenker dere er best på å gi råd? Tenker jeg helt feil?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Det var vondt sakt, du lykkes jo på din måte. Det er helt normalt å ikke møte riktig person, å date på app er ganske blinddate opplegg. Det er vanskelig å vite hvor de gode rådene vil komme fra før du får dem, men tror dere kan gi gode råd begge to på vær deres måte. Så en blanding av råd fra dere kan sikkert være fint. Anonymkode: 81fea...e7b
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Om hun ikke vil ha råd så får hun bare styre på da. Jeg har vært singel i 6 mnd, men har høy suksessrate på dates og dater en nå ekslusivt på andre mnd. Venninner som har vært single lenger enn meg spør meg om råd 🤷🏻♀️😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå