Gå til innhold

Sover dere på rygg, side, mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pleier dere å sove? På ryggen, siden, magen?

Jeg pleier å sove på venstre side, og har også lest at det er best å sove på venstre siden. Jeg har noen ganger prøvd å ligge og sovne på ryggen, men da klarer ikke jeg å sovne, null sjangs. Gruer meg til den dagen hvis og når jeg må sove på ryggen, det blir søvnløse netter. :( 

Anonymkode: 9d2a4...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På magen

Anonymkode: 58ba4...b3f

Skrevet

Sover på siden, som regel på venstre, men går fint med høyre også. 

Anonymkode: f4aa6...310

• Liker 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Ettersom jeg bruker CPAP så sover jeg på rygg. 

Skrevet
21 minutter siden, Lykkedykker said:

Ettersom jeg bruker CPAP så sover jeg på rygg. 

blir du ikke gal av bråket?

Anonymkode: 0bc03...d27

Skrevet

Jeg sover på rygg eller høyre side.

Anonymkode: 0bc03...d27

Skrevet

Sover på rygg, magen og begge sidene, alt etter som føles bra der og da. Våkner også opp varierende på rygg, mage eller en av sidene.

Anonymkode: d41a6...5ea

Skrevet

Siden eller magen

Anonymkode: af97d...8ad

Skrevet

Jeg legger meg på høyre side, før å bytter jeg over til magen. Sovner jeg ikke da vipper jeg over på ryggen. Det er sjelsendt jeg må fortsette  over på venstre side....

Helt seriøst, dette er fast hver eneste kveld/natt 😂

Anonymkode: 7df97...bac

Skrevet

Sover på alle de måtene, og enda flere.

Anonymkode: 4eb91...2f6

Skrevet

Jeg sover alltid på siden, men jeg våkner etter 1-2 timer av smerter og snur meg til den andre siden. Vet flere med hjerteproblemer får økt symptomtrykk ved å sove på venstre side. Jeg hadde en del hjertebank etter at ektefellen min døde, da ble jeg liggende en del våken og surfe når jeg trengte stillingsskifte.

Anonymkode: 6d62e...5e9

Skrevet

Stort sett sover jeg på magen, noen ganger på siden (varierende). Aldri på ryggen. Hengekøye er derfor ikke min greie ;)

Skrevet

Ruller rundt som en hvalross så jeg varierer. :D Men når jeg legger meg så er jeg alltid på siden.

• Liker 1
Skrevet

Sover alltid på siden, nesten over på magen og aldri på ryggen. Greier ikke sove på ryggen, det er grusomt. Kiropraktoren min sa man ikke skal sove på magen, det er ikke bra på noen måte. De gangene jeg havner på magen får jeg ofte mareritt. Sikkert tilfeldig, men veldig ekkelt. 

Anonymkode: 9aade...18f

Skrevet

På siden og på magen, det varierer. Men aldri på rygg! 

Anonymkode: 6312e...f63

Skrevet

Dere som sover på magen: hvordan går det med nakken deres? 

Jeg sover på siden.

Anonymkode: a76aa...d62

Skrevet

Jeg legger meg alltid på venstre side med armen under puten, men må av en eller annen grunn alltid snu meg til høyre for å få sove. 

Anonymkode: d204b...45c

Skrevet

Sovner som regel drita full i stolen.

Anonymkode: 184e2...fd3

• Hjerte 3
Skrevet

Sovner som regel på siden, men har lært meg å kunne sovne på rygg også - da gjerne med pute under knærne og guidet meditasjon på øret. En sjelden gang sovner jeg på magen også. 

Anonymkode: b1228...7a5

Skrevet

Når jeg sover på ryggen får jeg en tendens til å bråvåkne og litt trangere pust. Så ligger mest på venstre siden, da våkner jeg minst😊

Anonymkode: 7a90d...b16

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...