AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Har fjernet livmorslimhinnen for ca 2 uker siden. Alt har gått bra, blør svært lite og sparsomt. Type brunt -sorry info. Men det lukter litt ekkelt. Legen sa det var helt normalt med lukt og brunlig utflod etterpå. Men denne lukta, når vet man at det er bare lukt og ikke infeksjon? Føler meg helt fin ellers. Anonymkode: 27407...26a
kindy Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Visst du får feber eller att almenntilstanden blir dårlig, kan det være tegn på infeksjon. Så det høres helt normalt ut, men visst det er noe du bekymrer deg mye for, er det jo bare til å ta en telefon til avdelingen der du ble operert! Har også hatt denne operasjonen, men hadde blødninger i 13 uker, før jeg måtte opereres på nytt…! 😏 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 kindy skrev (8 timer siden): Visst du får feber eller att almenntilstanden blir dårlig, kan det være tegn på infeksjon. Så det høres helt normalt ut, men visst det er noe du bekymrer deg mye for, er det jo bare til å ta en telefon til avdelingen der du ble operert! Har også hatt denne operasjonen, men hadde blødninger i 13 uker, før jeg måtte opereres på nytt…! 😏 Blør så og si ingenting, og er i fin form. Ikke feber eller smerter, så vil tro lukta er det som ble beskrevet - «noe ubehagelig lukt kan forekomme». Det er iallefall riktig 😂 Å, stakkars deg!! Det hørtes jo ikke bra ut… ble du «bra» igjen etter operasjon 2 da? Hvordan har det gått i ettertid? Anonymkode: 27407...26a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Jeg hadde samme inngrep for snart to år siden (februar). Husker også litt "annerledes" lukt, men jeg klarer ikke å huske hvor lenge den varte.... Blødde ikke lenge, litt "blodvann" en stund husker jeg, men det er utrolig hvor fort man glemmer... Så lenge det ikke er smerter eller feber (jeg hadde bittelitt feber første døgnet, men det var visst også rangert som normalt), så vil jeg tro det er i orden. Er du usikker, så ta en telefon! Bedre å bruke 5 minutter av tiden deres på en telefon enn at det blir komplikasjoner som kunne vært unngått! Forøvrig har jeg fått et nytt liv etter inngrepet, har ikke sett en dråpe blod etter at det ga seg etter inngrepet, og det er kontrast etter å knapt kunne forlate huset i flere uker av gangen pga kraftige blødninger! Håper du får samme positive effekt som jeg har hatt! Anonymkode: d64af...47d
kindy Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Endte med att jeg måtte fjerne hele livmoren, livmorhals og eggledere i 2. operasjon! ble kvitt blødninger og alt det derre, men sliter fortsatt med mye smerter, akkurat som sterke mens smerter HELE tiden. De fant ikke noe endometriose i det som de fjernet….så nå er det 6 mnd siden operasjonen, og jeg er bare blitt en kasteball i dette dritt systemet, og får ikke mer hjelp for å finne ut av smerte problemene! Helt tragisk….! 😖 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 kindy skrev (4 minutter siden): Endte med att jeg måtte fjerne hele livmoren, livmorhals og eggledere i 2. operasjon! ble kvitt blødninger og alt det derre, men sliter fortsatt med mye smerter, akkurat som sterke mens smerter HELE tiden. De fant ikke noe endometriose i det som de fjernet….så nå er det 6 mnd siden operasjonen, og jeg er bare blitt en kasteball i dette dritt systemet, og får ikke mer hjelp for å finne ut av smerte problemene! Helt tragisk….! 😖 Jeg har også en del menssmerter etter fjerning av livmor. Fikk forklart at det ikke var uvanlig med fantomsmerter etter en slik operasjon fordi det er så mye nerver i bekkenområdet. Anonymkode: 618dc...5b2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #7 Skrevet 18. november 2023 Jeg hadde også sånn ekkel lukt, men det gikk over etter en del uker. Men ja, det tok sin tid. Så lenge du ikke føler deg syk og har feber, så er det greit. Anonymkode: d7a28...ad2
kindy Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også en del menssmerter etter fjerning av livmor. Fikk forklart at det ikke var uvanlig med fantomsmerter etter en slik operasjon fordi det er så mye nerver i bekkenområdet. Anonymkode: 618dc...5b2 Det har jeg faktisk ikke hørt om før att det er mulig….! Men absolutt verdt å ta med seg videre!! 😊 skal til fysio på mandag som har spesialområde på bekkenplager og kvinnehelse, så skal ta det opp med hun da! Smertene mine er så store att jeg fortsatt går delvis sykemeldt etter 1. operasjonen jeg hadde i februar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå