AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Hei! Jeg er enslig kvinne som studerer og jobber deltid. Jeg har to søsken som begge har samboere og barn. Disse tjener godt og barna har alt dem trenger. De siste årene har jeg derfor gitt en gave til hver familie til verdi ca 500,-. Det er også veldig mange familiemedlemmer som har bursdag i desember, så det blir mye gaver. Alle får selvsagt egen bursdagsgave. Litt fordi jeg ikke har så god råd, litt fordi jeg alltid får kjipe gaver ( ett år fikk jeg samme gave til jul og bursdag feks 😬) eller rett og slett blir glemt. Føler det er fordi jeg ikke har barn selv. Men det går fint, jeg trenger egentlig ingenting, men det er jo litt sårt når man blir helt glemt både til jul og til bursdag. Hittil har jeg gitt gaver som har vært litt familie-orientert. De har fått popkornmaskin med popkorn, brettspill, kopper (de var morsomme😅). Søker egentlig nå til tips om hva jeg kan gi til dem i år? Ønsker egentlig at det skal være noe til hele familien og de som familie kan ha det hyggelig med. budsjett er ca 500-700,-. barnas alder er fra 6-15 år. Anonymkode: 93cf4...1af
Jif Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Et nytt brettspill eller utvidelsespakke til eksisterende eller gavekort på.restaurant. Synes forresten at det er dumt at du blir litt glemt❤️ 1
Amossa Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Kjenner at jeg blir opprørt over å lese dette. Du viser stor omtanke for familien din, og så "glemmer " de deg i blant? Det går fint, skriver du. Tror deg på det, men det er likevel ikke greit å lese at du ikke blir verdsatt på den måten som du fortjener. Synes gaven din med morsomme kopper var flott. Hva med kopper som de kan ha med på tur i marka? Eller en termos? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Kinobilletter Anonymkode: 8b90a...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Jeg liker Livet illustrert av Lisa Aisato, den er nydelig og for alle føler jeg 😊 Anonymkode: 08620...8f8
Amatariel Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 Jeg ville fortsatt med brettspill jeg altså. Ikke alle familier som skaffer seg så mye nytt selv, og det finnes sååå mye gøy ute på markedet. Om du har Outland der du bor så dra dit! De ansatte hjelper deg garantert med å finne et familiespill i den prisklassen. Men skal jeg anbefale noe ville jeg gått for et Ticket ro Ride (finnes mange) eller Bezzervisser familie. 1
Arkana Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 Jeg støtter forslaget om å gi brettspill igjen. Det finnes så mange bra brettspill og jeg hadde elsket å få et nytt brettspill hver eneste jul. Kan tipse om Hint som er et veldig gøy spill hvor man kan spille både bare familien og med mange delt i lag.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #8 Skrevet 19. november 2023 Det høres ut som du legger betydelig mer verdi i gaver enn de gjør. Du kan ikke «kjøpe» deg til å få samme oppmerksomhet retur, uansett hvor stort et lass fine og betenksomme gaver du overøser dem med. Anonymkode: 2b532...3e0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #9 Skrevet 19. november 2023 Brettspill, bok for høytlesning (litt mer for den minste da), snacks/godteri, spekemat, uteleker til sommeren (kubb, yatzi), vin (foreldrene), gavekort på barnepass, betale for 3mnd-1år mnd på netflix/hbo el., portabel høytaler, turutstyr (primus, sammenleggbare kopper, fat, pikniksett). Ellers tenker jeg du kan gi noe til barna. Og feks bare en liten oppmerksomhet til de voksne. Anonymkode: d56c9...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå