Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg 10 % avslag som følge av at jeg abonnerer på nyhetsbrevet? 

Kunne ikke se noe om det i første e-posten jeg mottok nå.

Skrevet

Jeg trodde egentlig de hadde sluttet med det for lenge siden? Reklamerer de fortsatt med at de tilbyr det?

Anonymkode: 2d1e9...6d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg trodde egentlig de hadde sluttet med det for lenge siden? Reklamerer de fortsatt med at de tilbyr det?

Anonymkode: 2d1e9...6d9

Godt mulig at det ikke gjelder lenger.

Screenshot_2023-11-15-12-59-06-44_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Skrevet

Fikk svar på e-post, men så ut som et autosvar. Kan nok glemme det prisavslaget. 

Skrevet
norw skrev (9 timer siden):

Fikk svar på e-post, men så ut som et autosvar. Kan nok glemme det prisavslaget. 

Har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, men var i samme situasjon på en annen nettbutikk, og da kom mailen med den koden en liten stund etter jeg meldte meg inn.

Annet enn det kan jeg tipse om at Zalando pleier å ha ganske mye avslag på Black Friday, så om du skal handle en del ville jeg ventet til 24.november om det ikke haster :)

Anonymkode: 0d9a6...304

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke noe godt svar på spørsmålet ditt, men var i samme situasjon på en annen nettbutikk, og da kom mailen med den koden en liten stund etter jeg meldte meg inn.

Annet enn det kan jeg tipse om at Zalando pleier å ha ganske mye avslag på Black Friday, så om du skal handle en del ville jeg ventet til 24.november om det ikke haster :)

Anonymkode: 0d9a6...304

Jeg har allerede handlet. Vinterstøvler + ryggsekk for totalt 460 kr (så fri frakt) er ikke så galt. Kommer til å følge litt med denne mnd.

Har steget til 660 kr etter jeg bestilte.

Screenshot_2023-11-16-00-32-15-65_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76.jpg

Endret av norw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...