Gjest Chicchi Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Jeg har et medlemskap på treningssenter, men har pleid å bare ta danseklasser. Nå er jeg i uke 20, så det er ikke like aktuelt lenger, så jeg tenkte å ta meg ut i treningsrommet. Men jeg er skikkelig usikker på maskinene og har ingen erfaring med dem. Kan noen si meg hvilke maskiner som er gravidvennlige? Jeg er i god form og har ingen bekkenløsning, er bare skikkelig usikker på maskinene (PT-time blir ikke aktuelt, orker ikke betale de vanvittige prisene)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Jeg vil tro alt er gravid vennlige Anonymkode: 81a14...eca
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Kan ikke tenke meg at det er noe der du ikke kan bruke. Men lytt til kroppen, ikke fortsett med noe som gir ubehag. Anonymkode: f9d4b...460
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Skummelt å begynne å begynne på apparater/med styrketrening uten erfaring. Gravid eller ei. Sjansen for feil utførelse er for stor til at jeg hadde tatt sjansen. Hadde spandert på meg en pt-time, eller spurt en venn med god treningserfaring om å få opplæring i apparatene, om du må bruke de. Kan trene styrke med frivekter også, men bør ha noen til å vise deg hvordan man utfører øvelser korrekt før man begynner på egenhånd.. Anonymkode: f6558...a51
tussi84 Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Du kan trene, men om det er noen apparater du oppdager at gjør vondt for deg, i mage regionen så bør du unngå akkurat de apparatene.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 Kondisjonstrening som er skånsom for bekkenbunnen F.eks sykkel, romaskin, trappemaskin, tredemølle i gangfart med stigning. Anonymkode: 2559a...651
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 Jeg tok gruppetimer (styrke, dans, høyintensitet, puls, intervall osv) helt til jeg fødte. Hadde jeg skullet bytte over til maskiner hadde jeg spurt noen med peil, enten en PT eller en av venninne mine som er instruktører. Begynne med noe nytt under svangerskapet er vanligvis ikke anbefalt så da ville jeg i hvert fall hatt kyndig veildening. Anonymkode: 02b45...919
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #8 Skrevet 16. november 2023 Hadde definitivt tatt en PT-time! Anonymkode: 64a8f...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå