Gjest Betty Boop Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Så de hadde en tråd på guttas forum over hva som var de ti vakreste kvinnene. Da savnet jeg plutselig en tråd over de ti mest spennende mennene. Så hvem synes du er kjekkest, mest karismatisk, mest sjarmerende, mest spennende, mest sexy? Og gjerne noe om hvorfor du synes det? Her er mine favoritter: *Sam Elliot - Glimt i øyet. *Val Kilmer - Spennende, karismatisk skuespiller. *Bruce Willis - Varme øyne. *Michael Parè - Minner meg om gamlekjæresten. *Freddy Mercurie - Gnistret av liv. *Kurt Russel - Kjekk og sjarmerende. *Mel Gibson - Litt mager, men sexy likevel. *Lorrenzo Lamas - Vakker ganske enkelt. *Pierce Brosnan - Er jo kjekk. *Sylvester Stallone - Etter at han oppdaget sitt komiske talent. De første fem falt greit på plass, men så måtte jeg virkelig begynne å vri hjernen. Er nok ikke et spørsmål jeg tenker over så ofte dette her.
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hugh Grant Mads Ousdal Bruce Willis Sean Connery George Clooney Hm, må tenke på resten Edit: Resten av listen: Endride Eidsvoll (kanskje ikke sånn den mest billedskjønne, men du verden så sexy den mannen er!) Colin Firth Keanu Reeves Denzel Washington Tom Cruise Endret 28. januar 2006 av Fjompe
Leo Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Tja... Den første jeg smeltet for var Svein Sturla Tindberg etter å ha hørt stemmen hans på radio. Etter det falt jeg for Tom Cruise i "Top Gun". Det gikk over... Tidlig i tyveårene fallt jeg for Bjørn Floberg i "Telegrafisten" og det har holdt seg! Deretter fallt jeg for Hugh Grant i "Fire bryllup og en gravferd". Etter det har jeg sett alt George Depardieu har spilt inn og lurer fremdeles på hvorfor jeg synes han er sexy.... Greit med filmer med Johnny Depp da! Han er nr. 1!!!
minienthe Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Kyle maclachlan (mystisk herlig gentlemanstype) Eminem (bad boy, måtte ha med en ) Jim carrey (litt humor i hverdagen) Keanu Reeves (jepp, slafs) hm, kommer ikke på flere jeg...
Anglofil Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 (endret) * Frank Sinatra ~ Fantastisk entertainer med glimt i øyet. Nydelige blå øyne! * Gregory Peck ~ En ekte gentleman, liker menn i dress. * Cary Grant ~ Høy, mørk og kjekk. * Robert Redford ~ Kjekk, tøff og myk på samme tid. * Christopher Plummer ~ Stilig mann. * Matthew Macfadyen ~ Spennende fyr * Colin Firth ~ Karisma og sexy - rett og slett. * Topher Grace ~ Søt * Ewan McGregor ~ Dyktig fyr, som virker veldig sympatisk. * Russel Crowe ~ Barsk. Tar gjerne også med disse; * Dean Cain ~ Superman! Trenger jeg å si noe mer? * Henry Fonda ~ Mystisk cowboy * Jens Stoltenberg ~ Sjarmerende! Synd flere av de nevnte er døde da men.. Mvh Yvonne Endret 28. januar 2006 av yvonne
Gjest Madeline Skrevet 28. januar 2006 #6 Skrevet 28. januar 2006 Bruce Willis Peter Phelps Mel Gibson Hugh Grant Harrison Ford Keanu Reeves Kurt Russel Orlando Bloom George Clooney
Pimbila Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Johnny Depp Heath Ledger Jason Lewis (spiller Smith i Sex and the City) Eminem Ashton Kutcher Espen Eckbo Brian McFadden Dennis Storhøi Bruce Willis Colin Firth Lett blanding her Kom sikkert på noen vesentlige :-D
Gjest lindas Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 johnny depp trond e. seim orlando bloom josh holloway håvard tveten frode johnsen huff... det er sikkert maaange flere...
Ibenholt Skrevet 28. januar 2006 #9 Skrevet 28. januar 2006 (endret) * Jared Leto * Brad Pitt * Ryan Reynolds * Ryan Phillipe * Josh Hartnett * Robbie Williams * Kanye West * Robert Redford Veeeldig kommers, med det får så være Endret 28. januar 2006 av Lanalia
Gjest GreenSky Skrevet 29. januar 2006 #11 Skrevet 29. januar 2006 Synd flere av de nevnte er døde da men.. ←
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #12 Skrevet 29. januar 2006 Jeg kommer bare på to stk. Damon Albarn som står bak The Gorillaz er en godbit (en av de beste). Så har vi jo Heath Ledger da. Ikke så ille han heller.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #13 Skrevet 29. januar 2006 Freddie Mercury-mannen eide enhver scene han sto på. Anthony Hopkins-dyktig skuespiller og å så kjekk selv om han begynner å dra på årene Pave Johannes Paul 2.-Den mest karismatiske mannen jeg vet om. Han hadde en veldig tiltrekningskraft på mennesker, kristne og ikke kristne. Robert Redford-Han er som en god vin. Blir bare bedre med årene. Placido Domingo-Fantastisk sanger og personlighet Yul Brynner- M M M MMMM. Mer er det ikke å si om den saken. Gene Kelley- Fantastisk danser/skuespiller Georg Ganswein- Ikke uten grunn at han blir kalt Vatikanets George Clooney. Beethoven- Stokk døv, men komponerte alikevel verdens vakreste musikk. Michael O'Hare(Sinclair i Babylon 5)- Aaaahhh. Den stemmen minner meg om smeltet sjokolade....
Gjest -eline- Skrevet 29. januar 2006 #14 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Johnny Depp - oh! Nam! Viggo Mortensen SEXY! Men egentlig er det Aragorn jeg liker men Brad Pitt - litt misunnelig på Angelina ja Jared Leto - selv om siste bildet jeg så fra innspillinga av Chapter 27, hvor han spiller Mark Chapman, ikke akkurat var veldig sexy...jeg overser det og antar at mannen klarer å gå ned de ukledelige kiloene Al Pacino - The Godfather....mmm! Øystein Greni - Norges mest sexy mann... På scenen vel og merke! Off-stage er han bare søt Noa Wyle - ER blir ikke det samme uten... Clive Owen - Naaaais Thierry Henry - savner vavavoom-reklamene... (og nei, jeg ser lite foppal) Robbie Williams - Mannen eier scenen...og selv om musikken ikke er helt min stil...mmm Litt salig blanding dette, og jeg har kanskje missa ut noen... (ops, skriveleif) Endret 29. januar 2006 av -eline-
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #15 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Freddie Mercury-mannen eide enhver scene han sto på. ← Ja, han syns jeg også er kjekk. Jeg turte bare ikke å innrømme det alene. Fint vi står sammen da. Endret 29. januar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #16 Skrevet 29. januar 2006 Jeg synes Freddie Mercury er ganske død.
Gjest Betty Boop Skrevet 29. januar 2006 #17 Skrevet 29. januar 2006 Jeg synes Freddie Mercury er ganske død. ← Mulig det, men da han levde var han mer levende enn de fleste. Det er ikke mennene i mitt liv som teller, men livet i mine menn. Sitat av Mae West
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #18 Skrevet 29. januar 2006 Ja, han syns jeg også er kjekk. Jeg turte bare ikke å innrømme det alene. Fint vi står sammen da. ← Definitivt. Ingen over, ingen ved siden av.
*M* Skrevet 29. januar 2006 #19 Skrevet 29. januar 2006 Skal vi se.. - John Mayer - Colin Farrell - Chris Cornell - Mads Ousdal - Kanye West - Pharrell - Danny Masterson - Colin Firth - Christian Grindheim (jajaja, dere får bare kommentere det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå