AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Fordi de ikke ser behovet..? Foreldrene mine har ikke bosspann på badet. De tar med seg boss og kaster det i kjøkken-bosset. Jeg bruker mens-kopp og ikke tamponger, og har strengt tatt ikke behov jeg heller. Anonymkode: 986d7...d11 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Hvorfor må man ha søppelbøtte på badet, uansett kjønn? Det er jo bedre å ta med seg søpla til restavfallet f eks på kjøkkenet, i stedet for at bind og bleier blir liggende og stinke i bøtta på et varmegulv. Anonymkode: c7f37...b16 10 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må man ha søppelbøtte på badet, uansett kjønn? Det er jo bedre å ta med seg søpla til restavfallet f eks på kjøkkenet, i stedet for at bind og bleier blir liggende og stinke i bøtta på et varmegulv. Anonymkode: c7f37...b16 Det er vel hovedsaklig for at gjester skal slippe å "smugle" brukte bind og tamponger inn på kjøkkenet.. Anonymkode: 986d7...d11 24 2
Eloise12345 Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Jeg er dame, og jeg har ikke søppelbøtte på badet lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 Det er jo ikke bare mensen man trenger søppelbøtte på badet til, men også tomme doruller, q-tips, sminkeservietter osv.. Synes det er rart og ubehagelig å være på besøk hos noen som ikke har det. Anonymkode: c3b5a...769 28 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke bare mensen man trenger søppelbøtte på badet til, men også tomme doruller, q-tips, sminkeservietter osv.. Synes det er rart og ubehagelig å være på besøk hos noen som ikke har det. Anonymkode: c3b5a...769 Men sånt er jo lett å bare kaste i kjøkkenbosset? Og om du av en eller annen grunn synes det er flaut å kaste q-tips der, kan du jo ha med din egen pose å ha dem i? Det er slikt som ikke lukter, og som er null problemer å bare putte i en liten pose i vesken og kaste når du nå måtte føle for det. Anonymkode: 986d7...d11 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #8 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ikke ser behovet..? Foreldrene mine har ikke bosspann på badet. De tar med seg boss og kaster det i kjøkken-bosset. Jeg bruker mens-kopp og ikke tamponger, og har strengt tatt ikke behov jeg heller. Anonymkode: 986d7...d11 Boss? Anonymkode: bb0b4...cef 1 1
C-girl Skrevet 15. november 2023 #9 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Boss? Anonymkode: bb0b4...cef =søppel, oversatt fra bergensk der vi sier boss 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #10 Skrevet 15. november 2023 Det er sikkert smak og behag, men mannen min kaster nå q-tips, pilleesker, linseesker, tomme hygieneprodukter etc i søpla på badet. Hår etter barbering også. Siden jeg ikke kaster tamponger etc der trenger den å tømmes sjeldent. Kanskje 1-2 ganger i måneden. Vi hadde egen bleiebøtte når vi hadde bleiebarn Anonymkode: 57aab...bff 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #11 Skrevet 15. november 2023 Hvis det er kjæresten din, og du er mye på besøk og overnatting, så kan du jo ha en søppelbøtte der som du selv tømmer når du drar hjem. Jeg skjønner deg godt, TS. Jeg liker ikke å gå fra badet og inn på kjøkkenet for å kaste et bind. Spesielt steder jeg ikke har vært før, og så må jeg orientere meg og gå inn på kjøkkenet (kanskje de ikke vil ha gjester på kjøkkenet) og finne bosspannet. Og så er det alltid en luring som lurer på hva jeg skal på kjøkkenet Anonymkode: 040ae...51f 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #12 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ikke ser behovet..? Foreldrene mine har ikke bosspann på badet. De tar med seg boss og kaster det i kjøkken-bosset. Jeg bruker mens-kopp og ikke tamponger, og har strengt tatt ikke behov jeg heller. Anonymkode: 986d7...d11 Altså, dette er oppriktig ment, hvordan klarer du å bruke menskopp? Er du ikke redd for at den kan forsvinne inn i livmor? Eller, er det i det hele tatt mulig å få den inn i vagina -den virker jo svær?! Tror jeg er for trang for menskopp, virker så vondt. Anonymkode: 5a1d6...aa1
regine Skrevet 15. november 2023 #13 Skrevet 15. november 2023 Jeg syns det er veldig praktisk å ha søppelbøtte på badet/toalettet og i alle rom hvor det på noe vis produseres søppel. Det gjør det jo så hvorfor det skal fraktes inn i andre rom forstår jeg ikke. Har alltid hatt det, og i perioder med bleiebarn eller bind/tamponger så tømmer man bare oftere. Man lar det ikke stå å stinke, som noen overfor her visstnok tror. har iallfall oppdratt mine barn til det samme - både gutter og jenter, og tror at mange jenter setter stor pris på at man slipper å kaste bind ol i kjøkkensøpla. DET er i allfall ekkelt! 10
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #14 Skrevet 15. november 2023 Har ikke hatt det selv på åresvis. Tomme doruller skal med papp, linsebeholdere med plast, brukte tamponger og bind med restavfall osv Har ikke stort nok bad, hvor ofte skulle det bli tømt, tar 30 sekunder og gå til kjøkkenet… de med bleiebarn skjønner jeg. Har aldri savnet søppelbøtte på badet på besøk hos menn eller andre, tom dorull tar jeg med ut, tampong pakker jeg i litt dopapir og tar med ut.. Anonymkode: 05eea...8a8 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #15 Skrevet 15. november 2023 1 hour ago, Økkis said: Hvorfor har dere ikke det?! Fordi at jeg ikke har behov for det? Anonymkode: 4c900...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #16 Skrevet 15. november 2023 Mange menn forstår ikke, rett og slett. Eller de har sjelden/aldri kvinner på besøk. Kanskje de må læres opp. La dem få den blodige tampongen i hånda og se om de vil ha den i søplebøtta på kjøkkenet som gjerne ikke har lokk en gang. Anonymkode: fb754...be8 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #17 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis det er kjæresten din, og du er mye på besøk og overnatting, så kan du jo ha en søppelbøtte der som du selv tømmer når du drar hjem. Jeg skjønner deg godt, TS. Jeg liker ikke å gå fra badet og inn på kjøkkenet for å kaste et bind. Spesielt steder jeg ikke har vært før, og så må jeg orientere meg og gå inn på kjøkkenet (kanskje de ikke vil ha gjester på kjøkkenet) og finne bosspannet. Og så er det alltid en luring som lurer på hva jeg skal på kjøkkenet Anonymkode: 040ae...51f Er du på besøk hjemme hos noen du ikke kan si « hvor kaster jeg brukt bind? « til? forstålig at det er en luring som begynner og lure hvis du går rundt og åpner skapdører på kjøkkenet for « hemmelig ærend «. Denne personen hadde vel uansett på er tidspunkt sett avfall i søppelet på badet, sannsynligvis tydligere også fordi det er mindre i bruk. Hvor lenge blir bindet liggende på badet hos en mann ( som sannsynligvis ikke bruker det så mye) om du ikke sier ifra? Anonymkode: 05eea...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #18 Skrevet 15. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Er du på besøk hjemme hos noen du ikke kan si « hvor kaster jeg brukt bind? « til? Anonymkode: 05eea...8a8 Det spørsmålet der håper jeg virkelig jeg slipper å stille et eneste menneske noen gang. Det er da virkelig ikke noe man går rundt og deler med folk. Men skal sies at mange menn ikke forstår hvorfor man trenger håndvask på badet heller... Anonymkode: fb754...be8 8 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #19 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange menn forstår ikke, rett og slett. Eller de har sjelden/aldri kvinner på besøk. Kanskje de må læres opp. La dem få den blodige tampongen i hånda og se om de vil ha den i søplebøtta på kjøkkenet som gjerne ikke har lokk en gang. Anonymkode: fb754...be8 Er vel du som må læres opp. Jeg vil ikke ha den blodige tampongen din i søppelkassen på badet heller. Håper de fleste har vett til og pakke den inn uansett hvor de legger/ kaster den Anonymkode: 05eea...8a8 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #20 Skrevet 15. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Er vel du som må læres opp. Jeg vil ikke ha den blodige tampongen din i søppelkassen på badet heller. Håper de fleste har vett til og pakke den inn uansett hvor de legger/ kaster den Anonymkode: 05eea...8a8 Man pakker den jo inn uansett, men det er jo virkelig ikke en pakke man har lyst til å gå rundt med i huset. Anonymkode: fb754...be8 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå