Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er noe i veien med å ha det, men det er bare tragisk å "kreve" det av noen andre. Og enda verre når man ikke har det selv :klaske:

Mannen min har bilde av oss, men det har han valgt selv. Han ba meg "godkjenne" bildet siden jeg var med på det, men ellers har jeg ikke vært involvert. Nå ble jeg litt redd for at det er noe folk kan tro 🫣

Anonymkode: e28f3...34f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke ha det, har bilde av meg selv. Han hadde det før av oss, men nå har han satt det bildet av oss som forsidebildet sitt (hvis det er det, det heter;?) og har bare bilde av seg selv som profilbilde.

Anonymkode: b9aa7...97c

Skrevet

Jeg tror nok at om kjæresten min ville hatt oss to som profil bilde hadde det bare vært koslig men usikker på om jeg ville hatt det selv. Som bakgrunnsbilde kunne jeg godt hatt det da☺️

Han var litt skeptisk til gjøre oss offentlig på fb men forsto at det betydde mye for meg. Det setter jeg pris på ❤️

Men tvang på noe som helst synes jeg det aldri skal være man kan gjøre ting fordi man vet det betyr mye for andre det er jo bare fint. Men om han feks skulle bestemt slik ts beskriver hadde jeg nok blitt negativt overasket. Men et ønske om det er jo noe annet. 

Anonymkode: 0b1c5...967

Skrevet

Hvorfor ikke heller ha det som forsidebildet?

Anonymkode: 3da38...ba9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...