AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #21 Skrevet 15. november 2023 Jeg syns det er veldig desperat å ha med kjæresten på profilbildet sitt. Tenker at en av partene sliter med sykelig sjalusi når folk har fellesbilder. Det er en privat konto liksom. Ikke familieabonnement. Anonymkode: 764cf...699 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #22 Skrevet 15. november 2023 Hvem bryr seg egentlig om Facebook og profilbilder lengre? De eneste som bruker det er jo 70+? Anonymkode: 2eb74...c86 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #23 Skrevet 15. november 2023 Veldig spesielt å «forlange» dette uten å ha det selv. Jeg hadde selv syntes det hadde vært veldig koselig om min (framtidige) mann hadde hatt kjærestebilde på sin profil. Hadde vært stor kontrast til min eks som flørta rundt på some og var utro med en av de. Anonymkode: 9eb1d...efc 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #24 Skrevet 15. november 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Han kan ikke forvente at du skal ha kjærestebilde hvis han ikke vil ha det. Om du ikke er i mot å ha kjærestebilde på profilen din, så kan du si at du kan ha det hvis han har det på sin profil. Har han forholdsstatusen sin synlig på profilen sin? Anonymkode: c7a60...9a3 Jeg er enig med deg. Jeg har sagt det til han, men han sier at han vil avvente til vi har et nytt bilde sammen, og iblant er det nei. Men han vil at jeg skal ha. Jeg har spurt om vi skal ha forholdsstatus på sidene våre. Han vil ikke det heller. Jeg har derfor blitt bestemt på å ikke ha bilde av oss to sammen på profilbilde eller forsidebilde. Dette er jo bare sosiale medier, men jeg synes det er litt rart at han er sånn. Anonymkode: 28cd7...6e2 1
SPOCA Skrevet 15. november 2023 #25 Skrevet 15. november 2023 Ja, jeg har bilde av samboeren min sammen med meg på profilbildet mitt, men det er mitt valg. 1 1
Fjollefyr Skrevet 15. november 2023 #26 Skrevet 15. november 2023 Har et vennepar som har det samme profilbildet. Et kleint kjærestebilde, selvfølgelig. Utrolig irriterende når jeg får mld, eller en av de svarer på msg - grupper der begge er medlem. De synes selvfølgelig at det er komisk og søtt. Nope sorry, ikke når du har passert 50. Men å ønske at kjæresten har det, uten å ha det selv er jo like merkelig. Da hadde jeg sagt ifra om at han bør markere revir på andre måter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #27 Skrevet 15. november 2023 Haha.. Det hadde aldri skjedd! Han skal fremstå singel, men ikke du.. Dream the fuck on.. Hvor idiot kan man egentlig være ?😅🙈🤣 Det var en morsom spøk🤣 Anonymkode: c898c...2a8 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #28 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er enig med deg. Jeg har sagt det til han, men han sier at han vil avvente til vi har et nytt bilde sammen, og iblant er det nei. Men han vil at jeg skal ha. Jeg har spurt om vi skal ha forholdsstatus på sidene våre. Han vil ikke det heller. Jeg har derfor blitt bestemt på å ikke ha bilde av oss to sammen på profilbilde eller forsidebilde. Dette er jo bare sosiale medier, men jeg synes det er litt rart at han er sånn. Anonymkode: 28cd7...6e2 Han vil fremstå singel TS. Jeg, hadde lett kunne gjort det slutt pågrunn av sånn oppførsel. Han vil ikke vise at han er opptatt, meste sannsynlig for noen spesifikke personer, eller en. Han har deg på vent, til en han liker blir singel, mest sannsynlig. Sorry.... Selvom det er han som er teit. Forbli singel om han liker noen andre.... Jeg vet av sånne menn! Anonymkode: c898c...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #29 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem bryr seg egentlig om Facebook og profilbilder lengre? De eneste som bruker det er jo 70+? Anonymkode: 2eb74...c86 ingen av mine 300 venner på FB er 70+ Anonymkode: f7179...37c 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #30 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du det? Samboer vil at jeg skal ha, men han vil ikke ha selv. Så jeg velger da å ikke ha. Hva med dere? Anonymkode: 28cd7...6e2 Er ikke 14 år lengre, så nei. Anonymkode: 5ef2b...070
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #31 Skrevet 15. november 2023 Samboer har et bilde av oss (På tur, ikke akkurat kjærste/kliss/klass-bilde. Han valgte bildet rett og slett fordi han likte bildet selv. hadde ikke likt dersom samboer prøvde å tvinge meg til noe han ikke ville gjort selv.. Anonymkode: 9dc99...7c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #32 Skrevet 16. november 2023 Jeg vises ikke på face til kjæresten etter 8 år. Han vil ikke dele noe så jeg sluttet å spør for noen år siden. Han dele alltid på snap / face om han er på tilstelning m jobb, venner etc men aldri om vi en sjelden gang er på noe. Har tatt det opp men blir bare dårlig stemning. Har faktisk ikke ett eneste bilde av oss sammen på telefonen engang. Det er sårt men har gitt opp. Er over 40 begge to og blir skikkelig fjortiskrangel hver gang jeg har nevnt det. Godt mulig han vil fremstå som singel men ingen har «tatt» han enda,.. Anonymkode: 7f812...727 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #33 Skrevet 16. november 2023 Jeg synes det er sært. Legger heller ut fine bilder på Instagram en sjelden gang Anonymkode: bed6d...68b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #34 Skrevet 17. november 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vises ikke på face til kjæresten etter 8 år. Han vil ikke dele noe så jeg sluttet å spør for noen år siden. Han dele alltid på snap / face om han er på tilstelning m jobb, venner etc men aldri om vi en sjelden gang er på noe. Har tatt det opp men blir bare dårlig stemning. Har faktisk ikke ett eneste bilde av oss sammen på telefonen engang. Det er sårt men har gitt opp. Er over 40 begge to og blir skikkelig fjortiskrangel hver gang jeg har nevnt det. Godt mulig han vil fremstå som singel men ingen har «tatt» han enda,.. Anonymkode: 7f812...727 Jeg vet ikke hva som er hensikten til min samboer. Men det kan være muligheter at han vil fremstå som singel. Jeg har innsett det. Her er det vanskelig å ta noe opp uten at det blir dårlig stemning også. Men jeg er obs på at jeg ikke vet motivet. Vi har dessuten et forhold der mye mangler i seg selv. Jeg føler han mer som en venn enn kjæreste. Anonymkode: 28cd7...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #35 Skrevet 17. november 2023 Jeg har ingen bilder av samboeren min på sosiale medier Anonymkode: 5e7e7...fcd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #36 Skrevet 17. november 2023 Han vil at du skal ha, men han selv skal ikke ha? Vis meg at kjæresten din er eiesyk uten å si det.... hadde ledd godt av en slik nisse Anonymkode: 5ce9b...974
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #37 Skrevet 17. november 2023 Jeg har bilde av meg og mannen min mens jeg holder datteren min. Aldri tenkt over at det er rart.. mannen har bilde av oss to som profilbilde. Jeg synes forresten det er helt greit at førsteinntrykket på min profil er at jeg har familie 😅 Synes også det er koselig at mannen har bilde av oss. Det viser at han ikke er redd for at noen skal se at han er opptatt 🤗 men jeg ville stusset hvis jeg ble presset til å ha det og at han ikke skulle hatt det.. på seg selv kjenner man andre.. Anonymkode: b81c7...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #38 Skrevet 18. november 2023 Det er jo sosial kode for at man har vært utro. Anonymkode: 772a5...e0f 4
Fame Skrevet 18. november 2023 #39 Skrevet 18. november 2023 Så merkelig hva folk synes er sært både jeg og mannen har bilde hvor begge er med. Synes det er superfint, jeg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #40 Skrevet 18. november 2023 Fame skrev (57 minutter siden): Så merkelig hva folk synes er sært både jeg og mannen har bilde hvor begge er med. Synes det er superfint, jeg Jeg synes også det er kjempe fint 😅 unngår jo også noen kleine situasjoner der den ene blir bedt med ut på date fordi det ikke synes om han eller hun er i et forhold ( det er jo søtt og stadig tråder om det her inne)😅 Anonymkode: b81c7...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå