Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du det? Samboer vil at jeg skal ha, men han vil ikke ha selv. Så jeg velger da å ikke ha. 

Hva med dere? 

Anonymkode: 28cd7...6e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, nei.

Hvorfor vil han du skal ha, for å markere terrenget sitt? 😂

Anonymkode: bad82...516

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 16ba8...eda

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan argumenterer han for at han ikke skal ha det?

Anonymkode: 16ba8...eda

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, har ikke kjæreste bilde, ingen bilder av barna, står ikke at vi er kjærester, liker ingen av bildene til hverandre😅 men så bruker vi ikke fb "aktivt" heller og vi er begge private og sær som sikkert er hvorfor vi passer godt i lag

Anonymkode: 10593...006

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han vil at du skal ha for å vise at du er opptatt, og han kan fremstå som singel? 

Anonymkode: 8f77b...992

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vil at du skal ha for å vise at du er opptatt, og han kan fremstå som singel? 

Anonymkode: 8f77b...992

Enig. Hadde kjæresten nektet å ha at vi er i et forhold og/eller bilder som viser det, rødt flagg for meg. Med mindre han ikke har NOE på fb da. Jeg har selv slettet fb

Anonymkode: 966ab...3ce

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Er min profil derfor har jeg bilde av meg selv og kun meg selv.

Anonymkode: 91995...100

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er gift og har kun bilde av meg selv på min FB-profil. Mannen min har heller aldri hatt noen som helst mening om hva jeg skal ha som bilde der. 

Anonymkode: 3a029...32e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Hadde kjæresten nektet å ha at vi er i et forhold og/eller bilder som viser det, rødt flagg for meg. Med mindre han ikke har NOE på fb da. Jeg har selv slettet fb

Anonymkode: 966ab...3ce

Jeg velger å bare ha et profilbilde av meg selv. Jeg er enig i at det virker litt rødt flagg. Kan godt være muligheter for at det ikke er det, selv om jeg tenker litt sånn.  

Skrevet

Jeg har ikke det nei. Men hæ? Hørtes mistenkelig ut at han vil du skal ha, men at han selv ikke vil ha. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Måtte faktisk inn å sjekke men jeg har bilde med ungen vår og han har av oss tre. Aldri tenkt over det 😂 

Endret av PurpleTuliip
Skrivefeil
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei. Aldri gjort. Kommer aldri til å gjøre det heller. Rareste jeg ser. Og de som har profil sammen. Hva er det liksom?

Anonymkode: af1de...246

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det der har jeg aldri skjønt at folk har. Eller de som har bilde med ei venninne. Hvordan skal jeg se hvem er hvem liksom? Men men, samme det.

Samboeren har dog meg, gravid i tillegg, i hjørne på bakgrunnsbilde. Vet ikke om han vet det selv, og han har hatt samme bilde i 10 år. Det er altså bilde av utsikt men hvis man åpner det i fult størrelse, så ser man meg.

Anonymkode: b2efc...7d5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan ikke forvente at du skal ha kjærestebilde hvis han ikke vil ha det.

Om du ikke er i mot å ha kjærestebilde på profilen din, så kan du si at du kan ha det hvis han har det på sin profil.

Har han forholdsstatusen sin synlig på profilen sin?

Anonymkode: c7a60...9a3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Aldri gjort. Kommer aldri til å gjøre det heller. Rareste jeg ser. Og de som har profil sammen. Hva er det liksom?

Anonymkode: af1de...246

ååå det har tanten og onkelen min, profil sammen altså, de er så søte! (og godt over 80 år)

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skal jeg ha bilde av noen andre enn meg selv på min profil?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du det? Samboer vil at jeg skal ha, men han vil ikke ha selv. Så jeg velger da å ikke ha. 

Hva med dere? 

Hahaha. Kunne vurdert det om begge skulke ha. Aldri fordi det ble forlangt. Det er jo bare fordi han vil at du viser alle menn at du er optatt🤣🤣🤣

Anonymkode: 1d56f...296

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med dere? 

Sykt spes at han ikke vil ha det selv men presser deg til å ha det?

Anonymkode: 76a90...8c2

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...