Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg har et spørsmål som jeg ønsker å få noen andre synspunkter på: 

Jeg har vært sammen med min samboer i 3,5 år. De siste to årene har hun ALDRI tatt på seg noe fint undertøy, det går kun i Bestemortruser, og det er jo såklart helt fint, men av og til er det jo kjekt om hun kanskje hadde tatt på seg noe fint for meg? 
Skjønner at dette høres litt egoistisk ut, men av og til ville jeg syns det var kjekt. Tror også det ville hjulpet sexlivet vårt litt. 
I mitt tidligere samboerskap var alltid eksen flink på å av og til imponere meg, noe jeg digget! 
Er det noen andre som har noen tanker rundt dette? 

Jeg har spurt henne forsiktig om ikke det ville vert kjekt, men hun responderer bare med at jeg må like henne for den hun er, og det er jo overhode ikke noe annet jeg gjør. 

Vi er begge 33 år og er uten barn. 

Anonymkode: 57f67...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33 år og trenger «hjelp» til sexlivet? Tenner du ikke mer på å se henne naken da?

Anonymkode: 677c0...422

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

33 år og trenger «hjelp» til sexlivet? Tenner du ikke mer på å se henne naken da?

Anonymkode: 677c0...422

Såklart gjør jeg det, er bare av og til kunne det vært kjekt, problemet er at hun aldri gidder. 

Anonymkode: 57f67...f8e

Skrevet

Hvorfor kjøper du det ikke til henne da?

Anonymkode: dadc9...c4b

Skrevet

Tar du på deg noe fint for henne? 

Og slutt med å sammenligne med eksen! 

Anonymkode: 63dc4...b67

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt er det gøy når kjæresten pynter seg litt for en, om det så er sexy undertøy eller litt penere klær. De aller fleste av oss går jo i noe komfortabelt hjemme, så som samboere ser man hverandre mest i joggebuksa. 

Kan du snakke ordentlig med henne om det? Si at det tenner deg. Få med at du tenner på henne sånn som hun går nå også og at du på ingen måte mener hun alltid skal gå med blonder og strømpeholdere. Det er bare litt krydder de dagene dere vil gjøre noe ekstra ut av sexen. 

Jeg ser ikke problemet med å ville være litt ekstra sexy for kjæresten innimellom. Vi snakker med hverandre om klær, undertøy, sminke, parfyme, hår og negler - liker å vite hva han finner sexy. Samme med han altså, han snakker med meg om skjegg, hår og klær. Man har selvsagt siste ord selv, og det er ikke avgjørende for at vi finner hverandre attraktive. Han synes jeg er fin uten sminke og med håret i en ball også, den slitne joggebuksa går av ofte nok uansett, men det er jo gøy å gjøre det lille ekstra innimellom.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tar du på deg noe fint for henne? 

Anonymkode: 63dc4...b67

Hva menes med fint til gutter i form av undertøy? Det har jeg lurt på lenge. Da tenker jeg ikke på de guttene som går rundt med hvite truser med hull i.

Anonymkode: dfdc8...899

Skrevet

Ta hennes koffert foran dør.

Anonymkode: 33e49...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...