AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Jeg har hatt Hinge i noen uker nå. Liker det bedre enn tinder. Får færre matcher og bruker lite tid på sveiping. Har fått kanskje 15-20 matcher, det er ca 10 som har snakket med meg og 5 som har spurt meg om å treffes. Jeg har sagt ja til noen og nei til noen andre. Er litt nysgjerrig på hvorfor dere andre sier ja eller nei til å treffes? Jeg sier ja hvis vi har hatt en interessant chat om noe dypt, at han forteller meg interessante eller personlige ting det er lett å spinne videre på. Da blir jeg veldig interessert i å treffes. Kan også si ja uten en lengre samtale, dersom han er spesielt kjekk. Om han er bare normalt kjekk og samtalen er kjedelig og uinspirerende, sier jeg nei. Hva med dere? Anonymkode: 9ab6c...39a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Skrevet 15. november 2023 Her jeg bor er det såpass langt mellom gullkorna at så lenge han ser normalt kjekk ut, har barn (helst), jobber, virker oppegående, så sier jeg ja til en date etter en 10-20 chatmeldinger. Vet aldri hvordan kjemien er irl, så prøver å ha en «open mind» selv om chattinga har vært litt småkjedelig. Anonymkode: 45d93...466 1
Blåjojo Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 Sa ja til å møte de jeg hadde god flyt i chatten med, og som jeg følte jeg hadde noe til felles med. Måtte også være en chat der jeg følte at vi kunne snakke om dypere ting enn bare rent intervju for å få vite de mest nødvendige tingene om hverandre. De som kun svarte med enstavelsesord og emojies eller kun snakket om sex orket jeg verken møte eller chatte særlig lenge med. Baserte meg aldri på kun utseende.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Sier nei til å møte de som sier/hinter til at de søker noe seriøst/forpliktende. Jeg ønsker ikke en kjæreste, men bare date og ha det morsomt. Anonymkode: de623...104
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har hatt Hinge i noen uker nå. Liker det bedre enn tinder. Får færre matcher og bruker lite tid på sveiping. Har fått kanskje 15-20 matcher, det er ca 10 som har snakket med meg og 5 som har spurt meg om å treffes. Jeg har sagt ja til noen og nei til noen andre. Er litt nysgjerrig på hvorfor dere andre sier ja eller nei til å treffes? Jeg sier ja hvis vi har hatt en interessant chat om noe dypt, at han forteller meg interessante eller personlige ting det er lett å spinne videre på. Da blir jeg veldig interessert i å treffes. Kan også si ja uten en lengre samtale, dersom han er spesielt kjekk. Om han er bare normalt kjekk og samtalen er kjedelig og uinspirerende, sier jeg nei. Hva med dere? Anonymkode: 9ab6c...39a Jeg er forsiktig med de mennene som feks skriver at "de ikke vet" om de vil ha et forhold. Da tenker jeg de bare ute etter et hookup, eller har en problematisk tilknytning. Først og fremst ser jeg på det store bildet og at han ser ut til å være på mitt nivå. Jeg er ingen tier så jeg ser ikke etter en modellmann. Har han et fint smil, ser han skikkelig kledd ut, gjerne ha et bilde i dress, Ser han snill ut og har han jobb. Jeg treffer så klart ikke folk som ikke gjør noe med i livet sitt. Jeg matcher heller ikke med menn som ser ut som at de kunne fått en modelldame for jeg er ikke en modell selv, og jeg matcher ikke med folk som ser syke ut eller er veldig overvektig, og veldig mye eldre enn meg. Jeg er 41 så jeg vil ha en på min alder, ikke en gammal kall på 51. Men jeg får enormt mange beskjeder fra menn på 50 og opp. Anonymkode: 2b455...0e7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er forsiktig med de mennene som feks skriver at "de ikke vet" om de vil ha et forhold. Da tenker jeg de bare ute etter et hookup, eller har en problematisk tilknytning. Først og fremst ser jeg på det store bildet og at han ser ut til å være på mitt nivå. Jeg er ingen tier så jeg ser ikke etter en modellmann. Har han et fint smil, ser han skikkelig kledd ut, gjerne ha et bilde i dress, Ser han snill ut og har han jobb. Jeg treffer så klart ikke folk som ikke gjør noe med i livet sitt. Jeg matcher heller ikke med menn som ser ut som at de kunne fått en modelldame for jeg er ikke en modell selv, og jeg matcher ikke med folk som ser syke ut eller er veldig overvektig, og veldig mye eldre enn meg. Jeg er 41 så jeg vil ha en på min alder, ikke en gammal kall på 51. Men jeg får enormt mange beskjeder fra menn på 50 og opp. Anonymkode: 2b455...0e7 Haha, jeg er 32 og det er flest menn på 40+ som liker meg😂 Anonymkode: 9ab6c...39a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg sier ja hvis vi har hatt en interessant chat om noe dypt, at han forteller meg interessante eller personlige ting det er lett å spinne videre på. Da blir jeg veldig interessert i å treffes. Kan også si ja uten en lengre samtale, dersom han er spesielt kjekk. Om han er bare normalt kjekk og samtalen er kjedelig og uinspirerende, sier jeg nei. Hva med dere? Akkurat det med chatting kan være litt vanskelig synes jeg. Det tar mye tid, og det er ofte egentlig bare "same old" skjera, hva gjør du i helga, skal du ut, osv. heisann skal ut å trene jeg, snakkes etterpå kyssemunn. Orker ikke. 🤣 Jeg chatter kansje litt. finner ut om han er en snill person. de værste gærningene avslører jeg rimelig raskt på chat. Så chat går mest ut på å finne ut om han ikke er en gærning. Kjemi merker jeg bare når vi møtes. Anonymkode: 2b455...0e7 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. november 2023 #8 Skrevet 15. november 2023 Jeg avdekket det rask i chat. Da flyter praten og vi kan chatte i timer uten stans og gjerne en uke i strekk. Da takker jeg ja til kaffe møte🤷🏻♀️
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2023 #9 Skrevet 15. november 2023 Vil helst møte de kjapt og uten for mye chat, siden jeg liker å se dem og snakke med dem i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #10 Skrevet 16. november 2023 Jeg er 48 og får meldinger fra menn 25 år og oppover. Veldig mange i 35 årsalderen .. 😄 jeg vil helst ha en på min egen alder, med samme livserfaring med tanke på barn osv. Jeg sier ja til å møte noen om de har noe jeg blir nysgjerrig på. Om de er litt bakpå .. eller om de er veldig frampå og ikke tar et nei for et nei. Men først og fremst etter magefølelse og kjemi. Kjappe flørtende ertende meldinger er bra. Og ikke spør meg om å bli med å ta en kaffe og drive med speeddating. Jeg vil oppvartes. Gi meg et opplegg, intim middag med vin. Da sier jeg fort ja. Har vært på EN date fordi jeg er kresen og menn er TREGE. Anonymkode: 5b2cb...49c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #11 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er 48 og får meldinger fra menn 25 år og oppover. Veldig mange i 35 årsalderen .. 😄 jeg vil helst ha en på min egen alder, med samme livserfaring med tanke på barn osv. Jeg sier ja til å møte noen om de har noe jeg blir nysgjerrig på. Om de er litt bakpå .. eller om de er veldig frampå og ikke tar et nei for et nei. Men først og fremst etter magefølelse og kjemi. Kjappe flørtende ertende meldinger er bra. Og ikke spør meg om å bli med å ta en kaffe og drive med speeddating. Jeg vil oppvartes. Gi meg et opplegg, intim middag med vin. Da sier jeg fort ja. Har vært på EN date fordi jeg er kresen og menn er TREGE. Anonymkode: 5b2cb...49c Må legge til at det er flere jeg kunne møtt og hatt sex med . Men da er det et annet opplegg. Anonymkode: 5b2cb...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå