Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjøper på Tise påstår at jeg har scammet han, men da jeg sendte pakken var det en åpenbar usikkerhet for begge parter rundt produktets originalitet. Produktet kostet han 350 kr og nå ber han meg betale 400 kr for at han skal godkjenne produktet. han skal i tillegg beholde skorta/produktet. Hva gjør jeg?

Anonymkode: ae989...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du ignorer han
så enkelt

Anonymkode: d744c...011

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

du ignorer han
så enkelt

Anonymkode: d744c...011

Men han må jo godkjenne for at jeg skal få penga?

Skrevet

Først av alt: Du må ikke under noen omstendighet betale ham noe som helst. Det er helt utelukket. Uansett. Ikke 350 kroner, ikke engang 50 kroner.

Du bør nok kontakte Tise og høre hva de kan gjøre for deg.

https://support.tise.com/nb/articles/7182447-hva-er-selgerbeskyttelse-og-hva-koster-det

https://support.tise.com/nb/articles/7182471-hvis-noe-uforutsett-skulle-oppsta-norge

Anonymkode: 16a0e...f8f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du tar screenshot av samtalen som viser at dere var usikre på om varen var original, og der han krever penger, og sender inn til Tise.

Anonymkode: 31183...fb8

• Liker 2
Skrevet

Dette er bare tull. Han kan sende skjorta tilbake og da få tilbake pengene sine. Eller så må han betale det dere ble enige om. Kontakt tise om han er urimelig.

• Liker 1
Skrevet
kissmequick skrev (3 timer siden):

Dette er bare tull. Han kan sende skjorta tilbake og da få tilbake pengene sine. Eller så må han betale det dere ble enige om. Kontakt tise om han er urimelig.

Har jeg rett til å få tilbake skjorta og avbryte handelen da?

Skrevet

Ja, man må returnere varen for å få pengene igjen☺️

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...