AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Har et stort skap til klær, men det har ikke mulighet til å henge klær opp eller skuffer. Jeg trenger spesielt noe skuffelignende til sokker, undertøy, t-shirt osv. Finnes det noen organiseringa muligheter å sette inn slik at jeg kan benytte skapet til ovennevnte klær også? Noe som dekker funksjonen til skuffer? Anonymkode: ec30b...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Plastbokser til truser og sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Skuffeinndelere fra IKEA funker som bokser. Går også an å sette dem på en plate du drar ut? Eller røsk ut noen hyller og sett inn ett stativ fra Elfa? Anonymkode: 167b6...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skuffeinndelere fra IKEA funker som bokser. Går også an å sette dem på en plate du drar ut? Eller røsk ut noen hyller og sett inn ett stativ fra Elfa? Anonymkode: 167b6...2c8 Skal sjekke ut skuffeindeler, stativ fra Elfa blir for dypt, hyllene her er ikke så dype. Anonymkode: ec30b...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Del Skrevet 15. november 2023 Du finner tusen bokse-løsninger på ikea, clas ohlson, osv osv. Du trenger jo ikke noe fancy, bare noen bokser å ha ting i? Jeg har litt samme "Problemet"; og jeg har bare diverse typer bokser til tingene mine. Noe fra Ikea, noe fra Clas, og også gamle sko-esker o.l. Anonymkode: 6ff87...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15. november 2023 #6 Del Skrevet 15. november 2023 Oppbevaringsbokser er greia her ja👏 Finnes så sinnsykt mye variert av dette👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. november 2023 #7 Del Skrevet 15. november 2023 Sjekk ut Skubb og Stuk-produktene hos Ikea, de har bl.a. denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #8 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du finner tusen bokse-løsninger på ikea, clas ohlson, osv osv. Du trenger jo ikke noe fancy, bare noen bokser å ha ting i? Jeg har litt samme "Problemet"; og jeg har bare diverse typer bokser til tingene mine. Noe fra Ikea, noe fra Clas, og også gamle sko-esker o.l. Anonymkode: 6ff87...85b Ja jeg bare synes de er så små at det blir veldig mye smått. Anonymkode: ec30b...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #9 Del Skrevet 15. november 2023 Roci skrev (50 minutter siden): Sjekk ut Skubb og Stuk-produktene hos Ikea, de har bl.a. denne: Ja, skal måle skapet og se om den passer, den var fin! Anonymkode: ec30b...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 15. november 2023 #10 Del Skrevet 15. november 2023 Bare skaff plastkasser eller kurver i ulike størrelser, og bruk dem uten lokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #11 Del Skrevet 15. november 2023 Hvis de ikke er dype, så ja, du finner nok bokser som du kan sette inn. Og sikkert billigst på IKEA eller Clas Ohlson. Men, i et sånt vanlig billigst Norema-skap som settes inn i alle nybygde leiligheter, da har jeg kjøpt og satt inn Elfa-skuffer med skinner. De er på salg til 40-50% flere ganger i året. Anonymkode: 5c458...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå