Gå til innhold

Hvordan organisere i skap med kun hyller og ingen skuffer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et stort skap til klær, men det har ikke mulighet til å henge klær opp eller skuffer. Jeg trenger spesielt noe skuffelignende til sokker, undertøy, t-shirt osv.

Finnes det noen organiseringa muligheter å sette inn slik at jeg kan benytte skapet til ovennevnte klær også? Noe som dekker funksjonen til skuffer?

Anonymkode: ec30b...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skuffeinndelere fra IKEA funker som bokser. Går også an å sette dem på en plate du drar ut? Eller røsk ut noen hyller og sett inn ett stativ fra Elfa?

Anonymkode: 167b6...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skuffeinndelere fra IKEA funker som bokser. Går også an å sette dem på en plate du drar ut? Eller røsk ut noen hyller og sett inn ett stativ fra Elfa?

Anonymkode: 167b6...2c8

Skal sjekke ut skuffeindeler, stativ fra Elfa blir for dypt, hyllene her er ikke så dype. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner tusen bokse-løsninger på ikea, clas ohlson, osv osv. Du trenger jo ikke noe fancy, bare noen bokser å ha ting i? 

Jeg har litt samme "Problemet"; og jeg har bare diverse typer bokser til tingene mine. Noe fra Ikea, noe fra Clas, og også gamle sko-esker o.l. 

Anonymkode: 6ff87...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du finner tusen bokse-løsninger på ikea, clas ohlson, osv osv. Du trenger jo ikke noe fancy, bare noen bokser å ha ting i? 

Jeg har litt samme "Problemet"; og jeg har bare diverse typer bokser til tingene mine. Noe fra Ikea, noe fra Clas, og også gamle sko-esker o.l. 

Anonymkode: 6ff87...85b

Ja jeg bare synes de er så små at det blir veldig mye smått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (50 minutter siden):

Sjekk ut Skubb og Stuk-produktene hos Ikea, de har bl.a. denne:

SKUBB Boks m rom, hvit, 44x34x11 cm

Ja, skal måle skapet og se om den passer, den var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke er dype, så ja, du finner nok bokser som du kan sette inn. Og sikkert billigst på IKEA eller Clas Ohlson. 

Men, i et sånt vanlig billigst Norema-skap som settes inn i alle nybygde leiligheter, da har jeg kjøpt og satt inn Elfa-skuffer med skinner. De er på salg til 40-50% flere ganger i året.

Anonymkode: 5c458...792

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...