Pippi Lotta Skrevet 15. desember 2023 #101 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du støtter deg da på ANDRES erfaring,ikke sant??? Du sier det er mange andre alternativer som er bedre enn å ende som prostituert, greit nok det......men det er utifra ditt perspektiv. Hva med å prøve å forstå at ditt perspektiv ikke alltid er det korrekte utfra andre sitt perspektiv? Det kalles respekt. Anonymkode: 23b1c...48a Nå svarer man jo på KG ut i fra sitt eget perspektiv. Blir ikke mye skrevet om man ikke skal utfordre noens perspektiver. Så er det faktisk slik at det finnes alternativer for norske statsborgere, det handler ikke bare om perspektiv.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #102 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.07): Jeg har 100% jobb, og tre barn. Jeg drukner i utgifter, og denne måneden vet jeg ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt. jeg har jobbet 120% i et år for å få ting til å gå opp, men nå klarer jeg ikke mer. Det eneste som står igjen for meg nå, er å selge det jeg likevel gjør med jevne mellomrom: sex. jeg vil ikke høre at jeg ikke bør gjøre det. Jeg er voksen nok til å forstå hva det innebærer. Ingen her kommer til å hjelpe meg med å ta mine utgifter. men jeg trenger tips til nettsider og fremgangsmåter slik at jeg kan opprette noen kundeforhold, og gjøre det i trygge former. Og ja..jeg har en som kan passe på meg hvis det er nødvendig. Anonymkode: 5b796...27d Hei TS, skjønner deg godt. Hadde gjort det samme om jeg var kvinne og hadde muligheten til å selge kroppen min, men jeg er mann, så det finnes ikke noe marked 🤐 Anonymkode: b2864...950
Gjest Kanino Skrevet 15. desember 2023 #103 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei TS, skjønner deg godt. Hadde gjort det samme om jeg var kvinne og hadde muligheten til å selge kroppen min, men jeg er mann, så det finnes ikke noe marked 🤐 Anonymkode: b2864...950 Sikkert noen eldre menn et sted i Asia som kunne tenkt seg en mann 😅
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #104 Skrevet 15. desember 2023 On 12/11/2023 at 8:58 AM, AnonymBruker said: Hei. en oppdatering. jeg ser det kommer mye spørsmål om å justere inntekt osv. Jeg tenkte jeg skulle utdype noe. når hus og bil er betalt, sitter jeg igjen med 9000 kr. Denne måneden har jeg fått en regning på 5000 i strøm. Vi bruker i utgangspunktet lite strøm. I prinsipp er vi 4 voksne i huset. Barna mine er store, matbudsjettet er deretter. Jeg kan ikke justere det fryktelig mye pga at de trenger nok mat (idrettsunger) som gir nok næring. når jeg jobbet 120% gikk det rundt. Nå som jeg har gått ned til 100%, får jeg det ikke til. Jeg skulle gjerne gått tilbake til å jobbe så mye, men det går ikke helsemessig. Jeg vil også påpeke at jeg både har en bachelor og en fagutdannelse. Jeg er ikke lavtlønnet, men lønnen min er ikke nok i dagens økonomiske klima. Jeg jobber i kommunen, der kan man ikke forhandle om lønn. å flytte er uaktuelt pr nå. Det handler om å ivareta tryggheten til ungene, i tillegg bor jeg «billig» i forhold til mitt område. jeg ser også mange stygge kommentarer, og jeg må innrømme at jeg ler godt. Det gjøres antagelser om både meg og mitt utseende, og hva slags mor og person jeg er. Jeg har hverken problemer med å dra menn (hvis jeg ønsker), eller med å fungere i livet. Jeg er respektert i mitt arbeid, og har mye ansvar. For å si det sånn: jeg er den du ønsker å møte, når livet ditt er trått eller vanskelig. Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg ikke har sånne mennesker i livet mitt, og for at jeg ikke er et sånt menneske selv. Jeg synes også synd på dere som kommer med disse kommentarene, det tyder på lite bakkekontakt og empati. Anonymkode: 5b796...27d Du har 3 voksne barn som bor hjemme? Har de diagnoser? Betaler de husleie? Anonymkode: b238a...315 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #105 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 10.49): Det er neppe så lett, med mindre du er 25 eller yngre Anonymkode: 922b7...da3 Jeg er 39, ingen problem å få kunder i alderen 25-50. Anonymkode: 4b26e...bfa 2
tyren56 Skrevet 15. desember 2023 #106 Skrevet 15. desember 2023 😵💫 Om du godtar at dine framtidige barn også skal vokse opp og kanskje begynne å selge seg selv, ok. Fordi dette er kultur. Det du godtar skal bli gjort mot deg, godtar du også for andre kvinner. Det er ikke en trygg jobb, og du setter både deg og din familie i fare.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #107 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei TS, skjønner deg godt. Hadde gjort det samme om jeg var kvinne og hadde muligheten til å selge kroppen min, men jeg er mann, så det finnes ikke noe marked 🤐 Anonymkode: b2864...950 Det hadde du sannsynligvis ikke. Jeg hadde aldri sovet med forskjellige ukjente menn. Om du ser opp statistikk så skjønner du. Anonymkode: 9a5d0...146
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #108 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hadde du sannsynligvis ikke. Jeg hadde aldri sovet med forskjellige ukjente menn. Om du ser opp statistikk så skjønner du. Anonymkode: 9a5d0...146 Hva i alle dager snakker du om? Jeg snakker om å tjene penger på kvinners savn etter nærhet. Dessverre er det som å selge sand i sahara... Anonymkode: b2864...950 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #109 Skrevet 15. desember 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hei TS, skjønner deg godt. Hadde gjort det samme om jeg var kvinne og hadde muligheten til å selge kroppen min, men jeg er mann, så det finnes ikke noe marked 🤐 Anonymkode: b2864...950 Du kan alltids forsøke å selge deg til menn? Du får sikkert noen kroner for det Anonymkode: b238a...315 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #110 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan alltids forsøke å selge deg til menn? Du får sikkert noen kroner for det Anonymkode: b238a...315 Nei takk, der går grensen. Om samfunnet derimot var likestilt på området og jeg kunne utnytte sårbare og ensomme kvinner økonomisk, så hadde jeg nok gjort som TS. Anonymkode: b2864...950 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #111 Skrevet 15. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei takk, der går grensen. Om samfunnet derimot var likestilt på området og jeg kunne utnytte sårbare og ensomme kvinner økonomisk, så hadde jeg nok gjort som TS. Anonymkode: b2864...950 Det er jo helt ok. Men ikke klag på at det ikke fins et marked. Det fins nok menn (og muligens kvinner, hvem vet) som ville betalt for sex med deg, så da fins det et marked. Anonymkode: b238a...315 1
Pippi Lotta Skrevet 15. desember 2023 #112 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 11.12.2023 den 8.58): Hei. en oppdatering. jeg ser det kommer mye spørsmål om å justere inntekt osv. Jeg tenkte jeg skulle utdype noe. når hus og bil er betalt, sitter jeg igjen med 9000 kr. Denne måneden har jeg fått en regning på 5000 i strøm. Vi bruker i utgangspunktet lite strøm. I prinsipp er vi 4 voksne i huset. Barna mine er store, matbudsjettet er deretter. Jeg kan ikke justere det fryktelig mye pga at de trenger nok mat (idrettsunger) som gir nok næring. når jeg jobbet 120% gikk det rundt. Nå som jeg har gått ned til 100%, får jeg det ikke til. Jeg skulle gjerne gått tilbake til å jobbe så mye, men det går ikke helsemessig. Jeg vil også påpeke at jeg både har en bachelor og en fagutdannelse. Jeg er ikke lavtlønnet, men lønnen min er ikke nok i dagens økonomiske klima. Jeg jobber i kommunen, der kan man ikke forhandle om lønn. å flytte er uaktuelt pr nå. Det handler om å ivareta tryggheten til ungene, i tillegg bor jeg «billig» i forhold til mitt område. jeg ser også mange stygge kommentarer, og jeg må innrømme at jeg ler godt. Det gjøres antagelser om både meg og mitt utseende, og hva slags mor og person jeg er. Jeg har hverken problemer med å dra menn (hvis jeg ønsker), eller med å fungere i livet. Jeg er respektert i mitt arbeid, og har mye ansvar. For å si det sånn: jeg er den du ønsker å møte, når livet ditt er trått eller vanskelig. Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg ikke har sånne mennesker i livet mitt, og for at jeg ikke er et sånt menneske selv. Jeg synes også synd på dere som kommer med disse kommentarene, det tyder på lite bakkekontakt og empati. Anonymkode: 5b796...27d Synes dette ble enda vanskeligere å forstå når jeg leser dette. Hvor mye tjener dine voksne barn? De har vel enten jobb eller trygd? Har du undersøkt husbank støte? Om barna dine tjener litte er det gått mulig de kan få støte til å betale deg husleie. Om du tjener bra, så er det jo egentlig barna dine som trenger hjelp til å få økonomien til å gå rundt. Det finnes hjelpetiltak for de og! Ser du skriver at du ønsker å bli boende for tryggheten til "ungene", men voksne folk tåker å flyte. De kan enten velge å flytte in I kollektiv selv, eller ta bussen tilbake for å besøke venner. Om du spurte dine voksne barn om de ønsket å dele rom eller at du skulle selge deg, hva hadde de svart? Er de voksne er det jo støre sjans for at en venn eller kollega kan oppdage hva du gjør og fortele dem. Jeg håper virkelig ikke du fremstiller det som om du gjør dette for barna dine om de konfronterer deg. Du kan ikke legge slik dårlig samvittighet på dem, for et valg du tar selv.
AndreaJohan Skrevet 15. desember 2023 #113 Skrevet 15. desember 2023 On 11/15/2023 at 9:07 AM, AnonymBruker said: Jeg har 100% jobb, og tre barn. Jeg drukner i utgifter, og denne måneden vet jeg ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt. jeg har jobbet 120% i et år for å få ting til å gå opp, men nå klarer jeg ikke mer. Det eneste som står igjen for meg nå, er å selge det jeg likevel gjør med jevne mellomrom: sex. jeg vil ikke høre at jeg ikke bør gjøre det. Jeg er voksen nok til å forstå hva det innebærer. Ingen her kommer til å hjelpe meg med å ta mine utgifter. men jeg trenger tips til nettsider og fremgangsmåter slik at jeg kan opprette noen kundeforhold, og gjøre det i trygge former. Og ja..jeg har en som kan passe på meg hvis det er nødvendig. Anonymkode: 5b796...27d Nei du er åpenbart ikke voksen nok til å forstå konsekvensene. Studier og statistikk viser at det ødelegger psyken din. Det ødelegger selvbilde ditt, relasjoner til det motsatte kjønn, du vil tolerere misbruk og du vil utvikle en rekke psykiske lidelser. Er det verdt det for noen hundrelapper? Er det verdt å ødelegge deg selv og være et elendig bilde for barna dine? Horer er rimelige, er du klar for å suge en feit mann for noen hundrelapper? Forøvrig finnes det ingen trygg måte å hore deg selv. Du vil aldri være 100% sikker på at du ikke blir voldtatt uten betaling, at du får juling eller blir ranet 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #114 Skrevet 15. desember 2023 On 11/15/2023 at 9:31 AM, AnonymBruker said: Jeg ville satt pris på at moren min gjorde alt hun kunn. Ikke bruk barna mine som emosjonelt våpen. Jeg er ikke en naiv 20-åring. Anonymkode: 5b796...27d Høres ut som du hadde dårlig forbilde om du har så lite selvrespekt. Du har ingen problemer med at barna dine selger kroppen sin for sex? Du kommer til å bli stolt? Barn lærer av sine foreldre. Når barna kommer hjem litt tidlig, det lukter penis av munnen din og du gir de et kyss, lærer du barna at å la svette fremmede menn harve over deg for en hundrings er helt greit. Dårlig økonomi er ingen unnskylding i Norge. Har du ikke nok penger søker du supplerende sosialhjelp eller nødhjelp hos NAV. Anonymkode: 88275...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #115 Skrevet 15. desember 2023 On 11/15/2023 at 10:45 AM, AnonymBruker said: jeg er mann som ikke har kjøpt sex eller har noen sugarbaby forhold og mulig at jeg har litt vondt for det. Dette Sugardaddy greiene virker for meg som en fryktelig tungvinn måte å tjene penger på. Kontakte en person, få en relasjon, snakke sammen relativt ofte, være en støttekontakts, finne på ting sammen, middag, kino, lunsj,, kanskje/kanskje ikke ha sex, men 99% av menn vil ha sex og vil nok ikke fortsette å betale uten å få noe. Være anonym blir vanskelig, leve et dobbeltliv i hverdagen, holde forholdet varmt og "kunden" på kroken og sende meldinger osv. Virker for meg som tidkrevende psykisk utmattende og slitsom for små beløp. Men mulig man tåkelegger for seg selv og andre at det er sexsalg? En prostituert møter opp, blir 45 minutter, får cash, har sex, går videre. Ferdig! Virker for meg som enklere, raskere, bedre betalt og inntekten kan planlegges med. Er det noe jeg har misset? Anonymkode: 332a5...0b5 Så det er latskap det går på. Du hadde vært ei billig hore. Du er typen som står under broa i Oslo og tar 150kr for en sugetur Anonymkode: 88275...5ad
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #116 Skrevet 15. desember 2023 On 12/10/2023 at 10:09 PM, Even Tuell said: Nok av underbetalte kvinneyrker der ute. De som rengjør kontoret ditt tjener vel knappe 300k i året om de ikke har fagbrev. 350k om de har. Eller ufaglært i barnehage? Jobbe på SFO? Eller et utall andre "sosiale" yrker der hovedvekten er kvinner. Sannsynligvis har man ikke full stilling heller, derrav 3 jobber. Deltid her, deltid der og litt deltid på siden. Uansett, ufaglært i kvinnebransjer gir deg knapt nok til salt i såret. Og når man i tillegg har barn, da kan du banne kaka di på at utgiftene strekker til. Disse personene går gjerne sultne selv for at ungene skal få mat, og drømmen er å kunne gå til frisøren en gang. Ikke ferie, ikke luksus, ikke dyr bil .. bare gå til frisøren. -DET- er drømmen. Tro meg, det er ingenting i den familieøknomien som er sløsing. Det er bokstavlig talt ikke noe mer å kutte ned på. Man må ha et sted å bo og man må spise mat helst et par ganger i uka. Det er en sak på forsiden av VG nå. Hun tok med ungene på kino og sliter med den "voldsomme sløsingen" i etterkant... noe så hverdagslig som en tur på kino. Vil tippe du aldri har behøvd å tenke nøye igjennom et kinobesøk før. https://www.vg.no/nyheter/i/RGgBLr/flere-sliter-oekonomisk-tenker-paa-det-hver-dag Kanskje du burde prøve å ta huet ut av ræva en dag og se deg litt rundt i landet. Huff. Stakkars kvinner. Kvinner har det så fælt blablabla. Det har ingenting med kjønn å gjøre. Ingen stopper deg ifra å ta opp fag. Anonymkode: 88275...5ad
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #117 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huff. Stakkars kvinner. Kvinner har det så fælt blablabla. Det har ingenting med kjønn å gjøre. Ingen stopper deg ifra å ta opp fag. Anonymkode: 88275...5ad God å ha med å gjøre du. Anonymkode: e2210...61d
AdonisFFM Skrevet 16. desember 2023 #118 Skrevet 16. desember 2023 (endret) WOW, mye interessant lesing på KG. Liker det bedre og bedre her. Savmer en "mannsguiden" på samme plan,men takk for å få være her. Godt jeg har så mye tid og bestemmer eget jobbløp. Dette er nok et tema jeg tror jeg aldri har lest med såå intens og ingående diskusjoner. Hva skal jeg si? Som sagt før, jeg har vært i Asia i maaaange maaaaange år. Og ja, første gang i Thailand skjedde det ting. Og dette var lenge før "sexkjøploven" i Norge ble innført. Hadde en kjæreste ei uke og det var vel muligens det mest unike forhold jeg har hatt i mitt liv. Etter en dag i Thailand traff jeg "Tok" på en bar ved Nana Plaza i BKK. Da jeg dro hjem kom hun med på flyplass og hadde tårer (og jeg og). Jeg dro tilbake et halvt år senere og vi var sanmen igjen. Hun ville bli med og gifte seg med meg. Jeg var opptatt med jobb da og det var ikke mulig, men jeg tenkte på det ofte.... Så traff hun en Svensk mann og flyttet til Haparanda ved Svensk-Finske grensa og hun sendte meg mail om det. Jeg vet ikke hva som skjedde senere for vi snakket aldri igjen. Det var ikke pga henne at jeg ble så forelsket i Asia eller Asiatiske kvinner for det hadde jeg vært lenge. Elsker maten, livet, klima og kultur. Nå til dette. Jeg tror "min" hadde en livssituasjon ikke helt ulik TS. Hun var 32, hadde to barn og en leilighet i Bangkok. Var utdannet revisor og hadde hatt splitt med mannen. Snakket brukbart Engelsk, veldig godt kjent og utrolig koselig. "Selvsagt" veldig pen (jeg vil si en sterk 8'er) med langt skinnende sort hår, superfin solbrun hud, og det var jo bare aerobic da... Det var nok den fineste dama i mitt liv inntil da. Etter samtale (og hvem vet hva sannhet var) sa hun at hun bare gjorde dette 1-2 uker annenhver måned. Barna var hos mora i Nord-Thailand mens hun var med meg. Jeg har ofte tenkt over dette i ettertid. Til tross for min lange tid i Asia har jeg aldri gjort noe liknende senere. Nå er ikke Norge Thailand og det er ikke noe problem for meg å forstå at dette er noe vi ikke kan helt enkelt definere eller ha svar på. Jeg tror ikke jeg kunne hatt en kjæreste som DREV med dette, men om hun nevnte det som en del av fortid? Hvem er jeg å si noe? Jeg tror ikke det ville endret noe. Kjæresten min i dag er Thai, men hun er veldig bevisst på grense her, selv om hun av og til kan få tilbud på gata, spesielt om hun er i Pattaya elker Phuket samnen med venninne. Hun vet også om min "fortid". Selv har hun bare hatt to kjærester i sitt liv. Snakker hun sant? I don't know, men jeg elsker henne og det er DET hun sier. I tillegg er hun biseksuell og har hatt mange jene-kjærester, men det er helt greit for meg.. Så for å oposummere: TS virker genuin og oppriktig. Mitt råd er enkelt -> Invester noen kroner og bestill en time med en eskorte i Norge som du tror du kan like å prate med og spør henne om dette. Det er mulig du vil få skarp reaksjob, men noe suer meg at dette er beste råd. Å komme med forslag som at hun skal "søke ditt", "snakje med NAV" osv osv er å undervurdere og marginalisere TS. Og til de som insinuerer at hun er "for gammel", eller har ikke bra kropp etter tre barn!! Det vet vi ingengting om. Kjæresten min har 3 fra før og hun har "ab crack" med en diamant (som jeg har satt in). Alt er mulig. Jeg sier IKKE at hun skal/skal ikke gjøre det, men at hun skal snakke med en eskorte om det. Dette er ikke noe jeg kan tenke meg folk gjør på impuls, så ikke tro dette er ugjennomtenkt. Lykke til uansett hva du gjør og ta godt vare på deg selv 😇❤️ Endret 16. desember 2023 av AdonisFFM 1
MrAnon Skrevet 16. desember 2023 #119 Skrevet 16. desember 2023 AdonisFFM skrev (18 timer siden): WOW, mye interessant lesing på KG. Liker det bedre og bedre her. Savmer en "mannsguiden" på samme plan,men takk for å få være her. Godt jeg har så mye tid og bestemmer eget jobbløp. Dette er nok et tema jeg tror jeg aldri har lest med såå intens og ingående diskusjoner. Hva skal jeg si? Som sagt før, jeg har vært i Asia i maaaange maaaaange år. Og ja, første gang i Thailand skjedde det ting. Og dette var lenge før "sexkjøploven" i Norge ble innført. Hadde en kjæreste ei uke og det var vel muligens det mest unike forhold jeg har hatt i mitt liv. Etter en dag i Thailand traff jeg "Tok" på en bar ved Nana Plaza i BKK. Da jeg dro hjem kom hun med på flyplass og hadde tårer (og jeg og). Jeg dro tilbake et halvt år senere og vi var sanmen igjen. Hun ville bli med og gifte seg med meg. Jeg var opptatt med jobb da og det var ikke mulig, men jeg tenkte på det ofte.... Så traff hun en Svensk mann og flyttet til Haparanda ved Svensk-Finske grensa og hun sendte meg mail om det. Jeg vet ikke hva som skjedde senere for vi snakket aldri igjen. Det var ikke pga henne at jeg ble så forelsket i Asia eller Asiatiske kvinner for det hadde jeg vært lenge. Elsker maten, livet, klima og kultur. Nå til dette. Jeg tror "min" hadde en livssituasjon ikke helt ulik TS. Hun var 32, hadde to barn og en leilighet i Bangkok. Var utdannet revisor og hadde hatt splitt med mannen. Snakket brukbart Engelsk, veldig godt kjent og utrolig koselig. "Selvsagt" veldig pen (jeg vil si en sterk 8'er) med langt skinnende sort hår, superfin solbrun hud, og det var jo bare aerobic da... Det var nok den fineste dama i mitt liv inntil da. Etter samtale (og hvem vet hva sannhet var) sa hun at hun bare gjorde dette 1-2 uker annenhver måned. Barna var hos mora i Nord-Thailand mens hun var med meg. Jeg har ofte tenkt over dette i ettertid. Til tross for min lange tid i Asia har jeg aldri gjort noe liknende senere. Nå er ikke Norge Thailand og det er ikke noe problem for meg å forstå at dette er noe vi ikke kan helt enkelt definere eller ha svar på. Jeg tror ikke jeg kunne hatt en kjæreste som DREV med dette, men om hun nevnte det som en del av fortid? Hvem er jeg å si noe? Jeg tror ikke det ville endret noe. Kjæresten min i dag er Thai, men hun er veldig bevisst på grense her, selv om hun av og til kan få tilbud på gata, spesielt om hun er i Pattaya elker Phuket samnen med venninne. Hun vet også om min "fortid". Selv har hun bare hatt to kjærester i sitt liv. Snakker hun sant? I don't know, men jeg elsker henne og det er DET hun sier. I tillegg er hun biseksuell og har hatt mange jene-kjærester, men det er helt greit for meg.. Så for å oposummere: TS virker genuin og oppriktig. Mitt råd er enkelt -> Invester noen kroner og bestill en time med en eskorte i Norge som du tror du kan like å prate med og spør henne om dette. Det er mulig du vil få skarp reaksjob, men noe suer meg at dette er beste råd. Å komme med forslag som at hun skal "søke ditt", "snakje med NAV" osv osv er å undervurdere og marginalisere TS. Og til de som insinuerer at hun er "for gammel", eller har ikke bra kropp etter tre barn!! Det vet vi ingengting om. Kjæresten min har 3 fra før og hun har "ab crack" med en diamant (som jeg har satt in). Alt er mulig. Jeg sier IKKE at hun skal/skal ikke gjøre det, men at hun skal snakke med en eskorte om det. Dette er ikke noe jeg kan tenke meg folk gjør på impuls, så ikke tro dette er ugjennomtenkt. Lykke til uansett hva du gjør og ta godt vare på deg selv 😇❤️ Det er faen meg godt at sånne som deg straffeforfølges i Norge - takk GUD for det! 1
AdonisFFM Skrevet 16. desember 2023 #120 Skrevet 16. desember 2023 MrAnon skrev (3 timer siden): Det er faen meg godt at sånne som deg straffeforfølges i Norge - takk GUD for det! Leste du tråden da? Hvor har jeg gjort noe straffbart? Nå begår du deg vel ut på injurierende territorium. Ksnskje du skulle gjøre drt. Lese...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå