AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #21 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.54): Du kan starte med å kontakte PRO senteret og høre om historier fra brukerne der. Deretter kan du vurdere om livet som hore egentlig er veien videre... Anonymkode: 00253...56e Så du mener ALLE prostituerte har det på samme måten??? Pro sentret er mest til bruk for gateprostituerte og kvinner som er ofre for menneskehandel. Du må lære deg å se forskjellen på trafficking og de som går inn i bransjen frivillig og uten store rusproblemer. Anonymkode: 23b1c...48a 1
Bamseklemmer Skrevet 17. november 2023 #22 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.07): Jeg har 100% jobb, og tre barn. Jeg drukner i utgifter, og denne måneden vet jeg ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt. jeg har jobbet 120% i et år for å få ting til å gå opp, men nå klarer jeg ikke mer. Det eneste som står igjen for meg nå, er å selge det jeg likevel gjør med jevne mellomrom: sex. jeg vil ikke høre at jeg ikke bør gjøre det. Jeg er voksen nok til å forstå hva det innebærer. Ingen her kommer til å hjelpe meg med å ta mine utgifter. men jeg trenger tips til nettsider og fremgangsmåter slik at jeg kan opprette noen kundeforhold, og gjøre det i trygge former. Og ja..jeg har en som kan passe på meg hvis det er nødvendig. Anonymkode: 5b796...27d Spørmålet er vel om du må gjøre det fordi du tvunget? eller må fordi du har lyst? Det beste for deg er om du har kommet i kontakt med en "ekte" sexarbeider, da har du nok fått de beste rådene og tipsene😉 Btw.. jeg har selv finansiert mye av studenttiden i trondheim med voksne damer.. men jeg var ung og uredd, kledde meg i dress og sjarmerte damer ned i kne. Ikke så mange, bare 2 faste og de var venninner. Det var vel de som byttet på meg, fredag, lørdag søndag og noen ganger på onsdagene. Det ble temmelig vedmodig da jeg sluttet på skolen.. for vi ble jo så glad i hverandre, fordi vi hadde det så himmelsk deilig sammen. Etter et halvt år flyttet jeg tilbake igjen i jobb, da var det jeg som "spanderte" tilbake finansieringen min.. Det føltes så godt å betale tilbake gammel deilig gjeld😅
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #23 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 10.45): jeg er mann som ikke har kjøpt sex eller har noen sugarbaby forhold og mulig at jeg har litt vondt for det. Dette Sugardaddy greiene virker for meg som en fryktelig tungvinn måte å tjene penger på. Kontakte en person, få en relasjon, snakke sammen relativt ofte, være en støttekontakts, finne på ting sammen, middag, kino, lunsj,, kanskje/kanskje ikke ha sex, men 99% av menn vil ha sex og vil nok ikke fortsette å betale uten å få noe. Være anonym blir vanskelig, leve et dobbeltliv i hverdagen, holde forholdet varmt og "kunden" på kroken og sende meldinger osv. Virker for meg som tidkrevende psykisk utmattende og slitsom for små beløp. Men mulig man tåkelegger for seg selv og andre at det er sexsalg? En prostituert møter opp, blir 45 minutter, får cash, har sex, går videre. Ferdig! Virker for meg som enklere, raskere, bedre betalt og inntekten kan planlegges med. Er det noe jeg har misset? Anonymkode: 332a5...0b5 Tviler en "sugardaddy" er interessert i en sliten trebarnsmor. De er nok ute etter disse unge single damene som ser ut som instamodeller. Anonymkode: f69c6...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #24 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Tviler en "sugardaddy" er interessert i en sliten trebarnsmor. De er nok ute etter disse unge single damene som ser ut som instamodeller. Anonymkode: f69c6...bc8 Slett ikke. Spesielt i sugar-segmentet er det rom for voksne damer. Jeg trodde også at man måtte være ung og pen, men prøvde meg i slutten av tredveåra-starten av førti, etter tips fra ei venninne, og ble overrasket. Vi ser begge helt vanlige ut i forhold til alder, og det var nok av eldre menn som synes det er kleint å date 20-årige studenter, siden sukker gjerne innbærer mer tid sammen, samtaler og at man viser seg offentlig, på hoteller, resturanter osv. Så jeg opplevde at mange på 50-70 heller ville ha selskap av noen på 35+, siden det fortsatt er utenfor deres realistiske aldersramme, og dette er jo ofte også menn som har greit med penger til å betale for seg. Anonymkode: ec906...4e5 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #25 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slett ikke. Spesielt i sugar-segmentet er det rom for voksne damer. Jeg trodde også at man måtte være ung og pen, men prøvde meg i slutten av tredveåra-starten av førti, etter tips fra ei venninne, og ble overrasket. Vi ser begge helt vanlige ut i forhold til alder, og det var nok av eldre menn som synes det er kleint å date 20-årige studenter, siden sukker gjerne innbærer mer tid sammen, samtaler og at man viser seg offentlig, på hoteller, resturanter osv. Så jeg opplevde at mange på 50-70 heller ville ha selskap av noen på 35+, siden det fortsatt er utenfor deres realistiske aldersramme, og dette er jo ofte også menn som har greit med penger til å betale for seg. Anonymkode: ec906...4e5 Greit å vite om ting går skeis økonomisk 😅 Har noen år på å varme meg opp for tanken også Anonymkode: e2210...61d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #26 Skrevet 17. november 2023 Var en episode i innsiden på fem om de som var eskorter, Anonymkode: 20c77...e66
Sølvi Normalbakken Skrevet 18. november 2023 #27 Skrevet 18. november 2023 Som du selv skriver, så har du jo sex allikevel. Eneste forskjellen er at du får noen kroner for jobben, samt st du kanskje må gå ned litt på «standarden» på hvem du ligger med. Det er veldig helst de som ikke får seg noe gratis som ønsker å bruke penger for å få det. Og de som kjøper forventer jo gjerne valuta for pengene. Men ingen skam i å gjøre litt business ut av hobbyen sin. Mye bedre å selge sex enn å selge nakenbilder på nett som aldri forsvinner. Sexsalg kan man gjøre helt diskre. lykke til
tussi84 Skrevet 20. november 2023 #28 Skrevet 20. november 2023 At noen her inne omtrent sitter og oppfordrer til salg av sex, er uhørt. Noen kan ikke synke lavere i livet, hvis man starter med det. Det finnes sikkert et hav av bedre løsninger. Bytte jobb/jobbe mer/ekstra jobb, flytte til rimelige bolig, kutte ned på forbruk, søke nav om supplerende sosial stønad evt osv. Jeg hadde aldri forstått om min mor i min barndom/ungdom valgte å selge sex pga økonomi, jeg hadde syntes det var kvalmende og tatt avstand fra henne. Det er det mest nedverdigende en kvinne kan gjøre omtrent. En annen ting er at selv om man bruker kondom, så er det jo ikke sikkert. Sjansen er der for kjønnssykdommer, graviditet etc. 4 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #29 Skrevet 20. november 2023 Måten det skjer på som er poenget her. Jeg gjør det 2 kvelder pr mnd, med samme menn. Så liten innsats for ganske mye penger. Samtidig får jeg bra sex ukomplisert Nå vet vi hva vi liker. Jobber i helsevesenet, gått ned til 60% der jeg tar kun kveldsvakter. Så livet er MYE bedre etter jeg tok dette valget, tipset er å begrense det. Ikke ta helt av, mange blir hektet på pengene og ødelegger seg selv fullstendig. For meg er det lysten som skal drive det først og fremst. Anonymkode: c8eeb...59e 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #30 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 13.15): Slett ikke. Spesielt i sugar-segmentet er det rom for voksne damer. Jeg trodde også at man måtte være ung og pen, men prøvde meg i slutten av tredveåra-starten av førti, etter tips fra ei venninne, og ble overrasket. Vi ser begge helt vanlige ut i forhold til alder, og det var nok av eldre menn som synes det er kleint å date 20-årige studenter, siden sukker gjerne innbærer mer tid sammen, samtaler og at man viser seg offentlig, på hoteller, resturanter osv. Så jeg opplevde at mange på 50-70 heller ville ha selskap av noen på 35+, siden det fortsatt er utenfor deres realistiske aldersramme, og dette er jo ofte også menn som har greit med penger til å betale for seg. Anonymkode: ec906...4e5 Men er ikke det litt ekkelt å ha eldre gubbe pesende over deg? Anonymkode: f69c6...bc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #31 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.31): Jeg ville satt pris på at moren min gjorde alt hun kunne for at jeg skulle ha tak over hodet og en stabil økonomisk hverdag. Du har tydeligvis ikke lest innlegget mitt. Ikke bruk barna mine som emosjonelt våpen. Jeg er ikke en naiv 20-åring. Anonymkode: 5b796...27d Tenker du kan begynne med å ta deg en tur til legen. Du er ikke frisk. Overarbeidet og stresset. Du mener å sprike med beina vil gjøre livet ditt lettere....vitner om alvorlig lidelse. Ring legen i dag og få hjelp. God bedring. Anonymkode: 77275...d19 8 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #32 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker du kan begynne med å ta deg en tur til legen. Du er ikke frisk. Overarbeidet og stresset. Du mener å sprike med beina vil gjøre livet ditt lettere....vitner om alvorlig lidelse. Ring legen i dag og få hjelp. God bedring. Anonymkode: 77275...d19 Om hun uansett hadde likt kundene, er det så ille? På egen hånd uten pimp, om du er gammel nok til å kjenne degselv og vet å holde deg trygg, tror jeg ikke personlig at prostitusjon er det verste, med noen få faste kunder du vet behandler deg bra. Anonymkode: e2210...61d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #33 Skrevet 20. november 2023 Jeg kan ikke helt se for meg at du ville være særlig ettertraktet på markedet. Etter tre barnefødsler synes det nok på kroppen din at du har gått gjennom tre fødsler og tre svangerskap, og du er ikke lenger en ungsau. Det er de unge, freshe damene som er mest ettertraktet på det markedet. Hvorfor skal menn betale for en middelaldrende kvinne når de kan få en ung og lekker en på 23 for samme pengebeløpet? Jeg tror ikke helt du har tenkt gjennom dette. Kanskje du kan prøve og selge brukte truser eller noe. Mulig det kan innbringe noen ekstra kroner i måneden. Men jeg aner ikke hvordan du skal få annonsert det og hvor. Anonymkode: 3c7e9...8ed 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #34 Skrevet 20. november 2023 Ville vurdert Only Fans før sex Anonymkode: 5ef6b...911 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #35 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.15): Har holdt på i flere år og har en fast og grei kundebase så jeg ikke trenger ta inn folk på engangsligg lenger. Anonymkode: 4b26e...bfa Enig, få deg faste menn Du kan møte flotte og deilige menn på denne måten, som du er trygge på. Orker ikke høre på folk som svartmaler dette, fordi man klarer faktisk å ta egne valg i livet. Anonymkode: c8eeb...59e
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #36 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke helt se for meg at du ville være særlig ettertraktet på markedet. Etter tre barnefødsler synes det nok på kroppen din at du har gått gjennom tre fødsler og tre svangerskap, og du er ikke lenger en ungsau. Det er de unge, freshe damene som er mest ettertraktet på det markedet. Hvorfor skal menn betale for en middelaldrende kvinne når de kan få en ung og lekker en på 23 for samme pengebeløpet? Jeg tror ikke helt du har tenkt gjennom dette. Kanskje du kan prøve og selge brukte truser eller noe. Mulig det kan innbringe noen ekstra kroner i måneden. Men jeg aner ikke hvordan du skal få annonsert det og hvor. Anonymkode: 3c7e9...8ed Det er nok noen menn, alle har ikke tilgang på å få engang betale for 23 åringene. Og har lært her inne at en del menn er veldig begeistret for kvinner i alle aldre, mormor er ikke en gang helt trygg. Anonymkode: e2210...61d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #37 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville vurdert Only Fans før sex Anonymkode: 5ef6b...911 Vanskelig å tjene noe særlig der, det krever ekstremt masse tid og arbeid med videor der du må vise alt. Lite anonymt. Mye bedre å møte etpar menn pr mnd...eller kanskje bare 1 pr mnd. Anonymkode: c8eeb...59e 3
MrAnon Skrevet 20. november 2023 #38 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 9.31): Jeg ville satt pris på at moren min gjorde alt hun kunne for at jeg skulle ha tak over hodet og en stabil økonomisk hverdag. Du har tydeligvis ikke lest innlegget mitt. Ikke bruk barna mine som emosjonelt våpen. Jeg er ikke en naiv 20-åring. Anonymkode: 5b796...27d Dette her er helt tragisk å lese. Jeg tror de fleste gjør «alt» for å skaffe barna sine et tak over hode, men å selge seg selv har jeg vanskelig for å se for meg at noen vil sette «pris» på. Har du virkelig utforsket alle andre muligheter? Det må jo være noe du kan justere ned på uten at det blir et nederlag. Jeg tror du kommer til å gjøre en kjempe feil du kommer til å angre bittert på. 4 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #39 Skrevet 21. november 2023 MrAnon skrev (13 timer siden): Dette her er helt tragisk å lese. Jeg tror de fleste gjør «alt» for å skaffe barna sine et tak over hode, men å selge seg selv har jeg vanskelig for å se for meg at noen vil sette «pris» på. Det forstår jeg, men du må også forstå at noen kan gjøre det av fri vilje og lyst i liten skala? Anonymkode: c8eeb...59e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #40 Skrevet 9. desember 2023 Har du prøvd? Anonymkode: 4b807...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå