AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Har fått vite at maksdatoen min er 2. februar. Jeg har tatt 17 dager med ferie for å forskyve maksdatoen (skal ut i mammaperm 1. mars. Spurt NAV flere ganger nå, men de svarer ikke direkte på spørsmålet... Hvis jeg har klart å forstå de rett så teller de bare ukedager når man forskyver. Spørsmålet blir da hvilken dato som blir min maksdato etter 17 dager med ferie. Blir det 19. februar eller 27. februar. Det er stor forskjell, men syns ikke 27. februar gir mening.. Så trenger å høre hva som er korrekt. Anonymkode: 8375a...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Er de 17 dagene du har tatt inkludert helg? I så fall så telles ikke de med. Det regnes dag for dag, men kun ukedager. Hvis det i de 17 dagene er inkludert to helger så vil det være 13 dager sykepengene forlenges med. Altså er maksdato 21. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Angelheart2 skrev (1 time siden): Er de 17 dagene du har tatt inkludert helg? I så fall så telles ikke de med. Det regnes dag for dag, men kun ukedager. Hvis det i de 17 dagene er inkludert to helger så vil det være 13 dager sykepengene forlenges med. Altså er maksdato 21. februar. Nei, de dagene var bare ukedager, ikke helger. Hva blir det da? 27. feb? Fikk nå enda et svar fra NAV som ikke svarer direkte på det, skjønner ikke at det skal være så vanskelig for dem å svare ja eller nei... 😩 Anonymkode: 8375a...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 15. november 2023 #4 Del Skrevet 15. november 2023 Da blir det vel 4 dager til, da, altså 27. ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Del Skrevet 15. november 2023 Takk! Anonymkode: 8375a...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå