Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Anonym2007
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der har jeg også opplevd med folk på FB/messenger. Jeg har stusset på hvorfor det ikke kommer opp når de var sist aktive. Noen ganger står det og noen ganger står det ikke.  Har ingen fasit på hvorfor, men jeg tenker at du ikke må ta det så alvorlig. 

Anonymkode: d7019...2be

Skrevet
Anonym2007 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor slår flere og flere av aktiv modus på Facebook? Skjønner det hvis de vil scrolle på nattestid og ikke vil at andre skal se at de er logget på sent på natt. Men hva er poenget på dag/kveld? Jeg har opplevd det flere ganger nå med partneren min. Har konfrontert h*n med det, men h*n sier at h*n ikke har endret på noe på innstillinger el. Men at det bare endrer seg selv…er det mulig? Kan det endre seg selv til å ikke stå noe under navnet. Altså det står verken «pålogget» eller hvor lenge siden personen var logget på. Hvordan skal jeg tolke dette? Hvorfor gjør h*n det?

Jeg aner ikke hva slags modus kjæresten min på dag eller natt, fordi jeg ikke overvåker ham.

Anonymkode: ed94d...d8e

• Liker 3
Skrevet

Jeg har slått av online-modus, pga at enkelte tror at den grønne prikken betyr at jeg har lyst til å chatte. Av og til vil jeg slappe av på bussen etter en slitsom dag, og lese nyheter, eller KG, eller kanskje se litt Netflix. Og så er det de som skriver til meg, og blir sure for at de ikke får svar på sekundet når jeg er online! Og så oppretter de tråder på KG om at jeg er så frekk og skjuler om jeg er online.

Get a life!

Anonymkode: 94648...ac9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor overvåker du han du dater på messenger? Hvorfor gjør noen det? Vil han chatte så sender han melding. Hvis ikke så bare la fyren være i fred.

Anonymkode: a0156...7bb

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det der har jeg også opplevd med folk på FB/messenger. Jeg har stusset på hvorfor det ikke kommer opp når de var sist aktive. Noen ganger står det og noen ganger står det ikke.  Har ingen fasit på hvorfor, men jeg tenker at du ikke må ta det så alvorlig. 

Anonymkode: d7019...2be

Takk for svar:) Du har nok rett, bare syntes det var litt rart. Men sikkert ikke noe å tenke noe mer over som du sier.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har slått av online-modus, pga at enkelte tror at den grønne prikken betyr at jeg har lyst til å chatte. Av og til vil jeg slappe av på bussen etter en slitsom dag, og lese nyheter, eller KG, eller kanskje se litt Netflix. Og så er det de som skriver til meg, og blir sure for at de ikke får svar på sekundet når jeg er online! Og så oppretter de tråder på KG om at jeg er så frekk og skjuler om jeg er online.

Get a life!

Anonymkode: 94648...ac9

Ok. Jeg skjønner. Jeg bare lurte på hvorfor folk gjør det. Jeg har aldri hatt behov for det. Men forstår det godt hvis man ikke vil bli forstyrret. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor overvåker du han du dater på messenger? Hvorfor gjør noen det? Vil han chatte så sender han melding. Hvis ikke så bare la fyren være i fred.

Jeg overvåker ingen. Jeg stilte bare et spørsmål om hvorfor folk gjør det og om det er mulig at det kan endres automatisk. Jeg har aldri hatt behov for det. 

Skrevet

Fordi jeg slår av «Aktiv nå» på Messenger bevisst.

Anonymkode: c1b19...4c0

Skrevet
Anonym2007 skrev (1 minutt siden):

Jeg overvåker ingen. Jeg stilte bare et spørsmål om hvorfor folk gjør det og om det er mulig at det kan endres automatisk. Jeg har aldri hatt behov for det. 

Du skriver "hva er poenget på dag/kveld? Jeg har opplevd det flere ganger nå med partneren min. Har konfrontert h*n med det" og "Hvordan skal jeg tolke dette? Hvorfor gjør h*n det?". Det virker som du er veeeeldig opptatt av det og at dette er ekstremt personlig for deg og ikke 'bare et spørsmål'. Men fortsett å fortelle deg selv det girlie, så lenge du ikke mister søvn over noe så uviktig som facebook messenger.

Skrevet (endret)

.

Endret av Anonym2007
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skriver "hva er poenget på dag/kveld? Jeg har opplevd det flere ganger nå med partneren min. Har konfrontert h*n med det" og "Hvordan skal jeg tolke dette? Hvorfor gjør h*n det?". Det virker som du er veeeeldig opptatt av det og at dette er ekstremt personlig for deg og ikke 'bare et spørsmål'. Men fortsett å fortelle deg selv det girlie, så lenge du ikke mister søvn over noe så uviktig som facebook messenger.

.

Endret av Anonym2007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...