Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er poenget med å repetere gang på gang hva som er på tilbud og tilbudene ikke har endret seg.? Jeg ser det i gruppene på Facebook også daglig blir det lagt ut sykt mange kvitteringer fra folk har vært på butikken, men kvitteringene viser jo akkurat det samme. Jeg tenker at med mindre man har noe nytt å komme med så kan man slutte med denne spamminga.

Anonymkode: d1bbb...09b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er poenget med å repetere gang på gang hva som er på tilbud og tilbudene ikke har endret seg.? Jeg ser det i gruppene på Facebook også daglig blir det lagt ut sykt mange kvitteringer fra folk har vært på butikken, men kvitteringene viser jo akkurat det samme. Jeg tenker at med mindre man har noe nytt å komme med så kan man slutte med denne spamminga.

Anonymkode: d1bbb...09b

Eg har slite så fælt med denne spamminga.

Anonymkode: 8cfc5...cfb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om du bør vente så lenge, dårlig utvalg av julemarsipan mange steder nå. 

Anonymkode: 63f5f...b6d

Jeg er heldigvis ikke så opptatt av marispan, litt holder😅 Men jeg synes det er for dyrt nå, så får vi se til helga tenker jeg. Kan ikke vente til lillejulaften heller liksom, da er det utsolgt for alt😂

Anonymkode: 139fd...61d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er heldigvis ikke så opptatt av marispan, litt holder😅 Men jeg synes det er for dyrt nå, så får vi se til helga tenker jeg. Kan ikke vente til lillejulaften heller liksom, da er det utsolgt for alt😂

Hva skal du kjøpe? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva skal du kjøpe? :)

Julenisser, og generelt julesjokolade fordi det er en egen greie😂 Også litt melkehjerter og noen store plater til baking (det er det jo heldigvis tilbud på da!). Kjøper nok noe marsipan også, men ikke mye, går så lite😅

Skrevet (endret)

18,90kr for coop julepølse på Obs

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Skrevet

Nå i dag kostet det 140 kroner for 450 grams Kong Haakon på Kiwi, så billig har jeg ikke sett den før.

I dag er det Trippeltrumf i tillegg.

Anonymkode: 6a786...d7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...