AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Jeg var 23 og han 30 da vi først møttes, vi likte hverandre veldig godt, men ble enige om at alderforskjellen var for stor og at jeg fortsatt har en god del tid på meg som jeg må utnytte og oppleve mest mulig. Er nå 27 og han 34. Skal jeg gå for det nå eller vente til neste runde på 35 og han 42?? Anonymkode: f2754...4b5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Hvor mye skal du egentlig oppleve? Jeg bestemmer at dere bare korter ned runden til 30 og 37. Thank me later. Anonymkode: 27a7d...5b5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mye skal du egentlig oppleve? Jeg bestemmer at dere bare korter ned runden til 30 og 37. Thank me later. Anonymkode: 27a7d...5b5 Okei, så det er det beste? ts Anonymkode: f2754...4b5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Okei, så det er det beste? ts Anonymkode: f2754...4b5 Har jeg noensinne gitt deg dårlige råd? Anonymkode: 27a7d...5b5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Livet er her og nå, i dette øyeblikket. Jeg synes det er ganske slemt å legge noen på vent bare fordi man vil oppleve noe uten den man liksom liker. Hadde du hatt ordentlig omsorg for personen så hadde du ikke tenkt sånn som dette. Du hadde ville vert med de hele tiden og opplevd disse tingene sammen. Greit å finne noen du faktsisk liker da heller tenker jeg. Anonymkode: ceb31...feb
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 Tenker at dersom det er en man passer med, så lager h*n ikke hindre for å oppleve litt i livet, både alene og sammen med partner noen ganger. Dersom man opplever at man må sette livet på vent for en partner, så er det vel kanskje ikke den rette? Det er jo også begrenset hvor lenge det funker å vente på hverandre. Livet skjer, og plutselig treffer en eller begge noen andre man får følelser for, da er det ikke alltid like lett å vente på noen man har truffet før. Anonymkode: f02e7...510
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 Hva er det du venter på da? Hva er det du skal oppleve? Så rart å dele opp livet i etapper. Vil du ha fyren, så kjør på. 27 og 34 er helt fin aldersforskjell, det. Skal dere ha barn så er det vel mer eller mindre perfekt å begynne å date nå. Så kan dere oppleve masse SAMMEN før ungene kommer også. Man slutter ikke å oppleve ting fordi man får seg kjæreste. Anonymkode: 77b41...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå