Gå til innhold

Jeg har mange demoner i hode! Hvordan fjerne de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De vill meg ikke vell. De sier til meg at jeg ikke er frisk, og finner alltid på noe som gjør meg redd. Men legen sier jeg er frisk, men at jeg sliter med helseangst. Han sjekker alt uansett og tar meg seriøst. Han sjekker alt jeg kommer med av bekymringer. Demonene derimot, klarer å få meg til å tro alt de sier. Hvordan blir jeg kvitt de??

Anonymkode: 066ae...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt til legen at du har stemmer i hodet? 

Anonymkode: c5e26...b61

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De vill meg ikke vell. De sier til meg at jeg ikke er frisk, og finner alltid på noe som gjør meg redd. Men legen sier jeg er frisk, men at jeg sliter med helseangst. Han sjekker alt uansett og tar meg seriøst. Han sjekker alt jeg kommer med av bekymringer. Demonene derimot, klarer å få meg til å tro alt de sier. Hvordan blir jeg kvitt de??

Du trenger psykiatrisk hjelp.

Skrevet

Du behøver medisiner for å få de bort. Snakk med legen din om det så får du hjelp. Viktig at du ringer legen i morgen, for du har bedre sjanser for å bli helt frisk hvis du får tidlig hjelp.

Anonymkode: a4069...fc9

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du behøver medisiner for å få de bort. Snakk med legen din om det så får du hjelp. Viktig at du ringer legen i morgen, for du har bedre sjanser for å bli helt frisk hvis du får tidlig hjelp.

Anonymkode: a4069...fc9

Jeg har vært på kartlegging og får hjelp i mars... 😕 Men føler det er så lenge til. 
Ts

Skrevet

Kjære trådstarter! 

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege, psykolog eller annet kvalifisert personell. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...