Gå til innhold

Hva tenker/føler du første gang hun squirter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker/føler du første gang du får ny partner til å squirte ?

Vil veldig gjerne høre fra dere menn, hva dere faktisk tenker å føler da. For jeg får bare lyder og hodet som bare dropper ned i seng eller på meg. Det er store øyne:å, store smil. 

Men, vil veldig gjerne høre hva som skjer inni dere da ? (Aller helst han som har vært hos meg, men det har jeg ikke turt enda). 😅🙈

Anonymkode: 1a591...60c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange ganger lurt på hvorfor i all verden det er så stas å få partner til å squirte😂.

Er jo ikke akkurat noen big deal. Med «riktig» leketøy, så squirter jeg i løpet av sekunder. Men akkurat å squirte er jo ikke noe mål i seg selv. Er jo ikke noe digg liksom. Blir bare veldig vått…upraktisk.

Anonymkode: 5ec26...4dd

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har mange ganger lurt på hvorfor i all verden det er så stas å få partner til å squirte😂.

Er jo ikke akkurat noen big deal. Med «riktig» leketøy, så squirter jeg i løpet av sekunder. Men akkurat å squirte er jo ikke noe mål i seg selv. Er jo ikke noe digg liksom. Blir bare veldig vått…upraktisk.

Anonymkode: 5ec26...4dd

Jeg synes helt klart det er digg!

Og jeg kjenner når det er lenge siden jeg ikke har squirtet. 

Men, dette er seriøst ikke en la oss diskutere hva squirting er, om det er digg eller hva det noe enn er folk har meninger rundt dette. 

Det var kun en, "hva føler dere menn, når dere får ny partner til å squirte" -tråd. 

Okei ? ☺️

• Liker 4
Skrevet

Tenker egentlig veldig lite om det, og skal jeg tippe hva hun tenker, så er det vel noe sånt som "faen, nå blir det mer vask og skifting av sengetøy" 

Anonymkode: d8a57...522

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker egentlig veldig lite om det, og skal jeg tippe hva hun tenker, så er det vel noe sånt som "faen, nå blir det mer vask og skifting av sengetøy" 

Hun? 

Jeg er hun.. og jeg tenkte ikke det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun? 

Jeg er hun.. og jeg tenkte ikke det. 

Mente kjæresten min 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mente kjæresten min 

Åja, sånn å forstå. 

Så første gang, tenkte du ikke noe ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, sånn å forstå. 

Så første gang, tenkte du ikke noe ? 

Det skjedde første gang. Husker ikke, det er ikke så mye jeg bryr meg om, så lenge det ikke blir for mye, for det blir fort bare stress 

• Liker 1
Skrevet

Som voksen og litt naiv, så skjønte jeg egentlig ingenting. Hun hadde stresset et par ganger tidligere og bedt meg stoppe fordi hun «ble så våt». Jeg skjønte ikke hva greia med det var. 
Men så prøvde vi en stående stilling litt uti akten en gang hvor jeg løftet henne og da ble det plutselig plaskvått på gulvet. Jeg gled i det våte, men vi falt heldigvis ned på sengen, jeg landet oppå, men det gikk bra.

Hva tenkte jeg? Hæ? Hva skjedde? Og når jeg skjønte det, følte jeg meg litt som en sexgud. Det er jeg ikke altså, men følte det. 

Anonymkode: 7e60a...fa9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenkte æsj, og det tenker jeg fortsatt.

Anonymkode: acfd1...282

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kom igjen, karer! TS ønsker jo bare å få høre hvor ekstremt kåt hun gjør dere menn hver gang hun skviser ut av seg noe juice. Dette er hennes lille runketråd, men dere leverer jo ikke som forventet? What gives?

Anonymkode: cf18f...932

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Første gang jeg opplevde det, ble jeg fasinert og overrasket. Senere i livet har jeg opplevd det to ganger senere. Den siste gangen ble det for mye. Hvis hun sto på alle fire og sugde  meg, så rant det fra fitta hennes og ned på knea mine. Hver gang vi hadde sex så ble det klissvått. Ble lei det efter hvert.

Litt er greit, men det kan bli for mye….

• Liker 1
Skrevet

Jeg datet ei i sommer hvor hun squirtet når jeg fingret a og g punktet hennes. Dette er noe jeg aldri har fått til med andre jenter, men hun squirter og slipper seg helt. Er ikke redd for at det blir vått eller noe. Jeg synes det er helt fantastisk og deilig. Det tenner meg at hun er så komfortabel med meg. Elsker å slikke henne først, så squirte og deretter penetrere og komme i henne.

Anonymkode: 3b565...162

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kom igjen, karer! TS ønsker jo bare å få høre hvor ekstremt kåt hun gjør dere menn hver gang hun skviser ut av seg noe juice. Dette er hennes lille runketråd, men dere leverer jo ikke som forventet? What gives?

Anonymkode: cf18f...932

Det må være lov ;)

Kjipt å være så bitter.. 

Skrevet

Jeg skjønte rett og slett ikke sammenhengen med hvor hun var i "forløpet" og squirtingen. Det skjedde så ofte. Før, under og etter orgasme. Og mengdene var langt større enn det som kan komme av noen kjertler. Det må ha vært urin også. Hun elsket følelsen det ga henne. Det vet jeg, men lite mer.

Dette var med en jeg ikke har møtt igjen. Meget lekker kvinne. Men om jeg noen gang møter henne igjen, verker jeg etter å høre mer fra henne om hvordan hun opplever dette. Hva skal til for at det skjer? Sammenhenger, i det hele tatt - alt...

Skrevet

Føler: mmm deilig deilig

Tenker: jeg lurer på hva som er forholdet mellom språk og virkelighet

Anonymkode: 86aeb...df0

Skrevet

forts. De som bare squirter små mengder derimot, tenker jeg ikke så mye om. Bare at det er godt med vått om jeg er inne i dem. Men enda bedre er det med masse av det vanlige våte. Men altså, skulle gjerne visst mer om temaet.

Skrevet

At siviliserte folk bør tisse på wc

• Nyttig 1
Skrevet
ElskerLedig skrev (6 timer siden):

Jeg skjønte rett og slett ikke sammenhengen med hvor hun var i "forløpet" og squirtingen. Det skjedde så ofte. Før, under og etter orgasme. Og mengdene var langt større enn det som kan komme av noen kjertler. Det må ha vært urin også. Hun elsket følelsen det ga henne. Det vet jeg, men lite mer.

Dette var med en jeg ikke har møtt igjen. Meget lekker kvinne. Men om jeg noen gang møter henne igjen, verker jeg etter å høre mer fra henne om hvordan hun opplever dette. Hva skal til for at det skjer? Sammenhenger, i det hele tatt - alt...

Squirting er urin

Anonymkode: acfd1...282

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...