Gå til innhold

Jeg ensom og avtalte veninne besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ensom lenge. Er ikke flink til å føre samtale. Men jeg kom i kontakt med gammel kjenning tilfeldigvis. Hun ville besøke meg i kveld. Jeg var spent og ventet.  Men hun kom aldri.  Hun bare starte oohh beklager det , det kom noe i veien

Hva bør jeg svare?

Anonymkode: 78475...845

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

F.eks. :Ok. Tar det en annen gang

Anonymkode: bdf5e...93d

• Liker 12
Skrevet

Så dumt, snakkes da.

Og så hadde jeg nok slettet nummeret, tenker ikke at hun er så interessert i å bli mer kjent når hun dropper deg på første treff.

Anonymkode: b1fb8...15d

• Liker 8
Skrevet

Spør henne om hun ønsker å møte en annen gang da, og så prøv å avtale en ny dag. 

Kommer hun ikke da heller, så tenker jeg at du bør si til henne at hun får si ifra når det passer, og så la det ligge. 

• Liker 3
Skrevet

Det var veldig dumt. Hadde vært chill og svart: Det går bra! Vi kan ta det en gang det passer bedre for deg. 

Så er det opp til hun å ta kontakt med deg igjen. 

• Liker 7
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært ensom lenge. Er ikke flink til å føre samtale. Men jeg kom i kontakt med gammel kjenning tilfeldigvis. Hun ville besøke meg i kveld. Jeg var spent og ventet.  Men hun kom aldri.  Hun bare starte oohh beklager det , det kom noe i veien

Hva bør jeg svare?

Anonymkode: 78475...845

Hun kunne ha sagt hva som kom i veien. Det viser mangel på respekt å komme med en så enkel og kort melding uten dypere forklaring. Dette er nok ikke et godt råd, men hvis du synes det er greit og brenne en bro og få ut litt aggresjon i samme slengen kan du be henne dra til.. (fyll inn valgfritt ord)

Anonymkode: 193ef...d9b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun kunne ha sagt hva som kom i veien. Det viser mangel på respekt å komme med en så enkel og kort melding uten dypere forklaring. Dette er nok ikke et godt råd, men hvis du synes det er greit og brenne en bro og få ut litt aggresjon i samme slengen kan du be henne dra til.. (fyll inn valgfritt ord)

Kanskje grunnen var privat? Kanskje hun fikk akutt diaré og ikke hadde lyst til å fortelle det?

Anonymkode: 5f54f...732

• Liker 8
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje grunnen var privat? Kanskje hun fikk akutt diaré og ikke hadde lyst til å fortelle det?

Hun kan si noe mer enn "oi noe kom i veien"

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun kan si noe mer enn "oi noe kom i veien"

om diarèen? 

Anonymkode: d66e2...3cd

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

om diarèen? 

Anonymkode: d66e2...3cd

Ja. Og da mener jeg skikkelig detaljert.

(nei da)

• Liker 1
Skrevet

Om det så var diare, trenger jo ikke å utdype farge og konsistens 😒 Hva med å kun si man har vondt i magen? Absolutt en uting å avlyse på så kort varsel med en så vag grunn, men folk er forskjellige..

Anonymkode: e1d9b...5d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Absolutt en uting å avlyse på så kort varsel med en så vag grunn

Anonymkode: e1d9b...5d9

Ja, veldig respektløst.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde sagt ok og blokkert. Jeg har opplevd noe lignende. Det er respektløst.

Gått 5 år nå og har ikke svart på meldinger jeg har fått vedkommende.

Anonymkode: 63314...7c4

• Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde sagt ok og blokkert. Jeg har opplevd noe lignende. Det er respektløst.

F4En207akAAMv6T.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
On 11/15/2023 at 12:53 AM, AnonymBruker said:

#gaslighting

Anonymkode: 730cf...5b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 0.53):

Det går helt fint an å si "jeg ble syk/dårlig" uten å utbrodere hva, hvordan og hvorfor.

For meg er unnskyldingen "det kom noe i veien" en litt vag måte å si "det skjedde noe jeg syntes var mer spennende/viktigere enn deg." 
Hadde jeg virkelig villet møte personen, og noe faktisk kom i veien, ville jeg nok sagt ifra så fort jeg forsto at jeg ikke kom, og gitt en "forklaring" som formidlet at jeg gjerne ville ha kommet. 
Jeg hadde nok også tenkt at det var mitt ansvar å foreslå alternative datoer.

Anonymkode: 741bc...6c1

• Liker 2
Skrevet

Da du skrev "hun kan bare starte" på tirsdag så betydde det at du ikke hadde fått melding fra henne, så på det tidspunktet visste du ikke om du fikk en forklaring? Har du fått det nå?

Anonymkode: 81498...520

• Liker 1
Skrevet

Respektløst. Man kan si at man er blitt syk hvis det var det. Jeg ville også bare skrevet "ok, si fra en dag det passer for deg da :)" 

så får du la henne ta initiativet neste gang. Ev vent en stund og inviter på nytt.

sånt er ekstra trist når man er ensom :(

Anonymkode: a7058...ba9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 2.43):

Samme her. Utrolig respektløst å ikke dukke opp, det går fort ut over selvtilliten og selvbildet også. 

Anonymkode: 598a6...0ad

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være hun fikk kalde føtter fordi dere ikke har snakket så mye sammen? Om du ikke er god på å snakke med folk så kan man desverre ikke forvente at de skal prioritere deg. Lurt å jobbe med sosiale skills. 

Anonymkode: 909e7...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...