Gå til innhold

Mannen furter, vil kjøpe oppussingsobjekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i leilighet og skal kjøpe enebolig. Mannen furter og sier han vil kjøpe oppusingsobjekt som vi har sett. 

Jeg er redd det vil bli katastrofe da hjemme i leiligheten har vi halvt malt vegg, som han ikke har fullført på flere uker.  Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 3b4dd...7b7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite basert på så lite informasjon. Men hvis han ikke engang klarer å male en vegg så høres det jo katastrofalt ut å kjøpe oppussingsobjekt. Da kommer du til å bo i oppussingshelvete i mange år fremover, og en god del menn bor jo gjerne i slitne rønner fulle av halvferdige prosjekter uten å bry seg..

Anonymkode: d208c...396

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Han høres ikke ut som typen til å ta seg av et oppussingsobjekt. 

Høres ut som om at han har romantisert dette huset og jobben rundt det, og overvurdert sin egen motivasjon og evner. 

Det sier seg selv at når han ikke engang klarer å fullføre en liten vegg så vil dette oppussingsobjektet også gå i langdrag. 

Og tro meg, det er ikke noe du bør ta i på.

Endret av Bombasi
  • Liker 4
Skrevet

La han kjøpe oppussingsobjekt, herregud

Anonymkode: 3339a...382

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

...han ikke engang klarer å male en vegg..

Bombasi skrev (2 minutter siden):

...når han ikke engang klarer å fullføre en liten vegg..

Det er jo like mye hun som ikke har fullført malingen av veggen.
Hvorfor har ikke TS malt ferdig? Er hun evneveik?

Anonymkode: 0deb0...eb0

Skrevet

Det kommer til å bli du som blir fullstendig utslitt av å bo i et gammelt, stygt og trekkfullt hus mens mannen ikke bryr seg noe om hvordan det ser ut rundt dere. Han har jo latt en halvmalt vegg stå i ukevis allerede... Hadde aldri kjøpt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis mannen tar seg av alle hennes arbeidsoppgaver i hjemmet, så vil hun garantert ta seg av alle hans 😊 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet da ikke jeg. Men så er det ikke hun som ønsker å påta seg et oppussingsobjekt. Så hvorfor hun ikke har gjort det er irrelevant.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det vmest usexy og avskrekkende som finnes er menn som furter. Hadde aldri kjøpt oppussingsobjekt med en person som bruker så lang tid på å male én vegg.

Anonymkode: 0584e...5e1

• Nyttig 1
Skrevet

Hvilke egenskaper har du og mannen din da? Er han håndtverker, så er jo oddsene mye bedre. Er dere glade amatører, så kan det bli slitsomt og en kilde til frustrasjon. Men det er også mulig at det kan bli en spennende opplevelse som styrker forholdet.

Skrevet

Vi har kjøpt et oppussingsobjekt, urørt fra 60-tallet, og begge jobber 100% og pendler 45 min hver vei. Siste 6 måneder har mannen brukt omtrent all sin ledige tid på å pusse opp, mens jeg bruker min tid på å bringe og hente barn, handle mat, lage mat osv. Jeg bidrar noe i oppussingen der jeg har evner, feks med maling av vegger og tak. Han bidrar i husarbeidet med klesvask og lignende. Lørdager formiddag tar jeg barna og han pusser opp. Søndag formiddag gjør vi noe som familie. Dette er krevende! Men for oss er dette verdt det. Vi er snart ferdig å pusse opp. 

Anonymkode: 9cf40...537

• Hjerte 1
Skrevet

Mer å gjøre for sinnasnekkeren....  

Får han ikke prosjekter ferdig og tenker manjanamanjana så er ikke tusen prosjekter rette vei å gå. Dere kommer til å klore øynene ut påhverandre. Oppussingsprosjwkter er arbeid hver dag etter det vanlige arbeidet. 

Anonymkode: 929e2...3dd

• Liker 1
Skrevet

Vel vi kjøpte et hus som trengte alt, virkelig alt. Vi har pusset opp hver dag i 12mndr. Vi har store unger da, hadde aldri kommet så langt med små barn. Vi har ca 1 år igjen før huset innvendig  er ferdig, og 1-2 år til etter det før hage mm er ferdig. Så dere må ha masse tid og penger, i tillegg til å elske å pusse opp. 

Anonymkode: 07b47...daf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi bor i leilighet og skal kjøpe enebolig. Mannen furter og sier han vil kjøpe oppusingsobjekt som vi har sett. 

Jeg er redd det vil bli katastrofe da hjemme i leiligheten har vi halvt malt vegg, som han ikke har fullført på flere uker.  Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 3b4dd...7b7

Sagt at sorry kjære. Tanken er god men jeg ser ikke for meg at du har gjennomføringsevnen og jeg er ikke særlig interessert selv heller så det blir ikke. 

Skrevet

Hvis han har probiemer med å male en dum liten vegg er hus for mye for han.

Anonymkode: 97ddd...dbf

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...