Eva-Lena Skrevet 14. november 2023 #1 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg har flotte barnebarn som er frelst på Sabeltann. Nå kunne jeg tenkt meg å strikke genser til de, men jeg klarer ikke finne mønster noe sted. Er det noen som vet hvor det kan fåes tak i? Veldig takknemlig for hjelp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Del Skrevet 14. november 2023 Prøvd å google "strikk kaptein sabeltann"? Jeg får mange treff på et gratis mønster. Anonymkode: 505b3...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Prøvd å google "strikk kaptein sabeltann"? Jeg får mange treff på et gratis mønster. Anonymkode: 505b3...73a Jeg har virkelig forsøkt å søke etter den, men finner ikke komplett oppskrift. Merkelig at Dale garn slutter å selge en så populær oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå