AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Kan noen hjelpe meg med tips til min svigerinne som er veldig forskjellig fra meg? Hun er typisk veldig damete, liker smykker, nips og interiør til huset og gjerne friluftsliv-ting. Men dette er ting jeg ikke har peiling på. Ifjor fikk hun et armbånd som hun likte veldig godt, så kanskje helst ikke et smykke i år også (moren min kjøpte fra oss begge, men tenkte jeg skulle prøve å kjøpe selv i år) Hun har også god råd og har allerede det meste, men er det for eksempel noe som er nytt i år? eller noe man ikke tenker på? Jeg kjøper for rundt en tusenlapp. Anonymkode: f24d4...94c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Gjør det enkelt og ikke materialistisk: kjøp et gavekort hos SOS Barnebyer eller lignende organisasjon. Anonymkode: c76d7...24b
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Skrevet 15. november 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan noen hjelpe meg med tips til min svigerinne som er veldig forskjellig fra meg? Hun er typisk veldig damete, liker smykker, nips og interiør til huset og gjerne friluftsliv-ting. Men dette er ting jeg ikke har peiling på. Ifjor fikk hun et armbånd som hun likte veldig godt, så kanskje helst ikke et smykke i år også (moren min kjøpte fra oss begge, men tenkte jeg skulle prøve å kjøpe selv i år) Hun har også god råd og har allerede det meste, men er det for eksempel noe som er nytt i år? eller noe man ikke tenker på? Jeg kjøper for rundt en tusenlapp. Anonymkode: f24d4...94c Kjøp sokker Anonymkode: 2e76e...4e4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #4 Skrevet 15. november 2023 Selv om jeg har hørt det er litt upersonlig, elsker jeg å både gi og få dyre duftlys (f.eks. Diptyque). Saueskinnstøfler (dersom hun ikke har). Kasjmirsokker. Anonymkode: 046d4...07b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 Kjøp duftpinner, skrubb og håndkrem i fra Rituals. Det blir aldri feil! Anonymkode: 80052...151
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøp duftpinner, skrubb og håndkrem i fra Rituals. Det blir aldri feil! Anonymkode: 80052...151 Jo, det kan bli feil. Rituals sine produkter lukter alt for mye….. Fått av venninner selv, men orker ikke lukten. Duftpinner i huset ville jeg heller aldri hatt. Hilsen meg. 😀 Anonymkode: 524b0...967 1 2
visp Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jo, det kan bli feil. Rituals sine produkter lukter alt for mye….. Fått av venninner selv, men orker ikke lukten. Duftpinner i huset ville jeg heller aldri hatt. Hilsen meg. 😀 Anonymkode: 524b0...967 Helt enig! Det er det verste jeg kunne fått Jeg ville kjøpt gavekort på noe kulturelt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #8 Skrevet 15. november 2023 Så heldig din svigerinne er som har deg. Det er utrolig hyggelig at du anstrenger deg for å kjøpe en fin og personlig gave til henne. Jeg er noens svigerinne og jeg hadde blitt utrolig glad for saueskinnstøfler, duftpinner, sitteunderlag, tursokker, dunskjørt (hvis du kan spleise med noen)… Anonymkode: de2df...d67
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #9 Skrevet 15. november 2023 Kan du ikke spørre henne om en ønskeliste? Anonymkode: d006f...a80
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #10 Skrevet 16. november 2023 Liker hun å lage mat? Da kan en god olivenolje og balsamico være noe. Hudpleie. Ikke alle liker alle merker. Men hvis du skal i besøk, kan du jo se om hun har noe stående fremme og kjøpe samme merke. Et stilrent ullskjerf og / eller hansker Neglelakker i god kvalitet Anonymkode: 55246...4a7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #11 Skrevet 16. november 2023 Skjerf i god kvalitet og design: https://www.zalando.no/vesker-accessorier-torkler-skjerf-dame-salg/?price_from=899&price_to=1111&sale=true&season_name=høst-vinter Anonymkode: 9844f...c5f
Alvario Skrevet 16. november 2023 #12 Skrevet 16. november 2023 Jeg hadde likt håndsåpe/håndkrem sett i durance eller ettt mildt fra rituals. Fine skjerf, skinnhansker, duftelys av god kvalitet, gode tøfler, sminke/hudpleie om du vet hva hun bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå