Gå til innhold

Lavt jernlager?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

TS her. Jeg så en video nå av vegan detoriation hvor hun snakker om at James Cameron ser for bra ut til å være veganer, derfor lyver han om det? Men siden kona var rynkete så var hun åpenbart veganer. 
Altså, seriøst?  

Hvilken video anbefaler du? 
Jeg synes freelee the banana girl er ganske ekstrem. Virker som hun har tatt for seg mange slike tilfeller?

Jeg vet ikke om du følger Goatis/S3rige? Men han synes jeg virker direkte uintelligent og psykopatisk. 

Anonymkode: 8a378...c27

Det er hundrevis av videoer, jeg kan ikke si noe om akkurat den du nevner her. Freelee er helt klart ekstrem, og kan ikke gå innunder "normal veganer".
"Broccoli mum" er en av mange veganske influensere som blir omtalt av Vegan Detoriation. 

Når man ser på f.eks Ellen Fisher, som tilsynelatende ser veldig frisk og energisk ut, så er det ganske sjokkerende når man ser bilder med bare 5-6 års mellomrom. Greit at hun har fått mange barn, men det er likevel ikke normalt at fjeset endrer seg sånn. Mitt gjorde også det, typisk for bl.a mangel på kollagen. 

Jeg skal ikke nevne navn, men det er en høyprofilert norsk influenser hvor man tydelig kan se negative endringer i tenner. 

Goatis er noe for seg selv :ler:

Jeg har sett noen videoer, og valgte å blokkere ut personligheten hans og heller det han formidlet (han er tidligere veganer). Men vi blir nok ikke venner :knegg:

Anonymkode: 7beaf...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Spiser normalt, har ferritin på 5. Har hatt det de siste 7 årene. Har fått jerninfusjon og niferex, men får det ikke opp.

Anonymkode: 2e5ba...e05

Hva er "normalt"?
Hvis du spiser de mest jernrike matvarene regelmessig (rødt uprosessert kjøtt kombinert med andre jernrike varer og c vitamin til hvert måltid), og du fortsatt ikke får det opp, så ville jeg tatt noen runder med et GODT probiotikaprodukt for å hjelpe tarmen mer i balanse. Det er nyttig for å øke næringsopptak. 

Anonymkode: 7beaf...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...