AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Gravid uke 17 sliter med at jeg har så vondt nederst i magen. Føler det er ømt. Hvorfor er det sånn? Er det normalt? Hadde ikke dette ned første mann. Har også bekkenløsning om det har noe å si Anonymkode: 87650...7e9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Jeg er gravid uke 16 med nr3.. jeg og var mye «verk» nederst i magen som jeg ikke helt klarer å koble.. ikke hatt det tidligere, og vet ikke om det er normalt, men du er ikke alene hvertfall Anonymkode: 8931a...a06
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er gravid uke 16 med nr3.. jeg og var mye «verk» nederst i magen som jeg ikke helt klarer å koble.. ikke hatt det tidligere, og vet ikke om det er normalt, men du er ikke alene hvertfall Anonymkode: 8931a...a06 Huff. Godt å høre jeg ikke er alene om det. Men man blir jo litt bekymra. Kanskje høre med lege eller jordmor Anonymkode: 87650...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå