AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Har møtt han 1 gang på fest og vi snakket i 10 min, etterpå la han meg til på snap. Han begynte å spørre om å henge sammen og inviterte meg på kaffe, da sa jeg: vi kan ta kaffe på Espresso house. Da sa han: nei tenkte hjemme hos meg. Da sa jeg: jeg kan ikke og er ikke interessert i det. Jeg var jo ikke gira på å dra rett hjemme hos en fyr. Og etter 1 uke begynte jeg å date en fyr, og da spør han igjen : hei vil du ta en kopp kaffe hjemme hos meg nå snart? Da sa jeg: du jeg kan ikke, dater en fyr nå. Og vi er eksklusive. Og da sa han: ja men det trenger ikke være forventning til noe, vi kan bli litt kjent. Jeg leste meldingen. Og etter 2 dager spør han igjen når er du ledig denne uken? Og da sa jeg: nei jeg kan ikke og jeg er opptatt. Og nå igjen skriver han: tenkte vi kunne drikke te sammen. Og jeg sa nok en gang du jeg er ikke interessert, og da sa han: skjønner du tror dette er en date, men jeg vil egentlig skravle og drikke te med deg. Han respekterer ikke et NEI heller. Jeg møter ikke opp heller rett hjemme hos en fyr jeg såvidt kjenner. Og hva om han putter noe oppi drikken min. Anonymkode: b39ae...a4c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Blokker! hvorfor bruker du energi på dette? Anonymkode: 65f35...f26 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 The block button is there for a reason, use it! Anonymkode: a3911...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #5 Skrevet 15. november 2023 For en fyr.bare blokker Anonymkode: 7bf0a...60c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #6 Skrevet 15. november 2023 Mulig du har møtt en psykisk utviklingshemmet. De kan slite med å forstå grenser noen ganger Anonymkode: fa834...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #7 Skrevet 15. november 2023 Hvorfor gidder du å svare? Anonymkode: a0f0a...0cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå