AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #61 Del Skrevet 16. november 2023 Alle julegaver samt tørketrommel og vaskemaskin til meg selv om jeg finner Anonymkode: 8dab3...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. november 2023 #62 Del Skrevet 16. november 2023 Tenkte å se etter noen julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #63 Del Skrevet 16. november 2023 pop up bruker skrev (På 14.11.2023 den 20.32): Ikke noe. Syns hele opplegget er blitt en scam - de setter bare prisene opp før salget. Var en artikkel om det på VG senest i dag https://www.minmote.no/nyheter/a/GMEqbV/junkyard-jakke-kostet-mindre-foer-salget Helt enig. Jeg kjenner jeg blir ordentlig sint når jeg leser slike artikler som den du la ut. Det er så ekstremt kynisk. Og enda mer kynisk i at de nå har dratt det så langt som "black week" og "black month". Hadde holdt i masse med kun "black Friday". Det er jo utelukkende piss! Eller, er du heldig kan det kaaanskje tenkes at du finner noe som kan kalles et kupp, men da skal du være bra heldig, tror jeg! Jeg forstår ikke at folk går på limpinnen hvert eneste år. Av alle ting vi har importert fra USA, så tror jeg dette må være det desidert dummeste! Anonymkode: 5c397...ea4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #64 Del Skrevet 16. november 2023 Portia Catonis skrev (10 timer siden): Hva med å lese hovedinnlegget før dere svarer?... 🙄. Det er ytringsfrihet i Norge, og den valgte jeg å benytte meg av. Værre er det faktisk ikke. Anonymkode: a1cce...114 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 16. november 2023 #65 Del Skrevet 16. november 2023 Tror nok ikke det blir så mye. Synes tilbudene er elendig og det blir dårligere for hvert år. Det som kommer på tilbud er ofte utgåtte produkter som butikkene vil kvitte seg med. Men om jeg finner noe jeg trenger og tilbudet er godt, skal jeg slå til. Skulle ønske matvarebutikkene hadde gode tilbud på matvarer, noe man faktisk trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 16. november 2023 #66 Del Skrevet 16. november 2023 Lagt merke til at de fortsatt skrur opp prisen rett før Black Friday,eller Black Week,eller Month eller alt hva det heter. Så når tiden endelig kommer,så skrur de ned til vanlig pris igjen. Ganske irriterende. Sett det med mange produkter allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #67 Del Skrevet 16. november 2023 Har pleid å kjøpe nye vindusviskere, håper det kommer på tilbud i år også. Anonymkode: 60af1...530 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #68 Del Skrevet 17. november 2023 Har bestilt macbook pro 16 tommer. DYR PC, og det rett før jul🙈 Må leve litt trangere framover. Har sett etter en ny pc lenge nå og nå når den endelig var på tilbud måtte jeg slå til😀 Anonymkode: c7f08...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #69 Del Skrevet 17. november 2023 Har en her som ønsker seg douche bag til jul så håper de kommer på tilbud. Er de på tilbud noe sted? Er snakk om 30 L. Anonymkode: 4784e...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 17. november 2023 #70 Del Skrevet 17. november 2023 Er det "svartefredagen" i dag? I så fall ; stangselleri, agurk, isberg, rømme, kulturmelk, og noen øl... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #71 Del Skrevet 17. november 2023 Følger nøye med på Prisjakt altså. Men planen er å kjøpe en Nintendo Switch med tilbehør og spill. En tv til ene barnet sitt rom. Ny vaskemaskin hjemme. Ny komfyr på hytta. Elektrisk tannbørste. Anonymkode: 8f7fb...f98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #72 Del Skrevet 17. november 2023 Har noen julegaver igjen å handle, skal uansett kjøpe, men tenker at jeg kan vente å se om det kommer noe tilbud. Er snakk om leker til barn. Anonymkode: 80775...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #73 Del Skrevet 17. november 2023 Lurer på det toastjernet som er på 50% på kitch'n. Må forske litt mer først.. Anonymkode: 0b3a1...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 17. november 2023 #74 Del Skrevet 17. november 2023 Øretelefoner, mulititoastjern. Det håper jeg kommer på tilbud. Tidligere har jeg gjort ( reel og nøye sjekket pris) kupp på slowjuicer, ankarsrum og fitbit sense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #75 Del Skrevet 18. november 2023 Ikke en dritt. Så lettlurte dere er! Anonymkode: 213ea...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. november 2023 #76 Del Skrevet 18. november 2023 Absolutt ingenting. Til 100% rabatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #77 Del Skrevet 18. november 2023 Kjøper ingenting på disse "tilbudene" Anonymkode: 3f160...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #78 Del Skrevet 18. november 2023 *blueberry* skrev (På 16.11.2023 den 11.01): Mye sannhet i dette, men da er det litt for sent å kjøpe julegaver. Tja. Jeg får ofte bilde av en spesiell ting i gave. Innpakket. Så kan man kjøpe det sammen etter jul. Vanligvis ting som må prøves på, som fjellsko, skisko etc. Bonus: Det er ofte på januarsalget. Anonymkode: b514b...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. november 2023 #79 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Jeg får ofte bilde av en spesiell ting i gave. Innpakket. Så kan man kjøpe det sammen etter jul. Vanligvis ting som må prøves på, som fjellsko, skisko etc. Bonus: Det er ofte på januarsalget. Anonymkode: b514b...39f Ikke alle har den muligheten, men fint forslag for de som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #80 Del Skrevet 18. november 2023 Har kjøpt spill, hundemat, og hesteutstyr. Har fulgt med på alt i lengre tid og det er den beste rabatten som har vært for det jeg har kjøpt. Ellers følger jeg med på det jeg planlagt å kjøpe i julegaver, om det er noe rabatt kjøper jeg det - ellers blir det til fullpris etter black friday. Anonymkode: 7da17...686 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå