enkefru Skrevet 23. november 2023 #121 Del Skrevet 23. november 2023 Har ikke planer om å kjøpe med noe som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 23. november 2023 #122 Del Skrevet 23. november 2023 Har allerede kjøpt litt i det siste siden tilbudene startet tidlig. Nå har jeg egentlig bare tenkt på PS5-kontroller, men kommer til å følge med litt generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #123 Del Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har sett julepynt flere steder til 50% allerede før black week, så 40% er dårlig deal 😜 Anonymkode: c8666...2be De har ikke hatt 50% på julepynt på Kremmerhuset som jeg har sett 🤔 Det er der vi har kjøpt hittil. Anonymkode: 6469d...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #124 Del Skrevet 23. november 2023 - 3 seters chaise lounge sofa - Barnevogn, bilstol og sidekrybbe om det er salg på det Anonymkode: 59cac...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #125 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg kjøpte ulldekken til hund på 80% og aluminiumsbur til hund på 40% så fikk jeg med en gratis id tag også (petxl). Jeg har et par ting på listen til meg selv også som jeg sjekker om er på tilbud, men møblene jeg har sett meg ut er ikke nevneverdig på tilbud enda. Kan hende jeg unner meg en trådløs støvsuger, ser det er gode tilbud på de. Anonymkode: e9b9a...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. november 2023 #126 Del Skrevet 24. november 2023 Har bestilt meg ny bærbar pc 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #127 Del Skrevet 24. november 2023 Hvor mange av dere skjønner at noe kan koste 100kr, så bli satt opp til 200, også er det 20% på varen. Likevel kjøper dere? Anonymkode: a9a1c...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #128 Del Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange av dere skjønner at noe kan koste 100kr, så bli satt opp til 200, også er det 20% på varen. Likevel kjøper dere? Anonymkode: a9a1c...370 Jeg har fulgt med på prisen på mine kjøp over tid. Sparte absolutt penger. Tror heller ikke jeg er den eneste som har vurdert om det er noe å spare, men det er så klart en del som faller for spillet de som vil tjene penger legger opp til. Anonymkode: 1a50b...e6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. november 2023 #129 Del Skrevet 24. november 2023 Holder man øye med produktene man ønsker seg via Prisjakt,så behøver man ikke "Black Friday" Man kan også se at prisene gjentar seg et par ganger i året. Mulig noen finner noe ekstraordinært billig på BF da,men bruk prisjakt,og ha tålmodighet. Der kan man også se at enkelte produkter mistenkelig gikk opp i pris rett før denne uka,eller i dag,før de kom på "kjempetilbud" - til ordinær pris =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #130 Del Skrevet 24. november 2023 Har kjøpt noen julegaver som jeg uansett skulle kjøpe. Så ble det en ny støvsuger som jeg har sett på en stund som var på tilbud. Anonymkode: fa391...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 24. november 2023 #131 Del Skrevet 24. november 2023 Litt på helsekost bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 24. november 2023 #132 Del Skrevet 24. november 2023 Har kjøpt en del til datteren min. Regnsett som er nedsatt 40% (kunne sikkert funnet billigere, men har sett meg ut dette), noen julebodyer til henne, hårpynt og en del sommertøy til ekstremt gode priser. Min hovedregel er å kjøpe tøy på slutten av/utenom sesong, da sparer man som regel mest uavhengig av Black Friday. Har også kjøpt noen julegaver.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 24. november 2023 #133 Del Skrevet 24. november 2023 Har kjøpt endel utstyr til babyen vår som kommer på nyåret: vognpose, bilstolpose, nattpose, babynest ol❤️ Sjekket prisjakt og fulgt med de siste ukene så ganske sikker på at vi har gjort noen gode kjøp! Ellers litt julegaver til familien ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #134 Del Skrevet 24. november 2023 Kjøpte bilstol BeSafe Stretch på Barnas Hus. Sjekket pris før BF og da kostet den 6990 kr. Sinnsykt! Andre butikker hadde den inne til 5500,- På BF satte Barnas hus denne ned til 5500,-, de har jo prisgaranti. Så sparte ingenting. Hadde riktignok ikke forventet det heller. Men ser jo mange går på dette. Kjøpte også Uggs til 2200,- men fikk de til 1800 grunnet rabatt uavhengig av BF. De var jo selvsagt ikke på salg. Så ble det et par vintersko til 2300,- som heller ikke var på salg. Det man startsett trenger er ikke på salg, ikke for min del i hvertfall. Kan forsvare vinterskoene med at de er vanntette og inneholder ull, noe som nesten ingen andre sko gjør 🙄 Anonymkode: c8666...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 24. november 2023 #135 Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Man kan finne mye fine ting på Temu.com, selv om kvaliteten varierer stort. Ikke forvent for mye av kvaliteten. Men prisen og frakt tiden er bra. Det meste som blir tatt med i blackweek/day listen over tilbud på feks tek.no og andre sider er ting man egentlig ikke trenger. Mer ting = mer rot. Du skal virkelig ha behov for noe og bruke det ofte før det er verdt investeringen. Edit: om du bestiller fra temu.com så husk at toll på alle varer blir gjeldende fra etter nyttår. Edit2: Ikke bare sjekk med prisradar.no, prisjakt.no, og prisguiden.no, men også sjekk med Amazon.com. Da får du en viss pekepinn om prisen er god. Det viser seg ofte at varer som er på tilbud i Norge er mye dyrere enn Amazon, selv etter frakt, toll og moms. Endret 24. november 2023 av frivis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #136 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg har hatt ett stort og dyrt produkt i tankene, og det er nedsatt nå, meeen... Jeg reiser bort i midten av desember og ut fra kommentarer på butikken er det ofte problemer med frakttiden, så jeg tør ikke stole på at den kommer frem før jeg reiser (må leveres på dør). Så kan det jo hende jeg får det til en god pris i romjula/nyttår, men skulle plutselig alt klaffe med frakten da, er det ikke sikkert jeg er hjemme igjen før det ankommer. 🥲 Anonymkode: a08de...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #137 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg føler litt at dette er kun i Norge.. https://www.tv2.no/nyheter/59-prosent-av-varene-hadde-arets-hoyeste-pris-under-black-friday/16249795/ Det er så stygt og utspekulert at jeg blir kvalm! 🤮 I tillegg så føler jeg det at noen butikker, f.eks en klesforretning, setter et klesstativ med litt diverse klær, og sier at det koster kun 100 kr pr plagg. Det kunne ha vært et godt tilbud, hadde det ikke vært for at dette er plaggene de aldri får solgt. Det finnes liksom ikke samme plagg i forskjellige str - noe som da også styrker min teori. Noen butikker kjørte 15% på enkelte ting. Da tenker jeg at man like gjerne bare kan droppe det. Det høres kanskje rart ut, men jeg syns liksom 15% er så stusselig da. Dersom vi skal fortsette å ha BF, så får forretningene gjøre det ordentlig. Slik det er i dag, er det "bare" lureri og faenskap. Meningen med BF er ikke at du skal være sjukt heldig dersom du finner et godt kjøp - det skal vel snarere være tvert i mot? Nei, legg ned hele BF hvis man ikke kan gjøre det ordentlig, og hvertfall følge norsk lov! Anonymkode: 5c397...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #138 Del Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.11.2023 den 17.15): Hvor mange av dere skjønner at noe kan koste 100kr, så bli satt opp til 200, også er det 20% på varen. Likevel kjøper dere? Anonymkode: a9a1c...370 Tipper folk klarer å søke opp prishistorikk på varer, om dette er noe som opptar dem. Men flott at flere og flere nettsider oppgir lavest pris de siste halvannen måneden eller så, for at folk kan få bedre oversikt. Anonymkode: 9987c...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #139 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg vurderte å kjøpe Gullkorn-vinterdress. Den har ordinært kostet mellom 1199 og 1499, men barnogbaby.no har satt opp prisen til 1999 og skryter av 40% rabatt som gir pris 1190. Det ble ikke noe kjøp. Det gjelder hele den butikken, watch out Anonymkode: c2101...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
°Rozárka° Skrevet 26. november 2023 #140 Del Skrevet 26. november 2023 Har kjøpt julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå