AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #1 Skrevet 14. november 2023 Nytt sted og brukte egentlig bare Tinder for å være litt sosial. Har liksom ikke blitt så kjent med byen eller folket ennå. Så dagene er jobb, trening og sove egentlig. men så var tinderdaten perfekt. Vi snappet veldig mye første dagene etter og har en plan om å møtes igjen. For meg som ikke har så mange å finne på ting med osv så føler jeg at jeg er veeeldig tilgjengelig og både åpner og svarer på sekundet. Prøver å utvise nok selvkontroll til å av og til vente litt før jeg åpner men er så nysgjerrig. Mine snapper kan det nå ta timer før jeg får svar på. Det er jo egentlig positivt at han ikke sitter med mobilen i hånden men er tilstede i det han gjør. problemet er at jeg savner vell egentlig oppmerksomheten og får lyst å sende alt jeg gjør. Plutselig blir det 2-4 uåpnede snapper fra meg. Og jeg ser jo det er litt for mye. Så hvordan utvise selvkontroll? Prøver å bli kjent med andre og fylle dagene mine litt mer men er ikke lett… Anonymkode: 451dd...034
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. november 2023 #2 Skrevet 14. november 2023 Jeg er veldig på med han jeg dater. Faktisk har han sagt han liker en kvinne som faktisk svarer kjapt tross at han til tider ikke gjør det, men det er pga jobb. Jeg har full forståelse for det og kan allikevel sende en Snap her og der. Men han responderer alltid når han har tid og vi chatter daglig fra min god morgen til kvelden og god natt. Har datet et par mnd og vi har funnet vår rytme og kjenner hverandre såpass godt at vi vet hvordan vi funker mht Snap og chat. Men, jeg har venninner å tømme met på mht ting og tang som foregår i hodet mitt 😅 Å sende masse detaljerte ting kan fort bli litt mye. Jeg sender mer små ting innimellom som jeg synes er morsomt eller interessant som jeg vet han vil smile litt av. Han kan sende et par på jobb, men som oftest er han ikke tilgjengelig og blir mest på kvelden. Men han åpner alltid selv om det noen ganger kan gå noen timer. Og så kommer det jo litt an på personen da. Men har tilgode at en mann som er skikkelig interesser synes de får for mye oppmerksomhet 🫠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå